2021-05-14, 02:52
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja precis! Kan ju faktiskt bli så att Madde inte vill mer när hon kommer ut. Hon lär ju inte direkt få lite erbjudanden 😅

Det är det jag menar, hon behöver någon som bara ser henne och älskar henne och vill något mer direkt så det är kanske bäst för båda två att tänka ett steg längre och inte kasta bort någon tid.

Den som är 34 har inte några år att dejta och se om det fungerar om man vill ha barn.
Minns inte om Madde sa något om barn?
2021-05-14, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Det är det jag menar, hon behöver någon som bara ser henne och älskar henne och vill något mer direkt så det är kanske bäst för båda två att tänka ett steg längre och inte kasta bort någon tid.

Den som är 34 har inte några år att dejta och se om det fungerar om man vill ha barn.
Minns inte om Madde sa något om barn?
kort sagt hon behöver mig och jag behöver henne !! 😂🥰
2021-05-14, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hmm...vad betyder detta?? Att dom vill att man ska rösta kvar pedram istället för Simon?
Simon är ju inte nominerad.
2021-05-14, 06:14
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Juddans bror var fasen i mig inte ful 😍

Inte sett när de gästade men var tvungen att kolla upp de både på facebook när hon sagt att speciellt en av dem var sjukt snygg. Och ja, det var han. Upptagen tyvärr
2021-05-14, 06:20
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Exakt, vad I helvete spelar det för roll vad som händer med miljonen!?

Har aldrig fattat det heller, varför skulle nån "må bättre" om Nardos la hela vinstsumman på en välbehövlig hjärntransplantation, eller om Emelie köpte en lägenhet, eller Simon festade upp pengarna eller Madde brände allt på smink och avlyssningsutrustning!??

VAD SPELAR DET FÖR ROLL?
Who gives a fuck liksom?

Exakt!!! Jessica vann inte BB för att hon sa att pengarna skulle gå till silikontuttar liksom?!
2021-05-14, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Men om dom vill man ska rösta på att pedram ska stanna kvar så är det ju samma sak som att dom INTE vill man ska rösta på Simon ska stanna kvar, för det är det som blir utgången...
Kan det va så att dom 2 fått tillbaka sina hjärnor?

Och var ju lite stelt när simon frågade mamma o syster idag om Steff hälsade typ....dom sa dom "skulle träffats" men något hade hänt....som dom inte kunde säga....lol kanske hon inte e så positiv till simon mera...om man lägger ihop detta med att hon nu inte vill man ska rösta kvar honom

Simon är som sagt inte nominerad. Steff har mått psykiskt dåligt och varit öppen med det på insta. Hon ville heller inte tränga sig på under besöket, eller få Simon att tro att hon nästlat sig in i familjen. Hon liveade igår med Simons tre kontoansvariga+Tess.
2021-05-14, 07:01
Medlem
Jag är kluven på om man ska rädda peddi igen eller inte hatet mot emelie gör att man vill försöka men sen hatar man peddi typ nästan lika mycket och han förtjänar att åka ut nu
2021-05-14, 07:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Det heter Svenska Akademien.
Du sa ju själv att du var gammal och ordet PK-taliban har inte använts i mina kretsar i alla fall så antagligen har ordet dött ut.

Jo jag håller med om att det har blivit lite fart och kul på ett pinsamt sätt när Simon har varit arg mm.

Hade inte något emot honom som person utan sättet han behandlar andra på.
Det tycker jag inte är okej.
Haha!
Så du är både en PK-taliban OCH en dryg, uppblåst besserwisser som märker ord?
Men det är väl troligen ett krav att vara en snobbig och högfärdig petimäter, i "dina kretsar" som du konstant tjatar om? 😁

Visst får han massiva kortslutningar ibland men tycker ändå Simon överlag, behandlar dom andra på ett betydligt bättre sätt än vad till exempel Nardos, Judith, Peddot och inte minst Emelie gör!
Deras beteende har ju genomgående varit betydligt mycket mindre "okej" i jämförelse!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-14 kl. 07:47.
2021-05-14, 07:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Jag är kluven på om man ska rädda peddi igen eller inte hatet mot emelie gör att man vill försöka men sen hatar man peddi typ nästan lika mycket och han förtjänar att åka ut nu
Måste ju alltid vara värt att försöka få ut Emelie?
Peddot är ju ändå (väl?) inget hot, mot vare sig Simon eller Tanja i en eventuell final.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-14 kl. 07:24.
2021-05-14, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Måste ju alltid vara värt att försöka få ut Emelie?
Peddot är ju ändå inget hot, mot vare sig Simon eller Tanja I en eventuell final.

precis så jag tänker och stödet för emelie har om jag förstått det rätt bivit mindre bla hos mammaknullargruppen

frågan är om det räcker trots det blir til och fundera över helgen och röta på måndag denna gång
2021-05-14, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag såg också liven tidigare ikväll, både Steph och Tess sa att man skulle rösta kvar Pedram. Blir ju inte direkt förvånad att Tess tycker så, men Steph?!

Senast igår eller i förrgår bölade Steph för hon har känslor för Simon och hon sa något i stil med att vänner och familj försöker ”tala henne till rätta”.

Har inte sett detta själv, men jag har sett både Tess och Steph i huset och båda är bara så lack på Emelie för att de flesta killar faller för henne, så om man röstar Pedram nu så tror dessa två avundsjuka "fula" (elaka) tjejer att Emelie ska åka ut nu.

Om jag får spekulera lite och dra lite drastiska gissningar så tror jag att Tess har försökt stöta på Dennis nu när de träffades när han kom ut och att han håller kvar vid Emelie, och det betyder att då har Tess ännu en gång blivit dissad av en kille pga Emelie.. om jag som sagt spekulerar lite.. såg ju som sagt hur Tess och Steph var i huset..
2021-05-14, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Har inte sett detta själv, men jag har sett både Tess och Steph i huset och båda är bara så lack på Emelie för att de flesta killar faller för henne, så om man röstar Pedram nu så tror dessa två avundsjuka "fula" (elaka) tjejer att Emelie ska åka ut nu.

Om jag får spekulera lite och dra lite drastiska gissningar så tror jag att Tess har försökt stöta på Dennis nu när de träffades när han kom ut och att han håller kvar vid Emelie, och det betyder att då har Tess ännu en gång blivit dissad av en kille pga Emelie.. om jag som sagt spekulerar lite.. såg ju som sagt hur Tess och Steph var i huset..

HAHA vilket bullshit tror du ens på det själv eller??

har du dessutom inte sett liven så yttra dig inte. Den ligger på simons insta kolla in den vettja så ser du att tess tvekar att rösta på peddi lutar snarare åt att hon röstar på madde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in