Citat:
Ursprungligen postat av
Polpa
Det som är läskigt att Pedram och Nardos är de närmsta till Adrian, bägge la rösten på Madde, Adrians "tjej" så det känns konstigt att Madde o Adrian skulle ha klickat, Sen la Madde rösten på Pedram--
Det som känns obehagligt är när simon varje gång han röstar på nån, alltid ska förklara sig o överdrösa komplimanger till madde nu då tex, det känns lite falskt, bla bla han älskar henne o allt han säger, som är fint o han menar. Men jag skulle kännas det känns konstgot ändå, nästan som falskt, Blir typ tvetydigt
"ja om du älskar mig o bra bla, varför röstar du då på mig..?! Tänker hon säkert men säger att allt är fine.
Gruppen känns längst ifrån henne..förutom emelie som är hennes bästa
Nu vet man att de därinne kommer rösta detsamma på Torsdag om inte madde blir immun, SÅ då kan vet man nästan 100 att madde kommer sitta nästa måndag igen.. Och förmodligen åka ut. Så uträknat på nåt vis
Nu har dom kommit så långt så det är OK att dom nominerar samma hela tiden.
Det viktiga är att inte produktionen hittar på dumheter och ex skickar ut någon huset nominerat, eller ger knäppa immuniteter som den Nardos fick för att Adrian vann reptävlingen mm.
Låt dom nominera, men låt tittarna rösta.
Då kommer favoriterna klara sig ändå.