2021-05-11, 23:48
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Fan alltså, jag empatiserar verkligen med Svidde efter han blivit klippt, att bli lämnad är bland det värsta man kan råka ut för, särskilt om man som Svidde beundrar personen.

Hade det varit typ Rask hade man ju garvat men det är ju för att han är största svinet på yt, hoppas han repar sig och snart är tillbaka i rutan, döbbel tömmersh!
Minns jag inte fel så var det hoffa som hjälpte svidde igång med YouTube och blev känd.
2021-05-12, 09:51
Medlem
https://youtu.be/NOi5kvApMHc

Ett klipp från Svidde (eller Pias) första kanal.
Innan "Svidde bärs" föddes, då han gick under
namnet Mr Daniel
2021-05-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Hoffa har sagt upp bekantskapen med Svidde kan man läsa på Hoffas Instagram idag.

Jisses vad löjligt att behöva göra det officiellt kan jag tycka, det är ju inte direkt som att han har figurerat regelbundet på Hoffas kanal den senaste tiden.

Men vad vet jag, kanske vill han slippa tjat från tittare som tycker att han ska ringa upp Svidde när han sitter och sänder live, vilket jag har sett förekomma.
2021-05-12, 17:16
Medlem
patrikfardamps avatar
Vafan Hoffa är ju som en farsa till Svidde. Inte konstigt att han bröt kontakten.
2021-05-12, 18:19
Medlem
erpers avatar
Undra om Svidde någonsin kommer lägga upp något på youtube igen 🤔
2021-05-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Undra om Svidde någonsin kommer lägga upp något på youtube igen 🤔
Hoppas! Kändes lite som att hela "comebacken" var av anledning av Norrlandsresan - om så är fallet kanske han glider åter in i tystnaden nu. Men hoppas få se lite Svidde i sommar.
2021-05-12, 19:45
Medlem
Svidde har lyst med sin frånvaro även på Instagram sedan Hoffas inlägg, inte en inloggning sedan offentliggörandet. Tror han är ett riktigt vrak nu känslomässigt.. Kom igen ryck upp dig nu svedberg
2021-05-12, 19:55
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Svidde har lyst med sin frånvaro även på Instagram sedan Hoffas inlägg, inte en inloggning sedan offentliggörandet. Tror han är ett riktigt vrak nu känslomässigt.. Kom igen ryck upp dig nu svedberg
Han var med och skrev i Värmlands utmaningars live för en liten stund sedan.
2021-05-12, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Han var med och skrev i Värmlands utmaningars live för en liten stund sedan.

Aha.. Trodde det eftersom han inte accepterat min följarförfrågning.
2021-05-14, 10:26
Medlem
Akeliuss avatar
Oerhört tarvligt av Hoffa att såga av sin störste beundrare rakt av.Nej usch och fy! Hoppas Svidde tar det på ett bra sätt och går vidare stark och stolt. Vi är många som beundrar dig och din Yt kanal.
2021-05-14, 10:50
Medlem
Eclipse82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Oerhört tarvligt av Hoffa att såga av sin störste beundrare rakt av.Nej usch och fy! Hoppas Svidde tar det på ett bra sätt och går vidare stark och stolt. Vi är många som beundrar dig och din Yt kanal.
Tarvligt var ordet. Svidde kanske inte passar den typ av content som Hoffa vill nå ut med, men detta säger mer om Hoffa än vad det gör om Svidde.
2021-05-14, 11:01
Medlem
Håll utkik ikväll nånstans runt 18.00 tiden ifall han gör en livesändning, det är ju fredag.)!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in