2021-05-13, 19:30
Medlem
Härligt ljud.
Senast redigerad av Virgo1 2021-05-13 kl. 20:06.
2021-05-13, 19:32
Medlem
HUR kan inte de i huset bli rädda för Mergims beteende!? Han är läskig. På riktigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Surf-"festen" blir väl som vanligt 2-3 öl var så de blir trötta och går och lägger sig... Skitproduktion.

Men det är ju Simons fel varje gång nu. Han klarar inte alkohol. Jag tror att om det inte var för honom skulle dom få in betydligt mer så länge dom kan hantera det. Men när han super ut sig så slutar produktionen leverera, och då hinner dom andra bara bli salongsberusade och sega.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jessi ?jussi? är väl hennes kompis
Är det inte hennes ex? 🤔 Men jag kan ha missuppfattat
2021-05-13, 19:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Avsnitten kretsar bara kring Nardos. Har Nardos fått en ny vän i Tanja? Släng in Tanja i bikten och fråga henne om det.

Studioavsnitten som är helt nytt är endast för att TV4 ska kunna styra vem de vill ha som vinnare. Och det är uppenbart att de vill ha Nardos som vinnare.

Det finns endast 3 stycken som kan vinna just nu. Tanja, Simon och Emelie. Samma personer som gillar Tanja röstar också på Simon. Så om TV4 vill att Nardos ska ha en chans på miljonen så ska de fuska ut Emelie och ha både Tanja och Simon i final med Nardos.

Om finalen är Nardos, Emelie med en av Tanja/Simon så kommer Nardos alltid på tredje plats. Riktigt roligt att Nardos ej har mer stöd trots TV4:s myglande sedan säsongen startade. Men jag vet inte. Nardos kanske är populär hos de som bara tittar på avsnitten och TV4:s klippningar och hennes stora TV-tid kanske går hem i stugorna.

Har också tänkt på det.. Om de sätter Simon Tanja och Nardos så vinner Nardos. Eller ja hon kommer ju vinna iallafall men... Det är ju redan bestämt.

Jag förstår ju om de som bara kollar avsnitten har en helt annan bild av deltagarna än vad vi har.. de har ju inget annat att relatera till. Produktionen kör med värre propaganda än CNN för att få oss dit de vill :P Tyvärr gör det mig bara mer negativ till Nardos. Jag hade gillat henne bra mycket mer om hon INTE hade fått glassa fram på räkmacka och fått mest tv-tid och gullegull.
Så genomskinligt att Tanja helt plötsligt får vara med på ett hörn och få lite tv-tid så fort hon hänger med Nardos. Äcklas av dem!
2021-05-13, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Fyfan vad jag hatar hennes högljudda, ondskefulla, vidriga skratt.
ja inge fel med garv så länge det är genuint men nu låter det bara tillgjort och joodiths ljudbild tillsammans med nardos är fan i mig tortyr
2021-05-13, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine

Var det Judiths ex!?
Snyggt jobbat Judith!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Första gången Emelie ler på hela dagen/veckan
Nu ser hon lika sur ut som vanligt. Hon kan inte ens glädjas för Judith . Tragiska människa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
HUR kan inte de i huset bli rädda för Mergims beteende!? Han är läskig. På riktigt.

Han är verkligen obehaglig. Han har hört av sig till allas anhöriga, det är fan sjukt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
kan ju vara men jag har för mig hon är en kompis
2021-05-13, 19:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Men det är ju Simons fel varje gång nu. Han klarar inte alkohol. Jag tror att om det inte var för honom skulle dom få in betydligt mer så länge dom kan hantera det. Men när han super ut sig så slutar produktionen leverera, och då hinner dom andra bara bli salongsberusade och sega.

De skickar ju för fan bara in EN balja med alkohol per kväll och det är ingen fest. De kan skita i att skita in något alls för det hade varit mycket roligare för alla. Ge oss något annat än att folk ska dricka tre öl. gäspa och gå och lägga sig!
2021-05-13, 19:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jessi ?jussi? är väl hennes kompis
KK förmodligen då Feta flatan tar det som finns närmast.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in