2021-05-14, 20:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Oerhört tarvligt av Hoffa att såga av sin störste beundrare rakt av.Nej usch och fy! Hoppas Svidde tar det på ett bra sätt och går vidare stark och stolt. Vi är många som beundrar dig och din Yt kanal.
Åja, nu ska vi inte ljuga och överdriva.
2021-05-14, 22:28
Medlem
Där var liven slut. Inget häpnadsväckande hände direkt. Svidde blev bara lite salongsberusad. Han sa dock mot slutet att han kommer radera kanalen om 2 månader ungefär (varför just då kan man undra) och verkade väldigt seriös. Inte som att det var fyllesnack heller för han var inte direkt full. Man får hoppas att han ändrar sig för annars blir youtube tomt, men samtidigt förstår jag honom..
2021-05-15, 11:04
Medlem
Eclipse82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepozatanop
Där var liven slut. Inget häpnadsväckande hände direkt. Svidde blev bara lite salongsberusad. Han sa dock mot slutet att han kommer radera kanalen om 2 månader ungefär (varför just då kan man undra) och verkade väldigt seriös. Inte som att det var fyllesnack heller för han var inte direkt full. Man får hoppas att han ändrar sig för annars blir youtube tomt, men samtidigt förstår jag honom..
Ja man kan förstå det. Folk är förbannat taskiga både här och i kommentarer på Youtube. Sen grejen med Hoffa, Svidde trodde han hade en vän, Hoffa hade en affärsuppgörelse.
2021-05-15, 12:16
Medlem
Missade liven igår, verkar ju inte ha hänt så mycket. Nämndes de något om Hoffa från Sviddes håll?
2021-05-15, 12:19
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starkol.kenta
Missade liven igår, verkar ju inte ha hänt så mycket. Nämndes de något om Hoffa från Sviddes håll?

Den var rätt tokig och avbröts tidigt. Jag hoppades att han skulle bli riktigt full och gå runt och gapa. Men nej han sa att han kommer att avsluta sitt konto i Juni. Tråkigt ifall han slutar som influencer.
2021-05-15, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starkol.kenta
Svidde sa igår att den finns kvar ett par månader så du borde kunna se den. Ikväll kör han igen, lördagslive!
2021-05-15, 14:31
Medlem
Hittade en ny festkanal. Freppakungen. Det är ölspel och mycket dricka. Där är även Bärsproffessor Svidde Bärs ett samtalsämne. De må vara på kollisionskrus.

Sök bara Freppakungen. Han har ett gäng olika gäster med sin egen stil. Mvh
2021-05-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmigsen
Hittade en ny festkanal. Freppakungen. Det är ölspel och mycket dricka. Där är även Bärsproffessor Svidde Bärs ett samtalsämne. De må vara på kollisionskrus.

Sök bara Freppakungen. Han har ett gäng olika gäster med sin egen stil. Mvh
Är de på kollisionskurs? Igår swishade freppakungen massa pengar till Svidde B.
2021-05-15, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Han kan som sagt inte vara riktigt riktig? Någon som känner till honom och vet om han har någon intellektuell funktionsnedsättning? Frågar inte för att vara taskig, utan det är en uppriktig fråga efter att ha sätt en del av hans klipp.

Undrar också om han fortfarande bor hemma eller om han har ett eget hus? Det verkar ju vara hans morsa som filmer honom på en del videos, typ när han sitter uppe i ett träd och dricker öl, haha!

Tror ingen här har diagoniserat honom, mao. Det kommer förbli en gåta till dess.

Jag tror han bor i eget hus med sin sambo/fru.
2021-05-15, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Ja, Freppakungen ger även mig obehagliga vibbar. Känns som en manipulativ och lynnig fan, en sån där skrytig typ som enbart umgås med personer som han kan dominera och domdera över.
nu har jag tagit en pas och ska försöka se klart, he,he, annars ser jag framemot Sviddes live ikväll, kanske den blir lite mer civiliserad, eller inte. där ölen går in, går vettet ut, som de säger, You never know...
2021-05-15, 18:26
Avslutad
Svidde har bytt ut toppbannern på kanalen. Den gamla, den närgångna kramen med en maskförsedd Hoffa Kaos, är utbytt mot en ny där det bara står "Svidde Bärs".

En handling säger mer än tusen ord, oavsett vad sedan Svidde försöker ursäkta sig med i livestreamen. Han är djuuuupt sårad. Krigarfejset är på och "wööööööhhh!!!"-na låter ihåliga. Det är en mycket ledsen pojke som ler framför kameran.
2021-05-15, 20:25
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tror ingen här har diagoniserat honom, mao. Det kommer förbli en gåta till dess.

Jag tror han bor i eget hus med sin sambo/fru.

Ser ut som att han har en vigselring på vänsterhanden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in