2021-05-14, 20:34
Avslutad
[quote=JDH|75874923]
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Jag är pro Israel så du vet i denna fråga. Men erdogan gick ut ganska ordentligt och pratade för Palestinas sak.

Som jag skrev i annat inlägg, vem i helvete bryr sig om dessa ord?
"We support"....Supportrar på twitter? Ord vinner inga krig. Babbarna vill bara samla poäng hos andra babbar. Men INGEN kommer lyfta ett finger.
Citera
2021-05-14, 20:34
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
The Iraqi "Ashab Al-Kahf" forces are threatening to participate with the Palestinian Resistance in the event that America provides any support to the Zionist entity from its bases in Iraq.

Oj. I så fall är det början på världskriget. Hoppas inte usa lägger sig i.
Citera
2021-05-14, 20:36
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbe446
Israel är uppbackat av Nato, för er som inte vet vad Nato är eftersom ni tror att israel är så ensamma så kan jag förklara att det är världens största militärallians. Dom kommer aldrig låta Israel förlora slaget.
Det finns 2 scenarier som kan bli. Det ena är att Israel utvidgas ytterligare, det andra är att det förblir som det är nu. Palestinierna kommer aldrig bli större.

Tidigare idag var det USA.. nu är det NATO.. ge upp, judeo-terroristerna är ensamma, ingen gillar dem, ingen kommer hjälpa dem
Citera
2021-05-14, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Inget skjutande i hela klippet och ALLA skyltar man kan se är på arabiska (och så djävla hög musik är det inte ).

Han är ett troll. Ignorera. "Staden brinner " - klipp på en soptunna som brinner av en fimp från 2017.
"Babbar spelar musik högt i Israel och skjuter med vapen" - Babbar åker runt i sin by och lyssnar på sin bunkamusik
Citera
2021-05-14, 20:37
Medlem
[quote=vetingeteller|75874970]
Citat:
Ursprungligen postat av JDH

Som jag skrev i annat inlägg, vem i helvete bryr sig om dessa ord?
"We support"....Supportrar på twitter? Ord vinner inga krig. Babbarna vill bara samla poäng hos andra babbar. Men INGEN kommer lyfta ett finger.
Jag håller med framförallt när det i sak är en icke händelse om ens det. Och detta är knappast droppen som får bägaren tat rinna över. Varit relativt lugnt 7 år.

Här hotar erdogan hela världen ungefär https://www.aa.com.tr/en/world/turkey-will-not-accept-israeli-persecution-even-if-entire-world-ignores-it/2241343#
Citera
2021-05-14, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Tidigare idag var det USA.. nu är det NATO.. ge upp, judeo-terroristerna är ensamma, ingen gillar dem, ingen kommer hjälpa dem

Hahahahah...Vet du varför ingen har hjälpt dom? För det har inte behövts, dumma babbe.
Dom vann ensamma mot 13 babbeländer på 6 dagar. Hur naiv är du?
Citera
2021-05-14, 20:38
Medlem
Israelisk polisbil får smaka på en molotov cocktail i Al-Tur

video: https://streamable.com/dxke8x
Citera
2021-05-14, 20:39
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Han är ett troll. Ignorera. "Staden brinner " - klipp på en soptunna som brinner av en fimp från 2017.
"Babbar spelar musik högt i Israel och skjuter med vapen" - Babbar åker runt i sin by och lyssnar på sin bunkamusik
Nu skrev han bara att de åker runt beväpnade (vilket de gör) och inte att de skjuter. Jag läste hans inlägg lite för snabbt.
Citera
2021-05-14, 20:40
Medlem
Var är sjalarna, har ni gett upp? Ingen som kan plocka ner vettiga "vetingeteller"
Citera
2021-05-14, 20:41
Bannlyst
[quote=pinnpelle88|75874825]
Citat:
Ursprungligen postat av JDH

Jag säger som Pakistans premiärminister;

#WeStandWithGaza #WeStandWithPalestine

Israel är väldigt ensamma just nu

Tror aldrig Pakistan eller resterande teknologiskt underlägsna stater som sympatiserar med Hamas någonsin haft relationer med Israel, att känna sig ensamma är de vana vid. De har däremot nya relationer till en del Gulfstater man förut inte haft.
Citera
2021-05-14, 20:42
Medlem
Citat:
Och jag menar att han har trollat sedan start med fejkbilder och videos från helt andra sammanhang.
Varför? Vad skulle han annars visa? 2000 misslyckade raketavfyrningar?
70% har lämnat Gaza....
Citera
2021-05-14, 20:42
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88

Så märkligt då att Hamas har efterfrågat vapenvila ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in