2021-05-15, 21:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ta hand om dig själv och ditt eget skitliv istället för att sitta här och fantisera om än den ena än den andra. Själv sitter du fastklistrad på ditt feta arsle och skriver skit 24/7. Jag ser dig som en stalker.
Ditt sätt att uttrycka dig är ett lika stort sänke för Simon, som fyllepolaren i liven. Du kanske känner polaren väl?
2021-05-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
>>Hade han varit konstaterad alkoholist så hade BB läkaren och Nalle Puh redan skickat hem honom.

Men för riskbruk så skall alla vara under luppen

"Du som är man dricker mer än 14 standardglas per vecka. Du som är kvinna dricker mer än 9 standardglas i vecka. Du som är man dricker mer än 4 standardglas vid ett och samma tillfälle. Du som är kvinna dricker mer än 3 standardglas vid ett och samma tillfälle."
även om du har varit inne på vårdguiden och läst generella råd som i princip gör varenda svensk till råalkis ,så ser du fortfarande inga problem med hur simon beter sig. Hetsdricker gömmer och springer runt och suktar till han får knäppa en burk.Nalle puh verkar vara ett skämt som bara finns på papperet för att de ska låta bra.
2021-05-15, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Jag är inte så säker längre. Jag tror att allt snack om att Tanja är en ohotad vinnare (både från huset och tittare) gör att folk inte reflekterar över de facto att hon (älskar Tanja) syns inte särskilt mycket, är otroligt jämn i sitt mood (vilket let's be honest är tråkigt i längden). Positiv, visst, men orka. Jag tar Emelies bitterhet alla dagar i veckan.

Tror det kommer stå mellan Tanja, Simon och Nardos/Emelie.
Den enda värdiga vinnaren i mina ögon är Tanja. Kan tillägga att jag inte alls gillade henne när hon kom in men har ändrat mig helt.
2021-05-15, 21:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Ett idiotiskt resonemang. Skulle man ha låtit bli att ge Solzjenitsyn nobelpriset i litteratur eftersom man visste han troligtvis aldrig skulle få återvända till Sovjet? Segraren i en tävling är den som presterat bäst i tävlingen, inte den som har bäst nytta av priset.
Bara en riktig IDIOT jämför BB med Nobelpriset

I BB är det tittarna som bestämmer, och vi får gå efter precis vad vi vill. Inget som du eller någon annan kan bestämma.
2021-05-15, 21:15
Medlem
Hahaha satans va fulla dom alla är ikväll! 😂
2021-05-15, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Hahaha satans va fulla alla är ikväll! 😂

Dom har ju druckit hela dagen typ.
2021-05-15, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Vadå är du efterbliven eller?
Varför skulle du "må dåligt" om Simon festade upp pengarna?

Och varför skulle nån som inte bryr sig ett jävla skvatt om vad i helvete som händer med vinstsumman i en totalt värdelös dokusåpa, vara en loser?

Är ju snarare du isåfall, som överhuvudtaget har tid att bry dig om såna jävla petitesser.
Patetiska sopa.
men slangis investera i en egen bostad kanske är skittråkigt när man är 26 dock mycket roligare när man kan sälja med vinst när man är 36
2021-05-15, 21:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Du verkar rätt trasig själv. Det var ett djävla tjatande om Simon och hans leverne som du inte har en aning om. När har du ältat klart?
"Inte har en aning om". Jag vet bara det jag själv ser och det Simon själv berättat. Det är för mig tillräckligt att bilda mig en uppfattning om hans leverne.

Som sagt, jag GILLAR Simon. Vill bara inte att han ska vinna. Kan du inte bara acceptera det? Du behöver inte tycka lika.
2021-05-15, 21:18
Medlem
Ridnes avatar
Naej det blir att slå ner liven...
Ingen hit att sitta med begynnande migrän i kombination med Juddan HUEHUEHUE som skär som knivar i hjärnan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
även om du har varit inne på vårdguiden och läst generella råd som i princip gör varenda svensk till råalkis ,så ser du fortfarande inga problem med hur simon beter sig. Hetsdricker gömmer och springer runt och suktar till han får knäppa en burk.Nalle puh verkar vara ett skämt som bara finns på papperet för att de ska låta bra.

>>Nalle Puh finns på riktigt. Sedan slänger sig alla över alkoholen så problemet finns hos alla i så fall. Inte bara hos Simon.
Medlem
Modigt om någon skulle våga sova därute 🐀🐀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Verkar tyvärr vara en väldigt trasig familj. Därav Simons mående, och att ingen i familjen orkar ta tag i det och hjälpa Simon.
finns väl ingen ork eller energi om alla mår piss men då förstår jag varför syrran verkade äldre än simon om hon har dragit runt på det lasset vid 17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in