2021-05-15, 19:38
Avstängd
jävla parasiter som ska censurera
2021-05-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Han kan inte själv. Efterblivet lat äckel. 🤢🤮

Men dom hade lagat 15 hamburgare med pommes först,så att han inte var ivägen för dom som curlar mössidioten !
2021-05-15, 19:39
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag kan tänka mig att rösta på nån av dem också. Huvudsaken är att vi enas om EN kanidat. Annars blir det precis som produktionen vill, med Nardos som vinnare.
Om det är fyra i final så är antagligen Simon och Tanja där med Nardos och Emelie.

Simon och Tanja har samma fans så rösterna kommer fördelas mellan dem. Jag tror handen på hjärtat att de inte har en chans att vinna om båda är i final. Jag kommer iallafall rösta på Emelie oavsett vilken fyra det är då jag är rädd att produktionen lyckas och Nardos får en miljon.

Riktigt fult att TV4 har fyra i final istället för tre så att Nardos chanser att vinna ökar. Om de på något sätt fuskar Madde till final så minskar Emelies chanser att vinna samtidigt som Nardos chanser att vinna ökar ännu mer då jag tror att Maddes fans röstar på Emelie i en final.
Medlem
simon syndaren till bikten haha det går inte så bra för honom nu ....han kommer känna sig mobbad och utanför för att han inte får knäcka 10 bärs på en halvtimma
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Haha simpa kallad till bikten nu äre alkoholförbud igen

som sagt bb varnade han tidigare för att "kvällen fortfarande är ung men kommer vara låååång"
Alkoholförbud och han går och kryper ner med pellefjant i sängen
2021-05-15, 19:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Klipp i appen nu:

”Emelie om Dennis under BB Honesty: Jag tänker på honom varje dag.”

”Madelene i BB Honesty om jakten på Adrian: Jag kan inte ångra det.”

Hon tänker på honom, men han skiter i henne.😀
2021-05-15, 19:41
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag kan tänka mig att rösta på nån av dem också. Huvudsaken är att vi enas om EN kanidat. Annars blir det precis som produktionen vill, med Nardos som vinnare.
Ok, ska vi säga Tanja då?
Deal? 😁
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Han är en stor bebis. Förstår inte vad Madde ser. AntGligen en omvårdNde gen…
Madde älskar att ta hand om och trösta...mössan passar som hand i handske...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
simon syndaren till bikten haha det går inte så bra för honom nu ....han kommer känna sig mobbad och utanför för att han inte får knäcka 10 bärs på en halvtimma

fortfarande på utegården så dem kanske bara sa till att han skylle chilla ner lite
2021-05-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om det är fyra i final så är antagligen Simon och Tanja där med Nardos och Emelie.

Simon och Tanja har samma fans så rösterna kommer fördelas mellan dem. Jag tror handen på hjärtat att de inte har en chans att vinna om båda är i final. Jag kommer iallafall rösta på Emelie oavsett vilken fyra det är då jag är rädd att produktionen lyckas och Nardos får en miljon.

Riktigt fult att TV4 har fyra i final istället för tre så att Nardos chanser att vinna ökar. Om de på något sätt fuskar Madde till final så minskar Emelies chanser att vinna samtidigt som Nardos chanser att vinna ökar ännu mer då jag tror att Maddes fans röstar på Emelie i en final.

du kan för helvete inte rösta på emelie för att du inte vill att nardos ska vinna. man röstar väl på den man vill ska vinna sen om det skiter sig efter så gör det tänk om du har fel???
2021-05-15, 19:43
Medlem
rawrawrara-joodith får döva att stänga av ljudet
2021-05-15, 19:43
Medlem
Zingo2s avatar
Dom åker ut enligt följande ordning, tror jag:
Pedram
Madde
Judith
Nardos
Lill Vickan