2021-05-14, 19:55
Medlem
Egentligen har det ju hänt en massa, det har varit familjebesök för Madde och flera tävlingar. Men allt känns bara gulligt och puttinuttigt och tråkigt snack deltagarna emellan. Alltid lite segt i slutet tycker jag.
2021-05-14, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillasysterSara
Om jag har förstått rätt så nominerar dem ut varandra nästa vecka eller? Alltså vi kan inte påverka vilka som sitter på finalen? Eller har jag hört något som inte stämmer?

Det vore ju isåfall katastrofalt.
2021-05-14, 19:56
Medlem
Citat:
Om jag har förstått rätt så nominerar dem ut varandra nästa vecka eller? Alltså vi kan inte påverka vilka som sitter på finalen? Eller har jag hört något som inte stämmer?

Jag fattar inte hur nästa vecka kommer se ut. Jag hoppas att alla ska vara nominerade och att vi tittare får bestämma.
2021-05-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Emelie, Pedram, Madde.

Jaså det är dessa tre som är nominerade!

Blir en solklar röst på Madde då. Håller tummarna för att Pedram åker för gott
2021-05-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Jag fattar inte hur nästa vecka kommer se ut. Jag hoppas att alla ska vara nominerade och att vi tittare får bestämma.

Sa inte Pedram och Simon att detta var sista veckan se skulle nominera..
2021-05-14, 19:59
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jag har inte riktigt stämt in i hatkören mot Adrian här på Fb men nu sjunker han hela vägen för mig. Umgås han med Mergim alltså? 🤮

Det dröjer nog inte länge innan Mergim visar sina rätta sidor och då lär Adrian släppa honom som en säck potatis..

edit: det var ju redan på gång inne i huset när Mergim flippade över ingenting och Adrian satt som en fågelholk, de snackade aldrig riktigt om det utan bara svepte det under mattan ...
Senast redigerad av xrlpyt 2021-05-14 kl. 20:02.
2021-05-14, 20:01
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Näe, det kommer nog inte ens bli någon chans att bli immun fr om nu, en (eller två) åker på måndag, sen kommer tittarna få rädda deltagare några gånger till under veckan där man röstar på sin favorit, och den med minst röster åker ut. Under helgen är det antagligen bara de tre finalisterna kvar..
2021-05-14, 20:01
Medlem
Nu råkade väl första Nalle Puh ha sänts på typ 60-talet. Så vore det inte på plats att hålla käften när man inte vet.
2021-05-14, 20:05
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Näe, det kommer nog inte ens bli någon chans att bli immun fr om nu, en (eller två) åker på måndag, sen kommer tittarna få rädda deltagare några gånger till under veckan där man röstar på sin favorit, och den med minst röster åker ut. Under helgen är det antagligen bara de tre finalisterna kvar..

TILL ALLA ER SOM TÄNKER RÄDDA PEDRAM för att rösta ut honom senare- det blir kanske inget senare!
2021-05-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det dröjer nog inte länge innan Mergim visar sina rätta sidor och då lär Adrian släppa honom som en säck potatis..

edit: det var ju redan på gång inne i huset när Mergim flippade över ingenting och Adrian satt som en fågelholk, de snackade aldrig riktigt om det utan bara svepte det under mattan ...

Jag undrar det. Adrian verkar ju inte vara den vassaste kniven i lådan, om man säger så....
2021-05-14, 20:07
Medlem
Citat:
TILL ALLA ER SOM TÄNKER RÄDDA PEDRAM för att rösta ut honom senare- det blir kanske inget senare!

thank you cheer trash doll! RÖSTA UT honom, OMEDELBART.
2021-05-14, 20:07
Medlem
Citat:

Aa. Vem fan tänker rösta på peddot..

Ge mig en bra anledning förutom att han är jobbigast i huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in