2021-05-15, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Fattaru! Haha tuffingen!
Nardos har en vidrig personlighet och man blir äcklad när man ser eller hör henne!
She is a Queen 100%
2021-05-15, 00:25
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Dom har i princip druckit varje dag i veckan. Hela säsongen.

DÅLIGT ingen tar upp detta i media att tv4 gör deltagarna till alkolister !

För ja det blir dom ju, och Simon visar ju upp tendenser till det som andra har påpekat.

Dricker man varje dag nästan som dom gör så faller man in i facket alkolist.

Upp med det i media. Inget tv4 kan komma ifrån. Bevis finn ju att se för alla.

Pk4 tv4 får ha krismöte...

Hur ofta super du till Ghandi? Jag är bara nyfiken, du behöver inte svara.
2021-05-15, 00:27
Medlem
Kommer rösta kvar pedram till 100%
2021-05-15, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Usch! Kan knappt föreställa mig hur det luktar och speciellt då hon är så fet. Räcker knappast att vaska lite under dom armarna som nog är fulla med stålull. Om hon inte duschar så är hon nog orakad också vilket borde vara en riktigt stinkbomb till kalufs i brallan.

Är Emelie fet?
Ditt jävla pucko, vad är ditt midjemått själv? Eller skitsamma. Så osaklig kommentar. Säger mer om dig än henne.
2021-05-15, 00:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Varför då? Du hejar ju på Nardos, och om det är någon av de tre nominerade som har fans som skulle gå till Nardos så är det ju Pedram. Du borde vilja rösta UT Pedram, så att hans (få) fans går till Nardos, hellre än att någon av Madde och Emelie åker ut, i vart fall den andra skulle få en STOR del av hennes fans..!
2021-05-15, 00:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Ja verkligen! Riktigt äcklig på alla sätt! Hatar Nardos vidriga personlighet, hennes röst och hennes jävla skrik!

Ja, om hon inte hade skrikit så förbannat hade jag kunnat tycka bättre om henne, men det där konstanta illvrålandet tar på nerverna. Och inte bara mina nerver, grannarna ringer ambulansen stup i kvarten då de tror att jag har gallsten.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-15, 00:33
Medlem
Mina älsklingar. Har det hänt någonting sista dygnen? Jag har varit upptagen med fylla 24/7 så har helt övergett liven för mitt riktiga liv.
2021-05-15, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja, om hon inte hade skrikit så förbannat hade jag kunnat tycka bättre om henne, men det där konstanta illvrålandet tar på nerverna. Och inte bara mina nerver, grannarna ringer ambulansen stup i kvarten då de tror att jag har gallsten.

MVH/Gnomegirl.

Hahahaha 😂😂😂
Hade dock inte gillat henne även om hon skulle varit tystare. Hon måste byta ut sin vidriga personlighet också! Men efter det hade jag kanske kunnat gilla henne!
2021-05-15, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Samma här 👍👍👍
2021-05-15, 00:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mina älsklingar. Har det hänt någonting sista dygnen? Jag har varit upptagen med fylla 24/7 så har helt övergett liven för mitt riktiga liv.
Äh, bläddra genom några klipp i appen så är du ikapp.

Madde, Emelie och Pedram är nominerade, vi försöker lista ut hur man ska rösta för att ens favoriter ska gå till final. Går sådär, eftersom alla i tråden är aspackade.

(Det sista var min tolkning.)
2021-05-15, 00:41
Medlem
amiliasharborstes avatar
Jahapp, nyss hemkommen från en trevlig middag. Har det hänt något nämnvärt ikväll?
2021-05-15, 00:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

MVH/Gnomegirl.

Om jag någonsin får en gallsten, ska jag döpa den till Nardos. Det lär bli min enda chans att föda något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in