2021-05-14, 10:02
Medlem
Förstår inte hur TV4 tänker! Varför tar dom med en Nardos när dom vet hur provocerade folk kommer bli! Tror dom att det blir bättre TV då? Jag hade kollat mycket mer om inte Nardos var med. Klarar inte av så vidriga människor! Måste stänga av programmet ofta pga henne. Hon är så extremt ego och har ett äckligt beteende mot dom andra! Man blir mörkrädd att det finns såna människor! Fy!
2021-05-14, 10:02
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
En riktigt falsk människa en orm
En person som ofta baktalar personer bakom ryggen
Att han sedan inte kan vara ärlig och komma ut från Garderoben utan gå runt och säga Nääää ja e straight det är riktigt skrattretande

Så sant ! Bögen som tror ingen ser att han är bög.Vilken avart säger jag bara!
2021-05-14, 10:03
Medlem
Så komiskt att Nardos tror att hon är Beyoncé när vi andra ser henne som en dålig porrskådis!
2021-05-14, 10:05
Medlem
Hahahahah, Simon! Jäkla lirare. Snabba brillz!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När jag ser Madde och Emelie förstår jag inte hur tjejer orkar sminka sig så mycket

förstår att de kanske sminkar sig delvis pga tristess också, men de lägger ju SÅ mycket tid på det... huuuur orkar man?

jag sminkar mig i 30 min en gång i månaden typ och det är ansträngande nog för mig (jag ser ju visserligen ut som ett träsktroll så kanske skulle BEHÖVA göra det mer och oftare men ähh som att försöka måla över svart med vit penna D INGEN IDÉ ATT ENS FÖRSÖKA för det svarta (fula) kommer lysa igenom ändå EYYYY dagens självhatsrant ✔ vsg)

Jag förstår inte heller hur dom orkar, ofta är det ju flera ggr om dagen också.
Det kan ju verkligen inte vara bra för hyn.
Undrar om dom lägger lika mkt tid på sånt hemma eller det bara är för tv?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Hennes vänner tjatade ju om pengarna också. -Nardos, du ska bli min inneboende och betala allt! Visst ska du betala allt!? Nardos svarade inte ens. Klart Nardos ljugit för sina vänner om att dom kommer få en del av vinsten! Hon är riktigt smutsig, precis som hennes vänner är!
Hon har 100% redan betalat för att de ska spela hennes vänner. I verkligheten så har hon inga vänner för det är ingen som står ut med henne. Hon har själv erkännt hur hon under hela sin uppväxt har svårt att få vänner och passa in. Gissa varför.
2021-05-14, 10:09
Medlem
Citat:
Sjukt synd att TV4 tog med en tjej som Nardos! Jag lider när jag ser hennes äckliga face och hör hennes vidriga röst! Största narcissist jag någonsin sett! Så vidrig människa på alla sätt! Smuts!
Hon har förstört den här säsongen och TV4 har tappat tittare på grund av det. De kommer aldrig att lära sig hur viktig castingen är och sluta lyssna på vad majoriteten av Gen Z/X skriker om på instagram. En liten del har dött inom oss alla för att ha tvingats stå ut med den här vidriga skriknegern hela säsongen. Kan bara gotta oss i att ingen vettig arbetsgivare kommer att anställa henne igen om hon redan har fått sparken ifrån sitt telemarketing-jobb. Detta är vad som händer vid brist på uppfostran och bortskämdhet.
2021-05-14, 10:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Äh kom igen, Emelie är den enda som håller någorlunda ”BB mått”-de andra verkar tro att de hamnat på Love Island eller Friends arena.
Hahaha, Emelie skulle inte ens platsat som en (sur) vitklädd funktionär i nån av dom gamla, riktiga Big Brother säsongerna.

Men du är ju och nosar på det riktigt stora problemet, att nuförtiden är BB så otroligt uselt att man inte längre kan "bedöma" deltagarna som förr!

Utan bara gå på den man tycker minst dåligt om, och då ligger ju Emelie i det absolut bottenskiktet minst sagt. 😁
2021-05-14, 10:14
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hon har förstört den här säsongen och TV4 har tappat tittare på grund av det. De kommer aldrig att lära sig hur viktig castingen är och sluta lyssna på vad majoriteten av Gen Z/X skriker om på instagram. En liten del har dött inom oss alla för att ha tvingats stå ut med den här vidriga skriknegern hela säsongen. Kan bara gotta oss i att ingen vettig arbetsgivare kommer att anställa henne igen om hon redan har fått sparken ifrån sitt telemarketing-jobb. Detta är vad som händer vid brist på uppfostran och bortskämdhet.
Veckans bästa inlägg.
Stående ovationer!
2021-05-14, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När jag ser Madde och Emelie förstår jag inte hur tjejer orkar sminka sig så mycket

förstår att de kanske sminkar sig delvis pga tristess också, men de lägger ju SÅ mycket tid på det... huuuur orkar man?

jag sminkar mig i 30 min en gång i månaden typ och det är ansträngande nog för mig (jag ser ju visserligen ut som ett träsktroll så kanske skulle BEHÖVA göra det mer och oftare men ähh som att försöka måla över svart med vit penna D INGEN IDÉ ATT ENS FÖRSÖKA för det svarta (fula) kommer lysa igenom ändå EYYYY dagens självhatsrant ✔ vsg)
I ditt fall så kan du spara på sminket och bara köra med en ICA-kasse över huvudet. I övrigt så har halva säsongen av DC varit vid sminkbordet på grund av att Bi-an-ca In-gros-so har lagt in stöten för betald marknadsföring med sitt sminkmärke Caia. Men jag håller med att de lägger ofantligt mycket tid, resurser och ansträngning på att sminka sig dagligen. Emelie är värst hon sminkar sig minst fyra gånger dagligen och gör om håret två gånger. Dessutom ser det för jävligt ut när hon har sminkat sig, inte snyggt alls. Vem sminkar de sig för egentligen? De ser varandra dagligen dydnet runt ändå så de borde inte ha något att dölja för varandra.
2021-05-14, 10:15
Medlem
Citat:
Så komiskt att Nardos tror att hon är Beyoncé när vi andra ser henne som en dålig porrskådis!
Ta dig en kopp kaffe och sätt dig i solen. Du vet att inte är ett tvång att kolla ? Det finns ett liv utanför 😂
2021-05-14, 10:19
Medlem
1754s avatar
Hur fan kan hon tycka det är mörkt och inte se när det lyser upp från nödskylten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in