2021-05-14, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Produktionen briljerar med sina språkkunskaper...

Inga besök till Tanja och Emelie?
Kommer nog besök till Tanja och Emelie imorgon!
En fråga, varför kokar de kaffe och rostar bröd i rosa? Funkar inte elen i köket?
2021-05-14, 09:10
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Jag är kluven på om man ska rädda peddi igen eller inte hatet mot emelie gör att man vill försöka men sen hatar man peddi typ nästan lika mycket och han förtjänar att åka ut nu
Va?Emelie har störst stöd av dem tre.
Mina röster går till Emelie samt söta Madde
2021-05-14, 09:11
Medlem
Donnabella666s avatar
Mergim kontaktar allas familjer . Så stod det på en kommentar på bb insta på Juddans bild då hon skulle få besök.Och ingen förnekade det.
Känner direkt på mig att som den parasit Mergim är så gör han ALLT för att ställa in sig hos alla inkluderad deras familjer.
Sjukt är bara förnamnet.

Någon som vet mer om detta ??

Jag vet bara det jag såg , dvs den kommentaren.Fövånar mig inte.
Har han inget liv förutom BB.
Senast redigerad av Donnabella666 2021-05-14 kl. 09:17.
2021-05-14, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
FÖRMIDDAG
- Husgästerna åker på skidresa

- Tävling: vinnaren får en liftkort. Liftkorten kommer att kunna användas senare under dagen

- 12.00 Luncha med Big Brother

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tävlingar om fler liftkort

- ca 14.00 Madelene får besök

- Afterski

Gissa vem som förmodligen inte kommer vara med på afterski. Det börjar på si och slutar på mon.
Han hade väl alkoholförbud idag me ... så nej han blir nog inte me 🤔
2021-05-14, 09:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
+ 1

Jag ser inte det där som vissa (/många?) här verkar se i Emelie. Jag tror att hon är en snäll, bra och lojal vän som ställer upp 100% för de sina.

Att ens fundera i banorna att behålla Pedram före Emelie??! Nu får ni väl ändå ge er. GIVETVIS ska vi skicka hem Pedram! Han ska inte inte inte sitta i final helt överlägsen och övertygad om sin egen förträfflighet.
Hehe, gillar absolut inte Peddot men föredrar lätt honom och hans patetiska hybris ändå, framför Emelies vidriga sk "sarkasm" alla dar i veckan!
Dessutom har han inte skuggan av en chans mot varken Simon eller Tanja i en final, och är ju ett betydligt mindre hot än vad Emelie (otroligt nog?) är.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-14 kl. 09:23.
2021-05-14, 09:22
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Mergim kontaktar allas familjer . Så stod det på en kommentar på bb insta på Juddans bild då hon skulle få besök.Och ingen förnekade det.
Känner direkt på mig att som den parasit Mergim är så gör han ALLT för att ställa in sig hos alla inkluderad deras familjer.
Sjukt är bara förnamnet.

Någon som vet mer om detta ??

Jag vet bara det jag såg , dvs den kommentaren.Fövånar mig inte.
Har han inget liv förutom BB.
Det var sjukt när dem hälsa från Mergim.Inte konstigt att dem flesta deltagarna från förra säsongen undviker honom så mycket dem kan
2021-05-14, 09:23
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Åh man tackar! Men seriöst, Nardos kan knappast bo i lägenhet någon annanstans än orten där grannarna vrålar lika mycket? Hennes vänner skrek ju lika illa de få minuter jag stod ut med besöket.
Nä FyFan!
Stod inte ens ut en minut med hennes besök.

Dom tre var väl troligen hennes så beryktade armé? 😂
2021-05-14, 09:25
Medlem
Citat:
Helt rätt! Pedram ska ut nu!
Ja det ärväl självklart att Pedram ska ut nu när han äntligen sitter löst.
2021-05-14, 09:25
Medlem
Raskaoverisens avatar
Big Brother Sverige 2021 supportergrupp på Facebook
Där leder Emelie omröstningen rätt klart sedan är det jämnare mellan Madde och Peddo
2021-05-14, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Han hade väl alkoholförbud idag me ... så nej han blir nog inte me 🤔

Vem har alkoholförbud och varför isf?
2021-05-14, 09:33
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Det var sjukt när dem hälsa från Mergim.Inte konstigt att dem flesta deltagarna från förra säsongen undviker honom så mycket dem kan

Herregud ! Så dom framförde häslning från han alltså.Jävlar så sjukt.Exakt.Dom från förra säsongen undviker ju han som om han vore pesten(vilket han oxå är).En parasit.

Har han inga egna vänner där han bor osv ??
Sen hoppas jag att Nardos fattar att hade låt oss säga Stephanie(när hon var med )verkat vara tittarfavorit så hade han smörat som fan för henne istället.

Obehaglig människa...parasit.Fruktansvärt enerverande .
Senast redigerad av Donnabella666 2021-05-14 kl. 09:38.
2021-05-14, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hehe, gillar absolut inte Peddot men föredrar lätt honom och hans patetiska hybris ändå, framför Emelies vidriga sk "sarkasm" alla dar i veckan!
Dessutom har han inte skuggan av en chans mot varken Simon eller Tanja i en final, och är ju ett betydligt mindre hot än vad Emelie (otroligt nog?) är.

Äh kom igen, Emelie är den enda som håller någorlunda ”BB mått”-de andra verkar tro att de hamnat på Love Island eller Friends arena.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in