2021-05-14, 23:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det gjorde han inte. Hon förklarade för honom att den hårtyp hon har kan man inte tvätta varje dag. Ni är så desperata nu
Nej, ingen är desperat alls här då det bara konstateras att Nardos är en skitgris.
2021-05-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Du vet inte att man kan få remiss och att landstinget betalar? Nä jag förstog det .

Oj, förstod du en sak!? Grattis!
2021-05-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Ja men det var också en här som sa att hon duschade i förrgår.

Duscha bör man göra minst en gång per dag (beroende på vilken nivå av daglig ansträngning man har). Om man har torr hy kan man se till att smörja in sig efter
Senast redigerad av OscarOrso 2021-05-14 kl. 23:41.
2021-05-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nej, ingen är desperat alls här då det bara konstateras att Nardos är en skitgris.

JA. Fy fan att leva i samma hus.. Även Emelie har nämnt hur hon stinker.
2021-05-14, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Duscha bör man göra minst en gång per dag (beroende på vilken nivå av daglig ansträngning man har). Om man har torr hy bli man se till att smörja in sig efter

Dagen är inte slut än, vet att hon brukar duscha sent på kvällarna. Men du kanske har en 24 timmarsregeln också?
Annars tackar jag för dina duschtips! Jag kör tyvärr oftast två ggr per dag men ska nog börja med en nu.
2021-05-14, 23:45
Medlem
landstinget ska inte belastas med skönhetsoperationer om nardos vill ha kändistuttar så är det bara att börja och spara a-kassan och betala själv.Hon kan ju börja med att gå ner lite i vikt träna upp ryggmuskler och hållning och sluta köpa bh-ar på HM
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jag är kluven. Madde har fått min röst totalt 3 ggr nu tror jag. Men jag dras lite till att rösta Emelie ändå. Jag uppskattar en tjej med huvudet på skaft och det har Emelie. Sen tycker jag också att det är lite uppfriskande med nån som inte ler och gör sig till utan är som hon är, på gott och ont.
Men det stör mig samtidigt att Madde blir ett enkelt offer för dom andra och jag tror att det beror på 2 saker: att dom vet att hon inte ställer till ett h-vete (som vissa andra) och för att alla där inne tror att de har bäst chans att vinna mot henne om de skulle bli tvungna att sitta mot hennemelie FTWmelie. Och mest därför vill jag lägga min jävla röst på Madde. För att visa dom där fega fitt**na där inne.
Hon bjuder konstNT PÅ BRA

Ingen idé att vara kluven. Emelie FTW. Hon bjuder konstant - bra som dåligt. Madde är grå, analgrå med öl inte mer än så. UT.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
JA. Fy fan att leva i samma hus.. Även Emelie har nämnt hur hon stinker.
Usch! Kan knappt föreställa mig hur det luktar och speciellt då hon är så fet. Räcker knappast att vaska lite under dom armarna som nog är fulla med stålull. Om hon inte duschar så är hon nog orakad också vilket borde vara en riktigt stinkbomb till kalufs i brallan.
2021-05-14, 23:46
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Bra initiativ. Har funderat på det själv. Problemet är att man inte kan klaga på deras dagsavsnitt kanske för där ser dom ju till att få content för ca 30 minuter dagligen. och sen lägga till resten upp till 43-44 minuter med studio... Så kollar dom bara på det ser det väl bra ut. Men visst om dom inte godkänt studioupplägget så....blir dom inte glada, o att dom sen släpper samma material som eget program "bara huset"...

men all cencur för minsta sak, o regler utan konsekvenser och att deltagarna gör deras jobb. osv. finns massor saker som BB ska vara, men inte är med tv4.
Har det kommit in alkohol så här många dagar nån gång i bb i Sverige ? Inte mängdmässigt utan dagar ? O regler utan konsekvenser är väl utan tvivel den här värsta säsongen eller där kan inte dom vara glada att se ?
Senast redigerad av Conny63 2021-05-14 kl. 23:50.
2021-05-14, 23:47
Medlem
Emmvalentines avatar
Alla ni som hoppar på Nardos nu..Hon HAR mensont. Tror inte tjejen haft det så lätt om man lyssnat och sett hennes sorgsna ögon när hon pratat och hintat om saker. Hon är faktiskt den som skapat lite kul kaos vissa veckor, hon har vuxit på många plan mot hur hon var i början.
Alla som är kvar har ju saker nån stör sig på.

Vissa skrattar och pratar för högt,men ja dom är ju oftast glada då iaf 😅 vissa är för snälla...oj vilken "hemsk" egenskap 😉..humm..

Nån som varit med om en nära-döden-upplevelse och uppskattar livet och tar allt med en klackspark.. och folk gnäller att hon är för positiv. Skärp er! Varje dag är ju en fucking bonus för henne! Unna henne att njuta av livet hon gillar och faktiskt får uppleva!

Nån kanske fulgråter, folk säger det är fake..men han har nog bara svårt att kontrollera sina känslor. Är han glad är han JÄTTEGLAD, är han ledsen blir han jätteledsen...och arg..säger han väldigt dumma saker tyvärr... Svårt när en sån person inte så lätt kan gå ifrån och lugna ner sig.

Det enda jag inte gillar är när någon är medvetet elak eller vill trycka ner någon för att höja sig själv.

Jag hoppas iaf att det blir en tjejstark finalvecka då så många som förtjänar det finns kvar ( och att Madde är en av dom 😊 )
Senast redigerad av Emmvalentine 2021-05-15 kl. 00:13.
2021-05-14, 23:48
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Nej du. Negern är så desperat nu och tar till alla metoder för att få tittarnas medlidande. Nu är det mensvärk helt plötsligt. Om kärringen visste vad jag har ont i öronen av hennes gapande och hon ihop med elefanten fick mig att säga upp C-more. Om du själv har så djävla ont av din mens så är det inte något som vi bekymrar om oss. I alla fall inte jag. Ta en TREO eller 2.
Ganska enkelt att stänga av TVn ?
2021-05-14, 23:51
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Usch! Kan knappt föreställa mig hur det luktar och speciellt då hon är så fet. Räcker knappast att vaska lite under dom armarna som nog är fulla med stålull. Om hon inte duschar så är hon nog orakad också vilket borde vara en riktigt stinkbomb till kalufs i brallan.

Usch som många av er uttrycker er.

Dessutom, ser ni inte hur det ser ut i huset? Om någon luktar illa så döljer nog stanken från huset den värsta kroppsodören.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in