2021-05-14, 07:39
Medlem
Blaisens avatar
Kollat mest sporadiskt på liven sista vecka och är ganska nöjd med det!
Såg besöken dock och hittills toppar Simons mamma & syster följt av Juddans pappa, bror och Jössi! Riktigt goa människor.
Vrålapans besök med väninnorna var omöjligt att uthärda och verkade mest innehålla en massa floskler precis som besöket med Pedrams familj. Totalt meningslösa besök.

Nardos SKRIKANDE är rent plågsamt, än värre när man inte tittat så mycket. Det är som att någon kör in knivar i öronen på mig. Att de inte dränkt henne i poolen, toan eller handfatet är en gåta! Hon är en ljudsanitär olägenhet! Att de ens släppte in henne till djuren

Nu ska det iaf bli skönt att se Peddot lämna på måndag! Bye, bye syltryggen! In med dig hit och läs sanningen!
2021-05-14, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Måste ju alltid vara värt att försöka få ut Emelie?
Peddot är ju ändå (väl?) inget hot, mot vare sig Simon eller Tanja i en eventuell final.

Jag tänker så här: Pedram har inte bidragit med mycket och varit väldigt otäck ibland när han inte får som han vill. Sur på riktigt väldigt ofta och inte bara utseendemässigt. Ögonen lyser svarta ibland. Han har bara haft tur för det mesta att han inte suttit nominerad och ngn gång har ju hans beteende gjort att de andra inte vågat göra ngt mot honom för just hans aggressivitet. Han bör åka ut nu för andra som är kvar förtjänar finalveckan bättre än han.

Emelie har bidragit med mycket som ändå gjort att det varit värt att titta på, och sen om hon enligt många, bara uppfattas som sur och bitter så är hon faktiskt väldigt fin på många sätt och skrattar väldigt ofta och säger roliga saker. Hon skämtar på ett annat sätt än många andra bara.

Om man tittar tillräckligt mycket och läser av henne rätt så är hon faktiskt helt underbar tjej. Att hennes mungipor går nedåt när hon är i avslappnat läge behöver väl inte betyda att hon alltid är sur.. hon hade bara otur att födas så precis som ngn annan har andra "defekter". Till och med Madde har sina skavanker även om de inte syns lika lätt och snabbt.
2021-05-14, 08:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Jag tänker så här: Pedram har inte bidragit med mycket och varit väldigt otäck ibland när han inte får som han vill. Sur på riktigt väldigt ofta och inte bara utseendemässigt. Ögonen lyser svarta ibland. Han har bara haft tur för det mesta att han inte suttit nominerad och ngn gång har ju hans beteende gjort att de andra inte vågat göra ngt mot honom för just hans aggressivitet. Han bör åka ut nu för andra som är kvar förtjänar finalveckan bättre än han.

Emelie har bidragit med mycket som ändå gjort att det varit värt att titta på, och sen om hon enligt många, bara uppfattas som sur och bitter så är hon faktiskt väldigt fin på många sätt och skrattar väldigt ofta och säger roliga saker. Hon skämtar på ett annat sätt än många andra bara.

Om man tittar tillräckligt mycket och läser av henne rätt så är hon faktiskt helt underbar tjej. Att hennes mungipor går nedåt när hon är i avslappnat läge behöver väl inte betyda att hon alltid är sur.. hon hade bara otur att födas så precis som ngn annan har andra "defekter". Till och med Madde har sina skavanker även om de inte syns lika lätt och snabbt.
Hehe ja du, det är lustigt hur olika man uppfattar människor?
Kan inte hålla med dig, helt enkelt.

Tycker Emelie enbart är en extremt sur, otroligt missunnsam och tröttsamt gnällande Amilia-kopia.
Märks ju även att hon är fruktansvärt bortskämd som troligen alltid fått sin vilja igenom.

Allt det i kombination med hennes släpande, dryga dialekt (vet att hon inte kan rå för hur hon låter, men....) gör att det är en ren plåga att lyssna på henne.
Och precis som Nardos och Judith älskar hon sin röst alldeles åt helvete för mycket, är ju i princip bara dom som tävlar om att ständigt höras mest och oftast.
2021-05-14, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
HAHA vilket bullshit tror du ens på det själv eller??

har du dessutom inte sett liven så yttra dig inte. Den ligger på simons insta kolla in den vettja så ser du att tess tvekar att rösta på peddi lutar snarare åt att hon röstar på madde

Har jag sagt att jag inte sett liven..?

