2021-05-13, 23:55
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Va? Det är väl Tess som försöker få folk att rösta på Pedram av någon jäkligt konstig anledning och om Steph är med på det så undrar man ju, vill hon att han ska backstabba Simon igen eller? Pedram är Simons största hot just nu eller ja om han inte åker ut på Måndag!

Hmm...vad betyder detta?? Att dom vill att man ska rösta kvar pedram istället för Simon?
2021-05-13, 23:55
Medlem
Ghandis avatar
Vad är det nu Pedram ligger o tänker på som han sagt som inte var bra sagt av honom?????
han prata med tanja om det.
2021-05-13, 23:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihi, ja Berra har fan mer utstrålning och bättre personlighet än vad Adrian någonsin hade.

MVH/Gnomegirl.
Snyggare också. Hade hellre umgåtts med Berra om jag måste välja.
2021-05-13, 23:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hmm...vad betyder detta?? Att dom vill att man ska rösta kvar pedram istället för Simon?

Nej de vill att Pedram ska räddas antar jag men det kommer inte hända ,hoppas jag inte iaf!
2021-05-13, 23:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Den final som "urartade" mest hitills var väll den allra första säsongen i Sverige, där finalisten som var en medelålders kvinna var svinfull.
Hahaha, tänk dig dödsrubrikerna i kvällspressen om det skulle hända nu?
Regeringen hade ju varit tvungna att omedelbart stänga ner Tv4, och tvångssälja hela kanalen till Bulgarien för en symbolisk summa.

канал четвърти
2021-05-13, 23:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Vad är det nu Pedram ligger o tänker på som han sagt som inte var bra sagt av honom?????
Peddot får nog ångest av det mesta nu och en felsägning kan bli katastrof i hans skalle. Nu är det miljonen som hägrar och det gäller att säga absolut rätt saker och gärna le hela tiden så kameran fångar upp hur fin och trevlig han är. Den djäveln har varit i huset på lånad tid och skulle åkt ut första veckan.
2021-05-14, 00:01
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Tror det kröp fram att han hade skrikit "puta" när han missade ett skott i kubb tidigare.
2021-05-14, 00:02
Medlem
xrlpyts avatar
De skulle ju för fan tömma vinsäcken, vad hände med det?
2021-05-14, 00:09
Medlem
Citat:
Va? Det är väl Tess som försöker få folk att rösta på Pedram av någon jäkligt konstig anledning och om Steph är med på det så undrar man ju, vill hon att han ska backstabba Simon igen eller? Pedram är Simons största hot just nu eller ja om han inte åker ut på Måndag!

Jag såg också liven tidigare ikväll, både Steph och Tess sa att man skulle rösta kvar Pedram. Blir ju inte direkt förvånad att Tess tycker så, men Steph?!

Senast igår eller i förrgår bölade Steph för hon har känslor för Simon och hon sa något i stil med att vänner och familj försöker ”tala henne till rätta”.
2021-05-14, 00:12
Medlem
Tror vi någon är mullvad?
2021-05-14, 00:27
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Nej de vill att Pedram ska räddas antar jag men det kommer inte hända ,hoppas jag inte iaf!

Men om dom vill man ska rösta på att pedram ska stanna kvar så är det ju samma sak som att dom INTE vill man ska rösta på Simon ska stanna kvar, för det är det som blir utgången...
Kan det va så att dom 2 fått tillbaka sina hjärnor?

Och var ju lite stelt när simon frågade mamma o syster idag om Steff hälsade typ....dom sa dom "skulle träffats" men något hade hänt....som dom inte kunde säga....lol kanske hon inte e så positiv till simon mera...om man lägger ihop detta med att hon nu inte vill man ska rösta kvar honom i huset.

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tror det kröp fram att han hade skrikit "puta" när han missade ett skott i kubb tidigare.

KURVA !

Citat:
Ursprungligen postat av asiktomallt
Tror vi någon är mullvad?

Vi VET att ingen är mullvad.
2021-05-14, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Om du skrivIT något fel, bör du be om ursäkt i EFTERhand och inte FÖRhand
Varför? Man kan ju skriva tack på förhand? Varför skulle jag inte kunna skriva ursäkta i förhand om det jag skrev nu irriterar dig IGEN, så att du måste håna mig ännu en gång? Jag skrev ursäkta på förhand om jag skrev fel ännu en gång nu och ber om ursäkt varje gång nu! så du kanske kan ha överseende med mina hemska felskrivningar. Finns det inte viktigare saker att fokusera på? Tex när någon skriver negerapa om en person! Jag bad inte om ursäkt i förhand för att jag skrev två t ist för t utan om det jag svarade dig kanske var fel också och då bad jag om ursäkt på FÖRhand!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in