2021-05-11, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Trist kväll i BB-huset
+1
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men hur? Det är ju bara Emelie och Madde som ger han poäng?

Om han blir blockad från immunitetstävlingen om det blir någon, så kanske Simon måste tänka taktiskt och väljer då Pedram? Man får verkligen hoppas på det men detta har ju varit Pedrams plan hela tiden då han genom manipulation fått Simon att tro att han tillhör Pedrams närmsta och nu betalar det sig. Därför han inte bröstar och berättar eller står för att han nominerade Simon för det är alldeles för stor risk att mista Simons förtroende!
Medlem
Tycker alla borde hänga löst nästa gång det är dags för någon att åka, och att vi tittare får rösta på den som ska UT.
Brukar det inte vara så på slutet?
2021-05-11, 00:06
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram vågade inte stå för vem han röstade på i uppdragsrummet

Han är ju feg som alltid
vågar aldrig stå upp för hans beslut.
Medlem
Nardos tvekar på relationer.. TRO MIG dom tvekar på din med.

Jag är så frustrerad över allt .. JAG, JAG, JAG.. nej det är inte bara du.

Sen kan hon inte ens lyssna på Maddes förklaring när hon berättar vad hon har menat. Hon vill inte lyssna för att hon vet att det är en lögn?

Tror att hon testade vart Adrian stod, önskan var nog att Adrian skulle springa efter henne mer än vad han gjorde när hon tog avstånd.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror nån åker i veckan.
Hoppas sen Simon, Tanja och Lill Vickan sitter på måndag, så vi får ut Lill Vickan. Det vore drömmen.
Du verkar helt besatt av Emelie...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Madde står nära alla förutom Pedram så det är inte konstigt att hon la den på honom även om en del av det är taktiskt. Pedrams röst på Simon är däremot riktigt ormande, det ska vara en av hans närmsta i huset och han slänger honom under bussen för att klara sig själv

Japp, hoppas att Simpa får reda på det! Pedram kommer ändå ryka nästa gång så man får bita ihop. Så otroligt pinsamt att han sitter med mössan på sig
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Har lite svårt att Simon ALLTID måste berätta sina val och vem han nominerat inom 3 sekunder, nej inom 1 sekund. Varför då?
1. För att framstå som ärlig för vi tittare?

2. För att han inte kan tygla kaoset i sin ping-pong hjärna! Under 100 nanosekunder hinner han ändra sig 197 gånger, men när han till sist bestämmer han sig för att inte säga nåt flyger just dom orden ur honom, då kontakten mellan hjärna och mun tyvärr regelbundet bryts fullständigt.

Tror på alternativ 2.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-11 kl. 00:09.
2021-05-11, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Det som är läskigt att Pedram och Nardos är de närmsta till Adrian, bägge la rösten på Madde, Adrians "tjej" så det känns konstigt att Madde o Adrian skulle ha klickat, Sen la Madde rösten på Pedram--

Det som känns obehagligt är när simon varje gång han röstar på nån, alltid ska förklara sig o överdrösa komplimanger till madde nu då tex, det känns lite falskt, bla bla han älskar henne o allt han säger, som är fint o han menar. Men jag skulle kännas det känns konstgot ändå, nästan som falskt, Blir typ tvetydigt
"ja om du älskar mig o bra bla, varför röstar du då på mig..?! Tänker hon säkert men säger att allt är fine.

Gruppen känns längst ifrån henne..förutom emelie som är hennes bästa
Nu vet man att de därinne kommer rösta detsamma på Torsdag om inte madde blir immun, SÅ då kan vet man nästan 100 att madde kommer sitta nästa måndag igen.. Och förmodligen åka ut. Så uträknat på nåt vis

Nu har dom kommit så långt så det är OK att dom nominerar samma hela tiden.
Det viktiga är att inte produktionen hittar på dumheter och ex skickar ut någon huset nominerat, eller ger knäppa immuniteter som den Nardos fick för att Adrian vann reptävlingen mm.

Låt dom nominera, men låt tittarna rösta.
Då kommer favoriterna klara sig ändå.
Medlem
Nu ska Nardos bli "vän" med Judith igen för Madde är hennes nya hatobjekt. Förvänta tystnad Madde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är väl bara Pedram som använt det? :) Utländsk bakgrund..

Det hade ju varit en fröjd om det bara var han som använde det! Dessutom hade du inte behövt svara på min tidigare kommentar om så var fallet
Medlem
Nardos - På utsidan är jag frispråkig
Judith - Och det gillar jag!!!
tro mig det gör du inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här