2021-05-10, 23:49
Bannlyst
Ingen mer massage till Simon 😡
2021-05-10, 23:49
Medlem
Ghandis avatar
FEGA pedram vågar inte säga att han ändrade sin röst o vad han röstade på innan...

vissa sitter bara tysta o säger inte... fegt. ut med dom.
2021-05-10, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men man märker av att madde är lite fejk fast försöker dölja det "adrian sa att jag skulle ta hand om dig adrian" en kvart senare ger hon honom en extra nomineringsröst för att hon tänkte på vem hon skulle ha bäst chans att stanna kvar om hon satt mot och sedan när det blir en röstning till lägger hon den på honom igen och säger då "det är ingen som röster taktiskt här"
jag skulle hålla mitt gräs väääääääldigt kortklippt därinne så man ser alla ormar... och dessutom verkar hon typ på ganska humör trots att hennes stora "kärlek" har lämnat..

Madde har ju en stor orm intatuerad på armen
Medlem
Pedram vågade inte stå för vem han röstade på i uppdragsrummet
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Pedram är som Jackie, 100% åker han ut, noll spänning.
Frågan är vem som åker ut av Judith och Madde 🧐
Judith är mindre populär än Madde, så hon åker. Men Pedram åker före alla andra om han bara blir nominerad. Han har absolut INGA fans utanför huset. Adrians fans röstar på Madde.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Han gör ju det med ironi och humor.
Det skiter fullständigt mina öron i. Nardos skriker med för att hon tycker det är "ball". Lika jobbigt för det.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Pedram var inte så feg. Tror Emelie fattar att han rösta på henne 😅
Han e feg och kan inte stå för det
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Då röstar jag på Nardos. 👍

Samma här!
Om jag slipper hennes skrikande kommer jag ge Censurmore en sista chans och förnya mitt abonnemang.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-10, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Mobbad är kanske lite att ta i? Hon gick ju in under v. 3/4 så det är lite ”sist in, först ut”-principen! Hon är omtyckt men det var som Simon sa, hon är inte högst upp på någons att rädda lista förutom Emelie då!

Hon blir vald, men hon har också slagit ut flera originalare. Så hon vet ju om att hon är omtyckt på utsidan också!

Inte det som är grejen. Utan att man sitter och pratar om hur jävla bra dom är som kan hålla det på så trevlig nivå när någon fått en dålig sak. Det är största skitsnacket för hade det varit någon annan förutom Tanja och kaanske Judith hade det blivit ett jävla liv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men man märker av att madde är lite fejk fast försöker dölja det "adrian sa att jag skulle ta hand om dig adrian" en kvart senare ger hon honom en extra nomineringsröst för att hon tänkte på vem hon skulle ha bäst chans att stanna kvar om hon satt mot och sedan när det blir en röstning till lägger hon den på honom igen och säger då "det är ingen som röster taktiskt här"
jag skulle hålla mitt gräs väääääääldigt kortklippt därinne så man ser alla ormar... och dessutom verkar hon typ på ganska humör trots att hennes stora "kärlek" har lämnat..
Så om hon och pedram hänger löst ihop så borde hon bara gå ut ur huset för att följa Adrians ord eller vad menar du? Tro fan att hon fortsätter rösta pedram med samma motivering som tidigare veckor...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Madde har ju en stor orm intatuerad på armen

Den visar sig mer och mer!
Medlem
Zingo2s avatar
Tror nån åker i veckan.
Hoppas sen Simon, Tanja och Lill Vickan sitter på måndag, så vi får ut Lill Vickan. Det vore drömmen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in