2021-05-15, 21:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis och simon tar till alkoholen för att slippa ta tag i skiten vad han nu varit med om det kommer ju dock inte hålla i längen
Precis. Får han en miljon kommer det att ta ytterligare tid innan han tar tag i sitt liv. Med söndersupen lever och kanske andra problem han drar på sig på fyllan.

Hade jag sett minsta hopp om att en miljon skulle ändra hans liv till det bättre, hade han varit mitt solklara val. Precis som Sami förra året. Han fick verkligen en chans att starta sitt liv på nytt. Vet inte om han gjorde det dock. Men han blev i a f skuldfri.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han är alkoholist. Minst gränsalkoholist. Klart som fan han behöver hjälp.

en 5 åring ser att killen har ett osunt förhållande till alkohol sen om han är alkoholist det vill jag inte uttala mig om då jag inte vet vart gränsen går för alkolism
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Kommer tyvärr aldrig ske🤣

Nej för du tror väl att Nardos jargong går hem i Svensson hemmen som är de som kollar mest på BB? Nope Emelie (eller Tanja) vinner
2021-05-15, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, Simon sa ju också att dert var syrran Matilda (då 17 år) som tog hand om allt när han och mamman mådde dåligt i ett års tid.
ok kul att ta hand om en labil morsa och en alkad brorsa när man går i gymnasiet
2021-05-15, 21:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Vadå är du efterbliven eller?
Varför skulle du "må dåligt" om Simon festade upp pengarna?

Och varför skulle nån som inte bryr sig ett jävla skvatt om vad i helvete som händer med vinstsumman i en totalt värdelös dokusåpa, vara en loser?

Är ju snarare du isåfall, som överhuvudtaget har tid att bry dig om såna jävla petitesser.
Patetiska sopa.
Ditt sätt att uttrycka dig är ett lika stort sänke för Simon som han fyllepolare i liven. Du kanske känner polaren väl?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast om jag minns rätt så låg väl inte lennie/jassa speciellt högt i liknandne omröstningar förra året ändå bleb dem 2 och 3

Lennie,Jassa låg tvåa och trea på omröstningar vad jag vet, men Mergim kan nog ha klämt sig in där många gånger också. Även om det inte räckte hela vägen så var att Lennies enda chans mot Sami att Mergim åkte. Åker inte Pedram, Tanja, Judith innan finalen har jag svårt och se hur Simon ska kunna vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nej för du tror väl att Nardos jargong går hem i Svensson hemmen som är de som kollar mest på BB? Nope Emelie (eller Tanja) vinner

Jag gillar inte Nardos heller.

Tanja däremot kommer vinna!
2021-05-15, 21:08
Medlem
Ridnes avatar
Jag har kommit på vem Juddan påminner mig om.. En vit version av Crazy Eyes från "Orange is the new black".

Fasen så skön säsongen hade varit utan Juddan och Nardos ständiga gapande som ekar över hela huset och spränger högtalare och trumhinnor
2021-05-15, 21:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ok kul att ta hand om en labil morsa och en alkad brorsa när man går i gymnasiet
Verkar tyvärr vara en väldigt trasig familj. Därav Simons mående, och att ingen i familjen orkar ta tag i det och hjälpa Simon.
2021-05-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Lennie,Jassa låg tvåa och trea på omröstningar vad jag vet, men Mergim kan nog ha klämt sig in där många gånger också. Även om det inte räckte hela vägen så var att Lennies enda chans mot Sami att Mergim åkte. Åker inte Pedram, Tanja, Judith innan finalen har jag svårt och se hur Simon ska kunna vinna.

verkligen? var inte frida jävligt stark även julia har jag för mig var högt i dessa omröstningar jag tror inte man ska dra för stor vikt vid dem faktiskt
2021-05-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Jag gillar inte Nardos heller.

Tanja däremot kommer vinna!

Jag är inte så säker längre. Jag tror att allt snack om att Tanja är en ohotad vinnare (både från huset och tittare) gör att folk inte reflekterar över de facto att hon (älskar Tanja) syns inte särskilt mycket, är otroligt jämn i sitt mood (vilket let's be honest är tråkigt i längden). Positiv, visst, men orka. Jag tar Emelies bitterhet alla dagar i veckan.
2021-05-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Precis. Får han en miljon kommer det att ta ytterligare tid innan han tar tag i sitt liv. Med söndersupen lever och kanske andra problem han drar på sig på fyllan.

Hade jag sett minsta hopp om att en miljon skulle ändra hans liv till det bättre, hade han varit mitt solklara val. Precis som Sami förra året. Han fick verkligen en chans att starta sitt liv på nytt. Vet inte om han gjorde det dock. Men han blev i a f skuldfri.
Ett idiotiskt resonemang. Skulle man ha låtit bli att ge Solzjenitsyn nobelpriset i litteratur eftersom man visste han troligtvis aldrig skulle få återvända till Sovjet? Segraren i en tävling är den som presterat bäst i tävlingen, inte den som har bäst nytta av priset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in