2021-05-15, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
hahahahaha. Simon bölar igen. Hahah, va fan är detta för en barnunge?
Har han kört samma race mot Tanja igen ?
2021-05-15, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag orkar inte mer Simon längre!
Han behöver seriöst hjälp alltså.
söndersupet psyke
2021-05-15, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hans styvmamma hade tydligen skrivit in till honom

Skrivit när? Nu?
2021-05-15, 20:46
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Här är Pedrams motivering under magiveckan och lyssna själva och gå fram till ca 5.27 där hans motivering till att blocka Emelie återkommer till ballongtävlingen. Payback eller inte men det gnagde i honom enda in i vecka 18, kommer inte ihåg när Emelie spräckte hans ballong men det var väl längesen?

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/deltagarnas-blockning-inf%C3%B6r-immunitetst%C3%A4vlingen-det-h%C3%A4r-k%C3%A4nns-s%C3%A5-elakt/13338872
Emelie spräckte Peddots ballong under kärleksveckan så han ljög om att han bara var sur över det den veckan. Om Peddot nu nominerade Emelie under magikerveckan med motiveringen att hon spräckte hans ballong så ljög han under Honesty.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nu censurerar dom när simon grinar lel

tror nog det var för att nardos skulle starta en monolog om sin hemlängtan som är värre än simons så han har ingen rätt att vara ledsen
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Jämför hur olika personer hanterar tittarfrågorna.

Madde mådde skit i flera dagar för att en fråga påstod att hon sagt några fula ord (vilket inte ens var sant). Storgrät i bikten, försökte prata med de andra deltagarna och be om ursäkt mm. Ta ansvar.

Pedram svarade bara "det där är inte sant" på flera av frågorna, och vägrar ens lista vilka han vill sitta i final med. Vatten av en gås. Han har glidit på sina smygpakter nästan hela vägen till final.

Hur någon kan tycka han är värdigaste finalisten av de två övergår mitt förstånd.

Madde har en ryggrad och ett väl fungerande samvete och det är det som gör att hon är så speciellt för det är ingen självklarhet hos människor i den här ruttna världen vi lever i! Därför tycker jag att sånt ska uppmuntras istället för att rösta kvar en lögnare, hycklare och bedragare som bara iskallt nekar till allt!

Borde inte vara ett svårt val och jag kan inte begripa hur folk kan se Pedram som välförtjänt att ens gå vidare i detta då han sitter och säger "fuck that" eller vafan han sa när frågan kring varför han inte kan brösta uppdrag istället för att whina med allt? Kameror och ljud är på 24/7 men ändå har tittarna fel enligt honom, hur han ses ur deras perspektiv?
2021-05-15, 20:47
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Haha, men nu får ju någon ta reda på vad det var för något på riktigt, jag får panik. Jag tänkte om det var någon slags varan, men vettefan.

En teguödla
https://www.google.com/search?q=tegu+lizard&tbm=isch&ved=2ahUKEwjIydCRrMz wAhUBB3cKHV5DDscQ2-cCegQIABAC&oq=tegu+&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1 pbWcQARgAMgIIADICCAAyBAgAEB4yBAgAEB4yBAgAEB46BAgjE Cc6BQgAEM0COgYIABANE B46CAgAEAgQDRAeOgUIABCxAzoICAAQsQMQgwE6BAgAEEM6Bwg AELEDEEM6BwgjEOoCECdQwOMDWJiTBGC0zQRoAnAAeACAAdMBi AHEC5IBBjE4LjAuMZgBAKABAbABBcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=sBagYMixFIGO3APehrm4DA&bih=800&biw=1280&cli ent=tablet-android-samsung#imgrc=5jNSfcjpn-biQM
Medlem
Har det gått EN ENDA kväll med alkohol när Simon INTE gråtit? Och så blir han förbannad för att han får alkoholförbud...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror nog det var för att nardos skulle starta en monolog om sin hemlängtan som är värre än simons så han har ingen rätt att vara ledsen

Skulle vara typiskt Nardos! Hon pratar bara om sig själv! 🤮
2021-05-15, 20:48
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Emelie har mycket större stöd än vad jag trodde. Åker Madde nu så vinner hon. Roligast av allt är väl att Nardossekten kommer rösta kvar sin bruuuuschhhhh Pedram när det bästa som kan hända Nardos är att Madde är kvar i finalen Även för Simon är det bäst om Madde är kvar för att han ska kunna slå Emelie tror jag.
Det vet TV4 och det är anledningen till att det är 4 i final istället för 3.

De vill fuska Madde till final med någon smart omröstning.
2021-05-15, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
hahahahaha. Simon bölar igen. Hahah, va fan är detta för en barnunge?

>>Tror inte han behöver hjälp bara orolig vad som skall hända efter BB, nervös inför slut och kanske ha det lite jobbigare att vara instängd med dessa människor i huset. I min bok är det mer normalt att under 100 dagar vara arg, ledsen och uttråkad än att egentligen inte visa något alls. Visa är som robotar där inne, noll känsloregister. Det skulle jag vara mer orolig för. Fan, jag hade klart Nardos i 7 dagar sedan hade det blivit en full verbal konfrontation.
2021-05-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hoppas verkligen att han får hjälp på utsidan. Dessvärre verkar hans nära inte se att han har problem

eller så vill dem inteatt exakt alla som följer bb ska veta om simon/familjens problem syrran nämnde ju i liven att "det vara bara för några år sen jag och simon blev riktig tajta" han snackar ju altid om sina styvföraldrar så obviously har det funnits problem inom fmailjen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in