Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym396
Avsnitten kretsar bara kring Nardos. Har Nardos fått en ny vän i Tanja? Släng in Tanja i bikten och fråga henne om det.
Studioavsnitten som är helt nytt är endast för att TV4 ska kunna styra vem de vill ha som vinnare. Och det är uppenbart att de vill ha Nardos som vinnare.
Det finns endast 3 stycken som kan vinna just nu. Tanja, Simon och Emelie. Samma personer som gillar Tanja röstar också på Simon. Så om TV4 vill att Nardos ska ha en chans på miljonen så ska de fuska ut Emelie och ha både Tanja och Simon i final med Nardos.
Om finalen är Nardos, Emelie med en av Tanja/Simon så kommer Nardos alltid på tredje plats. Riktigt roligt att Nardos ej har mer stöd trots TV4:s myglande sedan säsongen startade. Men jag vet inte. Nardos kanske är populär hos de som bara tittar på avsnitten och TV4:s klippningar och hennes stora TV-tid kanske går hem i stugorna.
Har också tänkt på det.. Om de sätter Simon Tanja och Nardos så vinner Nardos. Eller ja hon kommer ju vinna iallafall men... Det är ju redan bestämt.
Jag förstår ju om de som bara kollar avsnitten har en helt annan bild av deltagarna än vad vi har.. de har ju inget annat att relatera till. Produktionen kör med värre propaganda än CNN för att få oss dit de vill :P Tyvärr gör det mig bara mer negativ till Nardos. Jag hade gillat henne bra mycket mer om hon INTE hade fått glassa fram på räkmacka och fått mest tv-tid och gullegull.
Så genomskinligt att Tanja helt plötsligt får vara med på ett hörn och få lite tv-tid så fort hon hänger med Nardos. Äcklas av dem!