• 1
  • 2
2021-05-15, 17:17
Medlem
Jag är EXTREMT blödig när det kommer till avslut av serier som jag har följt i flera år där jag verkligen har fäst mig vid karaktärerna, jag är en 32 årig man och bölar på riktigt som en bebis, det känns lite som att jag har blivit dumpad. Är jag ensam om detta här?
Citera
2021-05-15, 17:27
Medlem
Timmervargens avatar
Vad fan är du för beta-människa som slösar tid på sånt jävla strunt. Man blir förbannad när man läser sånt här.
Citera
2021-05-15, 17:35
Medlem
BigFatCones avatar
Ja vad fan. Ibland blir man ju mer känslomässigt engagerad i än annat.
Citera
2021-05-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timmervargen
Vad fan är du för beta-människa som slösar tid på sånt jävla strunt. Man blir förbannad när man läser sånt här.

Jag kommer inte att argumentera mot dig, jag är extremt beta när det kommer till detta😅
Citera
2021-05-15, 17:46
Medlem
peterZiipens avatar
Kan relatera - grät genom hela säsong 8 av GoT.
Citera
2021-05-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kan relatera - grät genom hela säsong 8 av GoT.

Haha ja, det var fruktansvärt! Den värsta för mig var Lost, jag tror jag lipade regelbundet i tre dagar efteråt och kände mig förkrossad i en vecka Idag har jag lipat över The 100 och har en klump i halsen, visst, den sista säsongen var inget vidare, men man fäster sig ju vid karaktärerna.
Citera
2021-05-15, 18:11
Medlem
Smaka-migs avatar
Ett härligt och intensivt runk brukar göra susen.
Citera
2021-05-15, 18:14
Medlem
Jag brukar känna likadant när man kommit över ett röka som är riktigt jäkla potent.
Citera
2021-05-15, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Jag brukar känna likadant när man kommit över ett röka som är riktigt jäkla potent.

Haha ja där med.

Men håller med TS, inte många gånger men ett par serier har man känt sig helt tom när den är slut, stirrat in i väggen och tänkt - jaha, vad nu då?
Citera
2021-05-15, 18:47
Moderator
Maviels avatar
Reagerade så av Sherlock - men inte någon annan serie.
Citera
2021-05-15, 18:58
Medlem
Yashimikitos avatar
När Sopranos serien tog slut så kändes det som om min hela familj dog.

Brukar fortfarande se då och då scener på youtube.
Citera
2021-05-15, 19:01
Medlem
Yashimikitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kev88
Haha ja, det var fruktansvärt! Den värsta för mig var Lost, jag tror jag lipade regelbundet i tre dagar efteråt och kände mig förkrossad i en vecka Idag har jag lipat över The 100 och har en klump i halsen, visst, den sista säsongen var inget vidare, men man fäster sig ju vid karaktärerna.

Jag är ingen extrem serietittare men sedan corona skitet slog till så började jag titta på lost serien, för jag har inte sett den innan.

Jag är på season 4 och jag hoppas att jag inte får tom-känslan efter att den tar slut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in