Tänkte väl det, jag tycker hon verkar vara den mest hygieniska där inne.
Dock lite nasty av Emelie att sitta och klippa tånaglarna i ett sovrum man delar med andra. Det gör man i badrummet då.
Nej, det är självklart bara lögner från någon random Flashbackfjant.
Förstår seriöst inte vad folk får ut av dessa fjantiga lögner.
Kamerorna finns ju på dygnet runt och jag litar mer på flashbackarna än på dig som inte har bevis för att kärringen tvättat sig. Jag har inte heller sett negern gå in i duschen mer än en gång då dom var där allihop i nåt uppdrag och hon skrek högt.
Madde har sannerligen haft det tufft som blivit nominerad hur många gånger som helst men är inte långsint eller skapar en dålig stämning för det. Hon förstår att detta trots allt är ett måste med nomineringarna och att hon endast är en liten del av allt och det beundrar jag henne för. Tyder på en inre styrka och vi ska visa att vi uppskattar Madde och dessa fina egenskaper genom att rösta kvar henne!
Precis! Stark klok och vacker. Räknar inte alls med något.. som ju vissa andra verkar göra.
Tycker hon förtjänar att vara där inne sista veckan 👍
Hon sitter och spelar offer så folk ska tycka synd om henne! Sån tröttsam liten jävla människa!
Nä tror inte hon vill man ska tycka synd om henne. Tror hon lider av riktig jäkla mensvärk. Skulle alla få testa ha innan man säger nått om tycka synd om 😏