Fan. Kan bara kolla på denna skiten med sprit i kroppen nu för tiden vilket inte blir särskilt ofta.
Måtte fan Tanja vinna detta!
Men FATTAR DU hur snabb jag är på att läsa vanliga meningar då?!?!?!?!?!?!?
Menar du att du inte är lika glad i alkohol som Simpa? Nu blir jag FÖRVÅNAD.
Om hon inte vinner kommer jag göra en Mergim och ta reda på varenda människa i produktionen och leta upp deras familjer. Och köra en: https://youtu.be/k20N1ifHBhE
Menar Nardos att hon och Pedram blivit orättvist behandlade nu för att de ”ser olika ut”????? Nä men nu vad faaaan
Trodde hon pratade med Madde när hon sa det. Förstod noll. Men det är som vanligt när hon babblar på och strösslar med "förschtåru" så tänkte inte mer på det men hon sa det alltså till Peddi?
Nardos:
Jag tycker inte om orättvisa, föschtåru?
Jag och du är likadana, Föschtåru?
Vi ska inte få olika behadling för att vi ser ut som vi gör, föschtåru?
Jag är lika svensk som du, förschtåru?
Men FATTAR DU hur snabb jag är på att läsa vanliga meningar då?!?!?!?!?!?!?
Menar du att du inte är lika glad i alkohol som Simpa? Nu blir jag FÖRVÅNAD.
Om hon inte vinner kommer jag göra en Mergim och ta reda på varenda människa i produktionen och leta upp deras familjer. Och köra en: https://youtu.be/k20N1ifHBhE
Trodde hon pratade med Madde när hon sa det. Förstod noll. Men det är som vanligt när hon babblar på och strösslar med "förschtåru" så tänkte inte mer på det men hon sa det alltså till Peddi?
Ja hon menade att Pedram blev utpekad men inte Simon för att Simon är vit. Hon är så jävla tappad, Pedram också.
Nardos:
Jag tycker inte om orättvisa, föschtåru?
Jag och du är likadana, Föschtåru?
Vi ska inte få olika behadling för att vi ser ut som vi gör, föschtåru?
Jag är lika svensk som du, förschtåru?
Vill bara på riktigt kräkas och gråta samtidigt. Hur i hela fridens namn finns det folk som röstar på dessa två invalidos? Im out..
Denna veckan var inte speciellt svårt vart mina två röster hamnar. Självklart på min älskade Madde! Emelie sitter så säkert det kan bli, och pedram åker på måndag, boom!!