2021-05-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Den här liraren är aktivare än du tror. Själv gillar jag hur han är den ultimata inkarnationen av begreppet "Blekfet" Sparrisarmar och en satans kagge.
OK, skenet bedrar, ska kolla in lite mer vid tillfälle!
2021-05-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
OK, skenet bedrar, ska kolla in lite mer vid tillfälle!
Läs inte in för mycket i vad jag skrev bara, han har ju givetvis supit bort hjärnan så förvänta dig inga mästerverk. (Jag vill inte att du ska känna dig lurad)
2021-05-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Läs inte in för mycket i vad jag skrev bara, han har ju givetvis supit bort hjärnan så förvänta dig inga mästerverk. (Jag vill inte att du ska känna dig lurad)
Ok, Tack för svar.
2021-05-11, 17:54
Avslutad
Märkligt tyst från Bärsomanienmongot. Att idolen Hoffa sa upp bekantskapen på det formellaste av vis och dessutom torgförde det med den stora megafonen på sociala medier bet nog i fyllskallens ego.

Fy fan vad jag skrattade.

Synd om Pia, dock. Den ettrige lille humörsvängen har nog inte varit god att tas med under veckan. Pia, du har min sympati.
2021-05-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Märkligt tyst från Bärsomanienmongot. Att idolen Hoffa sa upp bekantskapen på det formellaste av vis och dessutom torgförde det med den stora megafonen på sociala medier bet nog i fyllskallens ego.

Fy fan vad jag skrattade.

Synd om Pia, dock. Den ettrige lille humörsvängen har nog inte varit god att tas med under veckan. Pia, du har min sympati.

Exakt min tanke.. Som jag skrev tidigare, Hoffa tröjorna han poserar i agerar sönderklippt skurtrasa eller ramas in till tavlor.

Att Hoffa ville bli hans vän måste varit en gudomlig känsla i hans värld då han var svidders största idol, och han har nog skrutt som faaaaan på fest om att dom är bästa vänner osv. Som på videon med födelsedagshälsningen till Hoffa, där såg man ju hur ögonen lyste av beundran till Hoffa.

Och nu, vill inte Hoffa vara vän med han ens. Svidde har kanske tillochmed sjukanmält sig från jobbet pga detta, kan jag iaf tänka mig..
2021-05-11, 19:28
Medlem
Jag ser inget av värde att götta sig att två snubbar på Youtube har gått separata vägar. Hoppas Svidde inte tagit det för hårt och att han klampar på i sina helt egna fotspår.
2021-05-11, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SADISTIK
Jag ser inget av värde att götta sig att två snubbar på Youtube har gått separata vägar. Hoppas Svidde inte tagit det för hårt och att han klampar på i sina helt egna fotspår.

Du valde nog fel nickname på forumet.
"EMPATIK" hade passat bättre för hade du
gottat dig i deras break up som vi, hade du varit åtminstone lite sadistisk..

Mespropp
2021-05-11, 23:16
Medlem
hippilis avatar
Lite mystiskt är att inte svidde lagt in någon video efter detta hänt, han kanske tar ett uppehåll men dom gamla är kvar i alla fall.
2021-05-11, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Du valde nog fel nickname på forumet.
"EMPATIK" hade passat bättre för hade du
gottat dig i deras break up som vi, hade du varit åtminstone lite sadistisk..

Mespropp

Varför ska man göra det för?
2021-05-11, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Varför ska man göra det för?

Tråkmåns 🤣
2021-05-11, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Tråkmåns 🤣

Har inte uttryckt mig, bara ställt en fråga..
2021-05-11, 23:45
Medlem
Fan alltså, jag empatiserar verkligen med Svidde efter han blivit klippt, att bli lämnad är bland det värsta man kan råka ut för, särskilt om man som Svidde beundrar personen.

Hade det varit typ Rask hade man ju garvat men det är ju för att han är största svinet på yt, hoppas han repar sig och snart är tillbaka i rutan, döbbel tömmersh!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in