2021-05-14, 23:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Det kan vara riktigt jobbigt med mensvärk! Men långt ifrån lika jobbigt som att lyssna på skitNardos prat eller skrik!
Jag hoppas att hon skriker sig ur såpan fort som fan. Sån äcklig och vidrig kärring som förstört hela programmet.
2021-05-15, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag hoppas att hon skriker sig ur såpan fort som fan. Sån äcklig och vidrig kärring som förstört hela programmet.

Ja verkligen! Riktigt äcklig på alla sätt! Hatar Nardos vidriga personlighet, hennes röst och hennes jävla skrik!
2021-05-15, 00:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Usch som många av er uttrycker er.

Dessutom, ser ni inte hur det ser ut i huset? Om någon luktar illa så döljer nog stanken från huset den värsta kroppsodören.
Ja, vi har fortfarande rätt att uttrycka oss. Om folk går omkring i skitlukten från Nardos så känner dom till slut inte stanken. Tror inte det luktar så gott om den brunstiga elefantkvinnan heller. Ett stort djävla fläskpaket som springer omkring och släpper brakskitar.
2021-05-15, 00:01
Medlem
BB har lagt upp en bild på sin instagram där de uppmanar följarna att skriva hjärtan med en specifik färg för respektive person som man tänker rösta kvar på måndag.

Pedram har tyvärr fler hjärtan!

Nu måste vi på flashback samla våra krafter och RÄDDA MADDE, annars kommer Pedram aldrig åka ut! (svider mer att inte komma till final alls, speciellt mot Madde som han ständigt röstar på)

(Emelie har överlägset flest hjärtan av dessa 3)
2021-05-15, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det är ju Nardos som gör hela bb. Utan Nardos inget bb fattaru
2021-05-15, 00:04
Medlem
Citat:
Ja verkligen! Riktigt äcklig på alla sätt! Hatar Nardos vidriga personlighet, hennes röst och hennes jävla skrik!
Älskar henne och hennes skrik
2021-05-15, 00:04
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Om du bara försöker tänka lite längre så kanske du inser att jag visst haft mens ett x antal gånger i livet! Men hon gör fortfarande allt för att få all uppmärksamhet! Har dock aldrig gillat henne så mycket som nu! Hon får gärna fortsätta ha mensvärk tills hon åker ut!
Bara för att man haft mens så betyder ju inte det att man alltid har ont. Vissa har jävulskt ont vissa ggr och vissa känner inte ens av det som du vet.

Ja det är ju trots allt ett program där det är kul med olika personligheter. Men fattar helt att du inte kommer rösta på henne ! ☝️ Vem är din favorit då?
2021-05-15, 00:05
Medlem
Nardos is a Queen motherfucker. Godnatt från mig och bella. Ni kanske hatar Italienska brudar också vem vet
2021-05-15, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Ja, alla som ogillar Nardos är rasister.

Nej. Men alla som konstant skriver rasistisk skit är rasister.
Finns många andra här (jag t ex) som inte heller gillar Nardos, men som inte skriver tröttsam rasseskit i varenda inlägg.
2021-05-15, 00:07
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Det är ju Nardos som gör hela bb. Utan Nardos inget bb fattaru
Ja jag tror det hade varit lite tråkigare utan henne faktiskt. Då hon lär sig mycket där inne av de andra så även hon tycker jag ska få vara kvar nästa vecka!
2021-05-15, 00:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Skriv till dom och informera. Något har ju hänt. Sitter och kollar just nu på Hanna Widerstedt säsongen som också TV4 hade hand om. Men det är ju som natt och dag jämfört med nu. Dom skulle ju aldrig ha en Jackass vecka nu förtiden. Ha en matbudget eller till och med dra in maten när dom missköter sig, skulle aldrig nånsin ske idag. För då klagar väl kärringarna på Instagram
Ja det är just Instagramkärringarna, som kanske är en stor jävla pusselbit i orsaken till denna katastrof?
Det kanske är deras fel helt enkelt, att det verkar vara helt omöjligt att producera en säsong som tex 2011 med Widerstedt, nu tio år senare?

PK-morsorna skulle väl få kollektiv stroke och migrän av alla fasansfulla orättvisor, gemensamt tåga till BB-huset och kasta in bensinindränkta trosskydd för att sen bränna ner hela skiten, samtidigt som dom så enormt kränkta kvinnorna står och håller hand i en ring runt huset och tillsammans sjunger "we shall overcome" i acapella?
2021-05-15, 00:09
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Har det kommit in alkohol så här många dagar nån gång i bb i Sverige ? Inte mängdmässigt utan dagar ? O regler utan konsekvenser är väl utan tvivel den här värsta säsongen eller där kan inte dom vara glada att se ?

Dom har i princip druckit varje dag i veckan. Hela säsongen.

DÅLIGT ingen tar upp detta i media att tv4 gör deltagarna till alkolister !

För ja det blir dom ju, och Simon visar ju upp tendenser till det som andra har påpekat.

Dricker man varje dag nästan som dom gör så faller man in i facket alkolist.

Upp med det i media. Inget tv4 kan komma ifrån. Bevis finn ju att se för alla.

Pk4 tv4 får ha krismöte...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in