Citat:
Ursprungligen postat av
FancyTarsier0
Var ärlig och ta med henne att köpa ett par kegel bollar så att hon kan träna upp musklerna utan större ansträngning. Det kommer göra underverk!
Hmm tack. Jag kanske kan smyga in det lite försiktigt åt henne i något annat sammanhang.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Är hon slapp och otränad i kroppen? Vissa kvinnor är ju smala och slanka men när de får av sig kläderna ser man att det verkligen inte finns någon muskelmassa alls runt exempelvis lår och stuss, att det bara är en hudsäck med ett skelett i, så att säga. Som vänstra bilden här menar jag.
Länk
Det är faktiskt inte helt ovanligt. Och där det inte finns muskler över lår och röv lär det heller inte finnas mycket i hugget.
Intressant. Hon gymmar men är väldigt slapp och otränad i kroppen av vad jag ser. Tänk dig formen när man har varit tjock och bantat med svältdiet. Skinnyfat är nog rätt uttryckt, då det kan nog ligga något i det. .
Citat:
Ursprungligen postat av
ms18
Du överdriver din kuks storlek, tycker synd om tjejen din som inte får någon som kan få henne att njuta. Nummer?
Jag kan vira ett måttband runt kuken och skicka en bild till dig på pm om du är så intresserad utav den i stället för problemet som jag tar upp här i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
kasperwolfgang
Hur är det för henne då ?? reagerar hon överhuvudtaget när du så att säga för in nålen ??
kanske du kan börja prata om saker som sexleksaker, onanivanor och sånt ..... red ut om hon leker med normala dildos och inte såna där monster som mest liknar trafikkoner
Ja hon reagerar och är så våt att det bokstavligt talat rinner ur hålet när den åker in. Jag vet att hon har sexleksaker men tror inte det är några monster grejor. Borde inte det egentligen träna upp muskulaturen om det är stora grejor och att det går åt andra hållet i stället så att säga?
Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Knipövningar, yoga med rotlås, gör underverk.
Dock kan jag ju bli fundersam på hur pass bra du är i sängen. Är du så välutrustad som du säger? Får du henne att njuta? Hinkfitta (som för mig var ett nytt begrepp) låter ju som att du inte gjort henne upphetsad, för en upphetsad fitta blir svullen och kramar.
Nu är inte min kukstorlek fokuset här i tråden utan problemet som jag upplever. Hon är så våt att det bokstavligt talat rinner från henne, men jag klarar ju inte av att hålla igång mer än några minuter eftersom det inte finns någon som helst känsel för mig pga problemet jag pratar om.