2021-05-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ok, ska vi säga Tanja då?
Deal? 😁

Tanja måste vinna! ❤
2021-05-15, 19:45
Medlem
ziggarillens avatar
Har lagt rösten på Emelie nu för att jag vill se peddots min när han inser att miljonen är utom räckhåll. Kommer spola fram och tillbaka sen för att njuta av dom svarta ögonen och hur den rätta peddon kommer fram. En av dom mest menlösa och vidrigaste deltagarna genom tiderna. Till och med mösshelvetet var roligare tack vare romansen med kaninkokerskan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fortfarande på utegården så dem kanske bara sa till att han skylle chilla ner lite
ja en varning kanske det blev så länge
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Dom åker ut enligt följande ordning, tror jag:
Pedram
Madde
Judith
Nardos
Lill Vickan
Simon/Tanja

Peddi
Madde
Nardos
Simon
Judith
Emelie
Tanja

är solklart att tv4 vill ha en kvinna som vinner och dem kommer göra allt för att det ska hända också
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon tänker på honom, men han skiter i henne.😀

Adrian har blivit helt crazy på utsidan I liven nyss vågade han svara på fuck, marry, kill mellan Nardos, Madde och Victoria.

Svaren han gav var marry Nardos, fuck Madde och kill Victoria. Om någon jävel bryr sig.
2021-05-15, 19:46
Medlem
Citat:
fortfarande på utegården så dem kanske bara sa till att han skylle chilla ner lite
Simon ser ut ha vatten i glaset ska nog dricka vatten ett tag, de har fyllt på HB dunken med vatten kan finnas krav att han ska dricka upp den innan nästa enhet alkohol
2021-05-15, 19:46
Medlem
xrlpyts avatar
Jag är väldigt nyfiken på vilka man kommer få rösta mellan som vinnare. Är det fyra finalister så blir det väl ändå Tanja Simon Emelie Nardos, om det inte sker ett mirakel och Madde på något sätt klämmer sig förbi någon. Men vem vill jag rösta på då?

Det har länge stått mellan Tanja och Simon för mig, men det har ju alltid funnits något som skaver med Simon, hans dyrkande av alkohol (hehe känner igen mig), hans dåliga humör och hans extremt barnsliga sidor, och Tanja.. hur härlig som helst, men det är lite synd att hon ska vara så himla positiv hela tiden och inte våga visa/känna när hon blir besviken eller ledsen. Visst, hon kanske verkligen är sån, men i så fall är hon en ganska ensidig individ. Lite Forrest Gump, lätt att tycka om, men.. Big Brother-vinnare?

Emelie? Jag tycker hon är rolig och hennes bitterhet kan vara ljuvlig och uppfriskande, men ibland kan det såklart bli jobbigt också. Hon kan kännas jäkligt avskärmad, nästan lite Asperger över henne (och hon har ju varit inne själv flera gånger att hon inte fattar sociala koder) även om jag hatar alla jävla diagnoser. Märks även när hon ber om ursäkt för något hon sagt eller gjort att hon egentligen inte fattar vad det är hon ber om ursäkt för, hon vet bara att det är så man säger, hon mår inte dåligt för att hon fått någon annan att bli ledsen, hon ser det bara som att den andra personen har missuppfattat henne och att det är hens problem.

Nardos? HEEEEEEEEEEEEELLLLLL NAW

Så om jag får välja helt fritt blanda alla i huset just nu så blir det Madde. <3
2021-05-15, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Simon ser ut ha vatten i glaset ska nog dricka vatten ett tag, de har fyllt på HB dunken med vatten kan finnas krav att han ska dricka upp den innan nästa enhet alkohol

ja han sitter där med sitt glas vatten
2021-05-15, 19:47
Medlem
När var det gamla deltagare kom in och "grillade" förra året? Var det bara Lennie, Sami och Jassa kvar då?

Sjukt att man inte miiiiiiinns. Men undrar om de kommer göra det i år också.
2021-05-15, 19:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian har blivit helt crazy på utsidan I liven nyss vågade han svara på fuck, marry, kill mellan Nardos, Madde och Victoria.

Svaren han gav var marry Nardos, fuck Madde och kill Victoria. Om någon jävel bryr sig.

oh boy
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Vad svarade du på?
Medlem
Citat:
Peddi
Madde
Nardos
Simon
Judith
Emelie
Tanja

är solklart att tv4 vill ha en kvinna som vinner och dem kommer göra allt för att det ska hända också
Statistiskt sett så är det flest kvinnor som vunnit BB, så dom behöver nog inte lobba så hårt för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in