Citat:
Ursprungligen postat av
Nackrosen
Kolla igen istället för att blåsa upp dig. Jag vet med säkerhet att hon var iblandad i ett flertal salonger både före och efter thailandsresan och då efter att det blev vida känt att det var hon som var visselblåsare. Du tror dej veta så mycket om hur thailändskor resonerar men vet helt uppenbart inte ett skit om hur "branschen" bryr sej om "golningen", Jenny eller att något åker dit.
Ok. Du känner dig fortfarande förorättad för att jag och många andra visade dig facit i tråden om Jenny Thai (AS). Du tillhör stollarna som fortfarande tror att TS var inblandad i verksamheten, trots att FUP visar det motsatta. Varin/PEA förefaller fortfarande vara din favorithora.
Nackrosen Citerades här i ett inlägg 2020-09-18 och kan inte lägga det bakom sig. Du är även nu i efterhand för stolt för att medge att mitt kortfattade inlägg var en korrekt analys av den underliggande anledningen till polisanmälan mot Jenny Thai. Nej, det fanns inga missförhållanden utöver de vanligt förekommande. Ditt ordval visselblåsare är missvisande och vilseledande på grund av din personliga relation med kvinnan - polisanmälan var en hämndaktion mot JT pga avund och en underliggande konflikt.
Att
Varin driver en massagesalong tillsammans med en ryska (
Jelena) betyder i praktiken att hon är rökt inom thaikretsar. Vilket är precis vad jag skrev i tidigare inlägg.
Men istället för att försöka kompensera för dina sårade känslor kan du göra alla dina medmänniskor (sexköpare) som läser denna tråd en tjänst och öppet lista vilka salonger
Varin är inblandad i - på så vis kan sexköpare som du minimera risken att bli nergolade i nästa polisinsats mot thaimassagesalonger OCH övriga massöser får på så vis även behålla sina arbetsplatser.