2021-05-15, 12:01
Medlem
Ny volley missiler på väg mot Ibim, Mefalsim, Sderot, Nir Am, Sapir College, Gevim

det tar aldrig slut.
Citera
2021-05-15, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
Palestinska motståndsrörelsen har påbörjat sina operationer inom Israel. Många israeliska affärer nerbrända.

video: https://streamable.com/35hvjh

Palestinier sätter eld på Knesset terroristers bilar.

https://t.me/israel_wc/3826

Israeler slår sönder Palestinska skattebetalande affärer i Bat Yam.
Länk

En Israelisk Mob Lynchar en man som dessa trodde var arab.
Länk
Citera
2021-05-15, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast

Ännu ett exempel på ett typiskt Flashback inlägg. Nivån är så låg att man bara tycker synd om personen.

Nej det är faktiskt en väldigt bra fråga och absolut värd o tänka på. De flesta muslimer som lyckas komma hit till Europa är ju män i krigsför ålder exakt dom som borde va i sina länder och kriga och försvara sitt folk o religion man påstår sig älska så mycket. Men nej fega som dom är sticker dom som borde va i fronten hit med svansen mellan benen och ser på bör deras bröder o systrar blir angripna. Då tycker människor som kan tänka att man har förbrukat sin rätt att lägga sig i visst man kan ha en åsikt men att hota hata skrika och snacka om utrotning blir bara patetiskt. Tänk om Sverige va under attack och alla mellan 16-60 drog därifrån och lämna resten i sticket fy fan det är lanfsförräderi till att börja med och vi skulle hata dom. Om dom sen satt i annat land och uttala sig om kriget deras bröder förlorar skulle man vilja döda dom. Nej ni som är här ska inte spela tuffa och att ni vet nånting, ni är deras största avskum och lögnare det fattar vi normalbegåvsde. Ni är ju förrädare snacka inte om att ni är på någons sida....men vi vet det är så här allahvänner fungerar massa snack och idiotiskt dumma uttalande. Som nån skrev men va fan åk dit o visa lite ryggrad då för fan sitta här o ljuga ännu mer fy fan!
Citera
2021-05-15, 12:34
Medlem
Anti amerikanismen jag bara väntade på. Exakt samma grogrund som det svenska hyckleriet. Avundsjuka. Om man bortser från undantagen misstagen USA gjort så har vi här alltså en internationell spelare som år efter år offrar en stor del av sin budget till att balansera världen. Sen kalla kriget har de gjort det extremt framgångsrikt trots alla kärnvapenländer o teoretiska katastrofer.
Citera
2021-05-15, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JDH

Älskar ironin från dig. Du har suttit i dagar och bara önskat ett folkmord på muslimer i Gaza och nu kommer du in hit och försöker bete dig civiliserat. Du är en pajas av högsta kvalité Och jag har till skillnad från dig försvarat civila på båda sidor och kommit med konkreta lösningar. Jag har stått upp mot antisemiter och försvarat staten Israels rätt att existera samtidigt som jag inte pushat för folkmord. Du är i ideologin bara en terrorist. Bara läs din historik här. Herregud vilken slöseri på tid till människa.
Citera
2021-05-15, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Tjena Musse! Glömde nog svara på detta.
Vad Israel åstadkommit denna vända?

Flera ledare för Hamas dödade senaste dagarna, tusentals "soldater" grundlurade och begravda levande, nya territorium, fiende på flykt, hundratals sprängda byggnader och vapenlager...kan fortsätta en vecka till. Andra har dock fyllt på ser jag. Annars kan du bara läsa nyheterna.

Vad har Hamas åstadkommit, som påbörjade festen? Skriker ju efter vapenvila bara.
Hamas är som en man som organiserar en danstävling för att sen komma till denna på kryckor
Citera
2021-05-15, 12:39
Avslutad
Går mycket rykten om att Hamas grundlurat befolkningen i Palestina.
Dom lurar befolkningen att mer än hälften av raketerna har landat i Israel och gjort stor skada.

Snacka om att skita i sitt folk och ständigt få dom dödade.
Tycker väldigt synd om barnen, ingen föds som en islamist. Alla föds som nyfikna barn redo för livet.
Synd att dessa mussar kraftigt begränsar sina barns möjligheter att lyckas i livet.

Tragiskt. Hjärntvättar dom sedan födsel.
Det positiva är att det är ett riktigt jävla fegt folkslag som flyr direkt det hettar till.
Flyr till hatade väst och krigar på internet, i svenska tryggheten.

Patetiskt folk och inte konstigt att dom förlorar alla krig.
Riktiga landsförrädare, flyr istället för att stanna och kriga för sin befolkning.
Går lite demonstrationer i Europas trygghet och sen tillbaka hem till tacos, netflix och ben jerry.
Medans erat folk dör som flugor. Ni borde skämmas.
Citera
2021-05-15, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JDH
Hamas är som en man som organiserar en danstävling för att sen komma till denna på kryckor

då har israel kommit i rullstol, när ska missilattackerna ta slut?
Citera
2021-05-15, 12:40
Medlem
Citat:
Älskar ironin från dig. Du har suttit i dagar och bara önskat ett folkmord på muslimer i Gaza och nu kommer du in hit och försöker bete dig civiliserat. Du är en pajas av högsta kvalité Och jag har till skillnad från dig försvarat civila på båda sidor och kommit med konkreta lösningar. Jag har stått upp mot antisemiter och försvarat staten Israels rätt att existera samtidigt som jag inte pushat för folkmord. Du är i ideologin bara en terrorist. Bara läs din historik här. Herregud vilken slöseri på tid till människa.

Det är inte rätt att skriva så nej, men ingen som bryr sig om muslimernas våld mot svenskar och övriga européer? Man får inte bli arg som europé va? Eller säga dumma saker. Bara icke vita som har monopol på sådana saker.
Citera
2021-05-15, 12:44
Medlem
Citat:
Hyperbeast du har förlorat kontrollen totalt. Du svingar som en onykter människa. Jag borde egentligen inte svara dig. Önskar folkmord på muslimer? Igår sörjde jag ett barn som pricksköts av israelisk militär och erkände självklart det vidriga i detta. Detta har du undermedvetet glömt. Hur detta är möjligt? Du är totalt blind och frustrerad av sanningen. Hur kan du annars skriva att jag vill ha ett folkmord? Förstår du hur idiotisk du låter? "jag har till skillnad från dig försvarat civila på båda sidor". Du är galen.
Citera
2021-05-15, 12:46
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad pratar du om?
Reningsverket användes för att rena avloppsvatten.
Det föregående reningsverket var underdimensionerad. Om du vill fortsätta den här diskussionen med mig så får du komma med lite källor och tala ur skägget.

Hittar inte exakt vilket reningsverk du syftar på men det finns mängder med exempel här så det är ett systematiskt anförande från Hamas att använda civil infrastruktur i militära ändamål: https://mfa.gov.il/MFA/ForeignPolicy/Terrorism/Pages/IDF-report-Hamas-illegally-used-civilian-infrastructure-during-Operation-Protective-Edge.aspx#
Citera
2021-05-15, 12:51
Medlem
Vi dra i bromsen? Syftar du på någon mer än dig? Seriös fråga ej raljans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här