Jag förföljer bara inte folk på deras insta och andras sidor hit och dit och speciellt inte de som lämnat programmet.

Att hon eventuellt röstar på Madde kan ju också betyda att jag har rätt i mitt resonemang.. om hon försökte få Emelie till final hade jag naturligtvis tagit tillbaka det jag skrev.

Känns faktiskt som att du trots allt har noll koll på att läsa av människor både live och skriftligen.. med tanke på att jag skrev att jag gissade och spekulerade minst 3 gånger i samma inlägg och ändå måste du fråga mig om jag tror på det själv...?!
2021-05-14, 08:21
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Kollat mest sporadiskt på liven sista vecka och är ganska nöjd med det!
Såg besöken dock och hittills toppar Simons mamma & syster följt av Juddans pappa, bror och Jössi! Riktigt goa människor.
Vrålapans besök med väninnorna var omöjligt att uthärda och verkade mest innehålla en massa floskler precis som besöket med Pedrams familj. Totalt meningslösa besök.

Nardos SKRIKANDE är rent plågsamt, än värre när man inte tittat så mycket. Det är som att någon kör in knivar i öronen på mig. Att de inte dränkt henne i poolen, toan eller handfatet är en gåta! Hon är en ljudsanitär olägenhet! Att de ens släppte in henne till djuren

Nu ska det iaf bli skönt att se Peddot lämna på måndag! Bye, bye syltryggen! In med dig hit och läs sanningen!
Hahaha! 😁

Tack för att du äntligen tittade in här igen Blaisen, och förgyllde min trötta och sega morgon med en av dina alltid så träffsäkra analyser!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-14 kl. 08:26.
2021-05-14, 08:44
Medlem
esetts avatar
FÖRMIDDAG
- Husgästerna åker på skidresa

- Tävling: vinnaren får en liftkort. Liftkorten kommer att kunna användas senare under dagen

- 12.00 Luncha med Big Brother

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tävlingar om fler liftkort

- ca 14.00 Madelene får besök

- Afterski

Gissa vem som förmodligen inte kommer vara med på afterski. Det börjar på si och slutar på mon.
2021-05-14, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree

+ 1

Jag ser inte det där som vissa (/många?) här verkar se i Emelie. Jag tror att hon är en snäll, bra och lojal vän som ställer upp 100% för de sina.

Att ens fundera i banorna att behålla Pedram före Emelie??! Nu får ni väl ändå ge er. GIVETVIS ska vi skicka hem Pedram! Han ska inte inte inte sitta i final helt överlägsen och övertygad om sin egen förträfflighet.
2021-05-14, 08:55
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahaha! 😁

Tack för att du äntligen tittade in här igen Blaisen, och förgyllde min trötta och sega morgon med en av dina alltid så träffsäkra analyser!

Åh man tackar! Men seriöst, Nardos kan knappast bo i lägenhet någon annanstans än orten där grannarna vrålar lika mycket? Hennes vänner skrek ju lika illa de få minuter jag stod ut med besöket.
2021-05-14, 08:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
FÖRMIDDAG
- Husgästerna åker på skidresa

- Tävling: vinnaren får en liftkort. Liftkorten kommer att kunna användas senare under dagen

- 12.00 Luncha med Big Brother

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tävlingar om fler liftkort

- ca 14.00 Madelene får besök

- Afterski

Gissa vem som förmodligen inte kommer vara med på afterski. Det börjar på si och slutar på mon.

Produktionen briljerar med sina språkkunskaper...

Inga besök till Tanja och Emelie?
2021-05-14, 09:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
+ 1

Jag ser inte det där som vissa (/många?) här verkar se i Emelie. Jag tror att hon är en snäll, bra och lojal vän som ställer upp 100% för de sina.

Att ens fundera i banorna att behålla Pedram före Emelie??! Nu får ni väl ändå ge er. GIVETVIS ska vi skicka hem Pedram! Han ska inte inte inte sitta i final helt överlägsen och övertygad om sin egen förträfflighet.

Helt rätt! Pedram ska ut nu!
2021-05-14, 09:03
Medlem
esetts avatar
Citat:

Ja, det är som vanligt. Inte konstigt att deltagarna blir förvirrade när dom ska läsa brev.
2021-05-14, 09:08
Medlem
Ghandis avatar
Citat:

dont cry. Madde för besök. o d e 1 2 dagar kvar...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in