2021-05-14, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Ja, hvordan dette kunne blive ved med at være et stort problem, så lang tid efter, er godt nok vildt. Det skete i 1980’erne og det kom frem i 1993 i følge bogen.

Det er første gangen jeg har lest at det angivelige utroskapet skjedde i 80-årene. Yngste barnet, TEH, er født i 1983. Døtrene ble født i 1971 og 1975.

Vil bare nevne at hver gang rykter om utroskap fra AEs side har vært oppe, så har det også vært noen som sier de kjenner henne som avkrefter utroskap. Det skal ha vært ubegrunnede rykter. Men TH skal ha reagert sterkt og straffet AE for disse usanne ryktene.

Hva som er sant vet jeg ikke.

Noen ganger kan helt uskyldige sammentreff resultere i grove rykter.
Citera
2021-05-14, 18:00
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Joda, sant det, men det passer veldig godt inn i historien som etterhvert blir tydeligere.

Nå har jo TH angivelig brukt masse energi på å dekke over, så det ville være litt spesielt
om han blingser og tilstår i fylla. Men for all del, det er jo ofte det som feller folk.

Citat:
Sånn ellers skal jeg ærlig innrømme at hovedgrunnnen til at jeg følger denne saken akkurat her på FB er på grunn av at det er her ryktene kommer frem

For all del. Det er en grunn til at denne tråden er ca. 100 ganger så lang som f.eks. den på VGD.
Citera
2021-05-14, 18:05
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Ser inn i krystallkulen og spår hva som vil skje her på forumet om 5 år. Saken er da...fortsatt ikke løst, men alle "forum- dedektiver" har videreutviklet hypotesene sine om saken.

De fleste skal være nevnt, og håper alle har litt selvironi

I spolier:

setter sjukt pris på at du legger alt svada ditt i spolier, da blir jeg ikke så triggra <3
Citera
2021-05-14, 18:05
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er første gangen jeg har lest at det angivelige utroskapet skjedde i 80-årene. Yngste barnet, TEH, er født i 1983. Døtrene ble født i 1971 og 1975.

Vil bare nevne at hver gang rykter om utroskap fra AEs side har vært oppe, så har det også vært noen som sier de kjenner henne som avkrefter utroskap. Det skal ha vært ubegrunnede rykter. Men TH skal ha reagert sterkt og straffet AE for disse usanne ryktene.

For de rette personlighetene spiller det ingen rolle om utroskapet faktisk har funnet sted eller ikke. Det holder at de mistenker, eller bare frykter, det.

Edit: Litt OT, men en eks av meg var en gang sur på meg i et par uker, fordi de hadde DRØMT, om natten, at jeg hadde hatt sex med bestevennen deres...
Senast redigerad av Niffy 2021-05-14 kl. 18:09.
Citera
2021-05-14, 18:08
Medlem
Citat:

Det står i bogen, at det var i 80’erne og at det kom frem i 1993. Og manden er ikke hans bror, som nogle tror.
Citera
2021-05-14, 18:09
Medlem
Citat:

Utro med en bror. Utro med sin nå ex-svoger. Var aldri utro? 80-tall, 90- tall...
Hva med litt måtehold når man egentlig ikke vet. PS: ikke direkte til dette innlegg eller person.
Citera
2021-05-14, 18:10
Medlem
GG99Slayers avatar
Jeg trodde først ikke penger alene var motiv, heller at henne visste noe som han ikke kunne ta sjansen på kom ut..

Men jo mer å mer jeg tenker på det, når det er snakk om så mye penger, hvorfor kan ikke alene penger være motivasjonen?

At AEH skulle leve med 500mill + på konto er vel også veldig vanskelig for TH og svelge.

Helt klart det kan være andre ting også, men dette alene er jo nok motiv imo..
Citera
2021-05-14, 18:15
Medlem
Skulle det ha vært snakk om utroskap så er det også spesielt at det er AEH som stod for det all den tid mange hevder at TH er psykopat eller narsissist. Hadde det vært tilfellet hadde han vært den man snakket om når det gjaldt utroskap, og det i hopetall.

Folk kaster rundt seg med begrep og diagnoser man har null forståelse for og kunnskap om.
Citera
2021-05-14, 18:17
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Utro med en bror. Utro med sin nå ex-svoger. Var aldri utro? 80-tall, 90- tall...
Hva med litt måtehold når man egentlig ikke vet. PS: ikke direkte til dette innlegg eller person.

Har aldri hørt at eks-svogeren skal være den hun var utro med.

Han støttet henne visstnok når det stormet som verst i 1993, og så er det noen lurifakser her på forumet som er sinna på han og har prøvd å mistenkeliggjøre han, men det nærmeste de har kommet er å beskylde han for å være en konebanker og at TH og familien dermed liksom skal ha rett til å være sinna på han og at man derfor ikke kan stole på det han har sagt om ekteskapet til AEH og TH.
Citera
2021-05-14, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Jeg trodde først ikke penger alene var motiv, heller at henne visste noe som han ikke kunne ta sjansen på kom ut..

Men jo mer å mer jeg tenker på det, når det er snakk om så mye penger, hvorfor kan ikke alene penger være motivasjonen?

At AEH skulle leve med 500mill + på konto er vel også veldig vanskelig for TH og svelge.

Helt klart det kan være andre ting også, men dette alene er jo nok motiv imo..

Motiv kan være alt fra feil blikk, et kyss, løgn, feil ord, en hundrelapp eller en milliard - så lenge det vekker nok raseri/følelser hos gjerningspersonen så er det nok og politiet har vel sett det meste der.
Citera
2021-05-14, 18:21
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Skulle det ha vært snakk om utroskap så er det også spesielt at det er AEH som stod for det all den tid mange hevder at TH er psykopat eller narsissist. Hadde det vært tilfellet hadde han vært den man snakket om når det gjaldt utroskap, og det i hopetall.

Folk kaster rundt seg med begrep og diagnoser man har null forståelse for og kunnskap om.

Du har tydeligvis heller ikke satt deg nok inn i emnet til å vite forskjellen på "overt" og "covert".

Det er "covert" som er de skikkelige hustyrannene.
Citera
2021-05-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Du har tydeligvis heller ikke satt deg nok inn i emnet til å vite forskjellen på "overt" og "covert".

Det er "covert" som er de skikkelige hustyrannene.

Jo, det har jeg. Likegyldig av hvilket begrep man benytter så er faktum at disse menneskene har vesentlig høyere risiko for å være utro, oppmerksomhetsbehovet er enormt. Og ingen av dem passer godt på TH av det som har kommet frem til nå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in