2021-05-14, 21:38
Medlem
Ghandis avatar
Oj det gick snabbare än jag trodde att det blev cencur nu i bubbelpoolen....
2021-05-14, 21:39
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker att de som är kvar är mycket roligare i nyktert tillstånd... det spelar ingen roll hur mycket alkohol de får in. Festen är mer avslagen än när de chillar utan alkohol ändå. Sen kanske det är för Simon det kan hända.. Tycker dock att alkoholinskickandet har varit helt sjukt denna säsong. De har väl gjort alla till alkisar nu eftersom de fått dricka varje kväll nästan.
Hoppas de inte får alkohol till finalkvällen nu
Skulle ALDRIG att lägga en röst för att rädda Lill Vickan oavsett vem hon sitter mot, ALDRIG!
Hon är en av de hemskaste, falskaste, drygaste, tråkigaste, suraste m.m person som varit med i BB någonsin!! Fyfan för såna personer!
2021-05-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Vill du ha Emelie kvar rösta på Emelie! Såna som du (stödröstare) fuckar systemet. Om alla tänker så har Emelie inga röster...

Exakt!! Dessutom verkar alla glömma bort Maddes stöd hos influensers o deras fans o att hon har klarat sig mot mycket mer omtyckta deltagare än Peddot!
Emelie förtjänar en finalplats! Vill man ha kvar henne så röstar man på henne oavsett hur poppis man tror att hon är!
2021-05-14, 21:41
Medlem
Varför Visar DC och programmet så mycket av Pedram nu helt plötsligt?! Och i tävling om Berra klipptes Madde bort. Uppenbart att produktionen försöker rigga ut Madde
2021-05-14, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skulle ALDRIG att lägga en röst för att rädda Lill Vickan oavsett vem hon sitter mot, ALDRIG!
Hon är en av de hemskaste, falskaste, drygaste, tråkigaste, suraste m.m person som varit med i BB någonsin!! Fyfan för såna personer!

Återigen ett helt hjärndött inlägg från Zingo...ser du vad du citerar ens? Personen skrev inte något om att rädda Emelie.
2021-05-14, 21:44
Medlem
Mouchinos avatar
Det går aldrig att veta när Pedram förvandlas då hans uppförande ger den där labila och obehagliga hållningen när han inte får som han vill eller när någon trampar på hans uppblåsta ego.

Hur många gånger har vi fått uppleva detta och att ens försöka förstå Pedrams beteende än mindre att ha blivit tvingats se och höra hans extrema och överdrivna självhävdelse?

Han säger att han är sig själv till 100%! Pedram var alltså sig själv i klippet som någon länkade här, där han stalkade Tess och körde ett ruggigt manipulativt spel med henne, ja då är det jävligt illa! Det var ändå bara en dryg timme där han visade upp sitt oberäkneliga beteende.

Man undrar ju hur vissa tittare kan vilja rösta kvar honom trots detta och är det dessutom kvinnor så blir jag ännu mer förundrad!
2021-05-14, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Exakt!! Dessutom verkar alla glömma bort Maddes stöd hos influensers o deras fans o att hon har klarat sig mot mycket mer omtyckta deltagare än Peddot!
Emelie förtjänar en finalplats! Vill man ha kvar henne så röstar man på henne oavsett hur poppis man tror att hon är!

Nej du glömer bort att alla influcensers fans gör inte ett skit. Folk laddar inte ner en app för att rösta på ett programm de ej tittar på bara för att en influcenser lägger upp en fjuttig bild om det.

Dessutom har nardos, simons, judiths och tanjas fans samlat ihop sig och bestämt sig för att rösta kvar pedram.
Dessutom visar produktinen överdrivet mycket av pedram i programmet och DC

Så Madde riskerar att åka just nu, pedram ligger bra tlll tyvärr. VI MÅSTE RÖSTA MADDE
2021-05-14, 21:46
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Det vet nog inte produktionen själva. Överlägset sämsta BB någonsin det är vi nog överens alla här ! Nej Mergim du kommer inte vara med i BB 2022 👍Helt säker att detta är det sista PK 4 gör BB .dom har förstört BB så kolossalt så jag undrar om dom inte blir anmälda av bb s upphovsmän RIP BB i Sverige /

Det borde dom bli! Om jag varit upphovsman hade jag varit råförbannad och suttit och slipat min yxa vid det här laget.
Fyran kan hålla sig till sina mesprogram som "Let`s dance", "Idol" och liknande skit.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-14, 21:46
Medlem
Man har ju fan nästan glömt bort att blåvalen var halvvägs in i Emilie i början på säsongen, på den tiden hon var bisexuell!
2021-05-14, 21:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
kan inte joodith bara chilla lite en kväll måste man rarararararrraarhahhhahhhhhah HELA dagarna det är som att lyssna på en packad karl-alfred med inget intressant att säga.
HAHAHa!
Ja! Oljudith är ju en spitting image av Karl-Alfred!! 🤣😂
Skrattet är ju spot on!
Men Oljudith sina krafter från sin inbillade ad-hd, istället för spenat.
2021-05-14, 21:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
+1 Emelie har stort stöd lägger röster på Madde

Madde måste räddas annars får vi stå ut med Pedram en vecka till och han ska bara ut för han förtjänar inte att vara kvar. Ja Madde kanske är för lugn för många men hon har klarat så mycket mer, stått ut med att hänga löst flera gånger utan att ta det personligt. Madde ska vara kvar och jag kommer att ge henne alla mina röster!

Vi kan inte ta för givet att Madde har tillräckligt med stöd då Tess,Steph och AD och andra nu försöker fixa stödröster till honom. Så vi måste backa upp Madde nu.
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-14 kl. 21:51.
2021-05-14, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639

Exakt! Madde har stort stöd, Emelie också men underskatta inte. Madde har influenser framför Emelie. Emelie är värdig en final? BITCH PLEASE!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in