2021-05-14, 23:24
Medlem
Men nej hon Nardos har inte opererat sig någonstans, man ser om sånt är fixat och det är inte hennes.
2021-05-14, 23:24
Medlem
Conny63s avatar
Frågan Pedram måste få i morgon är: Har du nominerat Simon nån gång o isåfall när?
2021-05-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Tänkte väl det, jag tycker hon verkar vara den mest hygieniska där inne.
Dock lite nasty av Emelie att sitta och klippa tånaglarna i ett sovrum man delar med andra. Det gör man i badrummet då.
Jag tänkte samma . Så äckligt med tånaglar 😱
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Nej, det är självklart bara lögner från någon random Flashbackfjant.
Förstår seriöst inte vad folk får ut av dessa fjantiga lögner.
Kamerorna finns ju på dygnet runt och jag litar mer på flashbackarna än på dig som inte har bevis för att kärringen tvättat sig. Jag har inte heller sett negern gå in i duschen mer än en gång då dom var där allihop i nåt uppdrag och hon skrek högt.
Medlem
Känns som att de kommer bli tuff att få ut Pedram på måndag!
Kikade lite snabbt på Instagram och ser mest Emelie och Pedram hjärtan där..suck
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Madde har sannerligen haft det tufft som blivit nominerad hur många gånger som helst men är inte långsint eller skapar en dålig stämning för det. Hon förstår att detta trots allt är ett måste med nomineringarna och att hon endast är en liten del av allt och det beundrar jag henne för. Tyder på en inre styrka och vi ska visa att vi uppskattar Madde och dessa fina egenskaper genom att rösta kvar henne!
Precis! Stark klok och vacker. Räknar inte alls med något.. som ju vissa andra verkar göra.
Tycker hon förtjänar att vara där inne sista veckan 👍
2021-05-14, 23:26
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Hon måste väl ha duschat, är väl håret hon inte tvättat på ett tag? att inte duscha på tre veckor är konstigt
Jag tror inte hon duschat sen hon kom in i huset. Det där krullet ska inte tvättas sa hon till mössan när han påpekade hennes skitighet.
2021-05-14, 23:27
Medlem
Citat:
Men nej hon Nardos har inte opererat sig någonstans, man ser om sånt är fixat och det är inte hennes.
Hon har pratat om att hon vill förminska . Hade även fått tid för det men Coronan satte stopp
2021-05-14, 23:28
Medlem
Citat:
HAR HON INTE DUSCHAT PÅ TRE VECKOR???

Enligt hennes egna ord, så nej..

Hon sa att hon "dock tvättat armhålor och ansikte"...
2021-05-14, 23:29
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Hon sitter och spelar offer så folk ska tycka synd om henne! Sån tröttsam liten jävla människa!
Nä tror inte hon vill man ska tycka synd om henne. Tror hon lider av riktig jäkla mensvärk. Skulle alla få testa ha innan man säger nått om tycka synd om 😏
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Jaha, lobotomi räknas inte som en operation längre?
Är det för att det egentligen är förbjudet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tror inte hon duschat sen hon kom in i huset. Det där krullet ska inte tvättas sa hon till mössan när han påpekade hennes skitighet.

Man kan duscha utan att tvätta håret såklart!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in