2021-05-13, 22:41
Medlem
xrlpyts avatar
Adrian (eller hans syster snarare) har lagt upp en story där han gullar med Alicia. Om de skulle visa det på stora skärmen för Madde skulle hennes äggstockar explodera.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vissa puttar burk, andra puttar mun

eller menar du att hon puttar saker med munnen, typ burkar?

isf så förstår jag varför hon gillade Adrian
Trodde det här var en tråd om bb 2021 inte grammatik språkpolisen! Men tack för ditt hån, värmde verkligen! Ber om ursäkt i förhand om jag skrivit ännu mer fel och det sticker i dina ögon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har du någon gång varit sadistisk nog att utsätta dig för att vara nykter i ett sällskap där alla är berusade så borde du förstå honom. Det gör jag.
Sami förra året hade inga problem med det. Jag själv har gjort det många gånger och har inte heller haft problem med det. Problemet är att han har allvarliga alkoholproblem.
2021-05-13, 22:43
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jaaa! Eller bara "The Oil" som aussisarna själva brukar säga. Och glöm för all del inte AC/DC.

MVH/Gnomegirl.
Nja musiken sure, men har på senare tid börjat ogillat först Bon Scott och sen framförallt Brian Johnsons röster?
Och nu den där jävla Axl Rose!! 🤬 Otroligt att dom inte försökte få Barry Gibb som leadsinger?

Så satans skrikit, skitjobbigt när man har högtalare med "högupplösta och briljanta" diskanter! Och inte lär man ju ha ändrat uppfattning om det efter dom här två sista BB säsongerna.

AC/DC borde alltid gett ut dubbelalbum, med en skiva som var bara var instrumental eller varför inte med en inhyrd Roffe Wikström på sång? 😁
2021-05-13, 22:44
Medlem
ollepolle90s avatar
Senaste veckorna har jag gått in i tråden bara några få gånger, 2-3 gånger per dag jämfört med hur mycket jag var aktiv tidigare. Iaf, till poängen är att tidigare kunde jag vara bak 50-150 sidor på bara några timmar. De senaste dagarna har det varit som mest 20 sidor och då är det flera timmar emellan som man uppdaterar.

Var en del kommentarer om hur mycket papegojpipparen fick plats i tråden och det är fan i mig sant. Helvete vad tråden var aktiv när han var i huset jämfört med nu.

Dagens ointressanta tanke
2021-05-13, 22:44
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har du någon gång varit sadistisk nog att utsätta dig för att vara nykter i ett sällskap där alla är berusade så borde du förstå honom. Det gör jag.
Faktiskt så är det ganska underhållande. Tycker det är kul att lyssna på vilket skit folk häver ur sig på fyllen...
2021-05-13, 22:45
Medlem
Spajdors avatar
Undrar om Juddas pappa har utövat brottning/boxning eller liknande. Såg ut som att han hade blomkålsöron.
För övrigt verkade han riktigt härlig!
https://gyazo.com/67b9d98afa6331e6d3415c67ca5359ff
2021-05-13, 22:45
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Sami förra året hade inga problem med det. Jag själv har gjort det många gånger och har inte heller haft problem med det. Problemet är att han har allvarliga alkoholproblem.
Håller med föregående talare, finns INGENTING som är så jävla jobbigt som en massa fyllidioter när man själv är nykter!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-13 kl. 22:48.
2021-05-13, 22:46
Medlem
Shtre1s avatar
Finns det någon som är så uppe i sig själv som Nardos? Hon är sitt eget största fan. Är ändå imponerad av det även om det är jobbigt att titta på
Senast redigerad av Shtre1 2021-05-13 kl. 22:49.
2021-05-13, 22:48
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Senaste veckorna har jag gått in i tråden bara några få gånger, 2-3 gånger per dag jämfört med hur mycket jag var aktiv tidigare. Iaf, till poängen är att tidigare kunde jag vara bak 50-150 sidor på bara några timmar. De senaste dagarna har det varit som mest 20 sidor och då är det flera timmar emellan som man uppdaterar.

Var en del kommentarer om hur mycket papegojpipparen fick plats i tråden och det är fan i mig sant. Helvete vad tråden var aktiv när han var i huset jämfört med nu.

Dagens ointressanta tanke

!!!
2021-05-13, 22:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag har varit chaffis otaliga ggr. Där inne är dom ju inte berusad dom flesta ggr dom får in alkohol. Senaste gångerna är det bara han som har blivit snorfull

Att vara chaffis är en sak men om man inte behöver, så skulle inte jag heller gå på fest eller krogen och vara spiknykter bland en massa fulla människor. Det är liksom inget kul när man inte är på samma nivå.
2021-05-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Håller med föregående talare, finns INGENTING som är så jävla jobbigt som en massa fyllidioter när man själv är nykter!
Så otroligt hemskt kan det inte vara där inne i tanke på att dom inte får in så pass mycket så dom blir jätte fulla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in