2021-05-14, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon har pratat om att hon vill förminska . Hade även fått tid för det men Coronan satte stopp

Det tror jag inte på någonstans! Varken att hon vill förminska eller att hon som är arbetslös skulle ha råd med det!
2021-05-14, 23:30
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Men nej hon Nardos har inte opererat sig någonstans, man ser om sånt är fixat och det är inte hennes.
Då är hon vanskapt. Alldeles för stort arsle och pattar på den korta kroppen. Det är ju inne i dom där länderna att sätta in plastbitar i arslet eller om dom sprutar in fett från magen? Hon kan inte bott länge i Sverige med tanke på hennes Rinkebysvenska.
2021-05-14, 23:32
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Man kan duscha utan att tvätta håret såklart!!!!
Men det har hon ju inte gjort. Jag tror på folk här som tittar 24/7. Mössan sa att hon stank.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Det tror jag inte på någonstans! Varken att hon vill förminska eller att hon som är arbetslös skulle ha råd med det!
Du vet inte att man kan få remiss och att landstinget betalar? Nä jag förstog det .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
hon hade ju tjatat till sig en operation från landstinget
2021-05-14, 23:33
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag ska f-n dra iväg ett mail och se om de svarar över huvud taget. De kanske blivit lika "woke" och PK som fyran med åren.

MVH/Gnomegirl.

Bra initiativ. Har funderat på det själv. Problemet är att man inte kan klaga på deras dagsavsnitt kanske för där ser dom ju till att få content för ca 30 minuter dagligen. och sen lägga till resten upp till 43-44 minuter med studio... Så kollar dom bara på det ser det väl bra ut. Men visst om dom inte godkänt studioupplägget så....blir dom inte glada, o att dom sen släpper samma material som eget program "bara huset"...

men all cencur för minsta sak, o regler utan konsekvenser och att deltagarna gör deras jobb. osv. finns massor saker som BB ska vara, men inte är med tv4.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
öhhh??!!!
Hon är väl lobotomerad?
Tycker man ser stickmärket vid vänster öga?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nä tror inte hon vill man ska tycka synd om henne. Tror hon lider av riktig jäkla mensvärk. Skulle alla få testa ha innan man säger nått om tycka synd om 😏

Om du bara försöker tänka lite längre så kanske du inser att jag visst haft mens ett x antal gånger i livet! Men hon gör fortfarande allt för att få all uppmärksamhet! Har dock aldrig gillat henne så mycket som nu! Hon får gärna fortsätta ha mensvärk tills hon åker ut!
2021-05-14, 23:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon har pratat om att hon vill förminska . Hade även fått tid för det men Coronan satte stopp
Hon vill nog förminska det hon förstorat då det inte blev speciellt fint. Alldeles för stort arsle och pattar som sitter under hakan. Den tanten har dessutom alltid nåt att skylla på och i det här fallet blev det corona. Hon borde sökt en psykolog istället som botade hennes mytomani.
2021-05-14, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Men det har hon ju inte gjort. Jag tror på folk här som tittar 24/7. Mössan sa att hon stank.

Ja men det var också en här som sa att hon duschade i förrgår.
2021-05-14, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hon är väl lobotomerad?
Tycker man ser stickmärket vid vänster öga?

Jaha där ser man
2021-05-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det gjorde han inte. Hon förklarade för honom att den hårtyp hon har kan man inte tvätta varje dag. Ni är så desperata nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in