Drog inte alla surkärringar över en kam! Men är glad att även du har en , jag vet vi är många 👹
Det där lät ju nästan hotfullt, typ nåt ödesmättat uttalande av ledaren för en grupp massmördande kvinnor som alla blivit besatta av var sin ondskefull utomjording? 😁
Alla deltagarna har spekulerat hur nästa vecka kommer se ut, men självklart så vet dom inte det. Pedram har ingen aning om hur nästa vecka ser ut.
Det vet nog inte produktionen själva. Överlägset sämsta BB någonsin det är vi nog överens alla här ! Nej Mergim du kommer inte vara med i BB 2022 👍Helt säker att detta är det sista PK 4 gör BB .dom har förstört BB så kolossalt så jag undrar om dom inte blir anmälda av bb s upphovsmän RIP BB i Sverige /
Det vet nog inte produktionen själva. Överlägset sämsta BB någonsin det är vi nog överens alla här ! Nej Mergim du kommer inte vara med i BB 2022 👍Helt säker att detta är det sista PK 4 gör BB .dom har förstört BB så kolossalt så jag undrar om dom inte blir anmälda av bb s upphovsmän RIP BB i Sverige /
GRÅTER IHJÄL MIG, hur fan hittar man idioter som dessa? Vet ej var Toscana ligger. HELLLOOWWWW jag bor här och trodde iaf att någon där inne visste bättre.......