2021-05-13, 17:07
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Romarriket gick väl under, även om det berodde på andra orsaker.

Men det är lite svårt att förstå att du är emot invandringen till Sverige, men ändå vill ta samma parti som radikala islamister. De som ständigt ser till att det är krig i Mellanöstern. Visst, du vill skylla det på judarna men det är liksom inte sant.

Palestinier i Palestina är inte samma sak som araber/Islamister/svarta i Europa, du förstår det väl?
Citera
2021-05-13, 17:08
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interista10
Är absolut ingen judekramare, ogillar mussar bara, och det är tydligt att du är en sådan i förklädnad.
Men, nej, det är inte judens fel att Sverige har blivit förstört av folk från u-länder.

Som jag skrev, dom flesta i Europa stängde gränserna, satte ut militär och taggtrådar.
Ingen Jude kunde tvinga på dom massinvandring från oönskat håll.

Däremot så har Sverige öppnat upp röven tack vare islamister i regeringen och dom blir bara fler och fler. Partiledare nu också som gör oss ovänner med en stormakt som Israel, för att ge oss närmare band med deras musseländer där familjerna är kvar i bergen (dom som inte utnyttjade anhöriginvandring). Får inte glömma alla dom som lever i Irak, Iran och andra bunkalender och lever på svensk förtidspension och andra skojigheter. Underbar utveckling.
Nästa steg, musse som statsminister? Har vi då öppnat våra hjärtan (röv) tillräckligt?
Eller ska vi starta krig med Israel? Kina nästa? Många mussevänner där som blir omskolade och behöver befrias. Vänsterpartiet löser!

Trams.

Palestinier i Sverige = bajs
Palestinier i Palestina = Tummen upp!

Förstår du nu?
Citera
2021-05-13, 17:10
Medlem
Turist i tidens avatar
Utrikesminister Ann Linde lägger ett särskilt ansvar på Israel eftersom "palestinierna har ingen egen stat".
Men regeringen erkände Palestina. I uttalandet stod det bland annat att: "Regeringen anser att de folkrättsliga kriterierna för ett erkännande av Staten Palestina är uppfyllda.

Det finns ett territorium, om än med icke fastställda gränser. Samma situation gäller även för Israel. Det finns också en befolkning. Och det finns en regering med möjlighet att uppvisa inre och yttre kontroll."

Jag får inte ihop det.
Citera
2021-05-13, 17:10
Medlem
Citat:
Svara på frågan istället. Vilket oberoende organ hävdar att ockupationen är olaglig?

Ska jag svara behöver jag veta om detta är något du genuint undrar på grund av att du är dåligt påläst, eller om du bara ägnar dig åt sealioning.
Senast redigerad av Caribe 2021-05-13 kl. 17:16.
Citera
2021-05-13, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Trams.

Palestinier i Sverige = bajs
Palestinier i Palestina = Tummen upp!

Förstår du nu?

Vi är definitivt eniga där. Orsaken till varför halva mellanöstern hamnat i Sverige är vi dock väldigt oense om.
Citera
2021-05-13, 17:12
Medlem
Citat:
Palestinier i Palestina är inte samma sak som araber/Islamister/svarta i Europa, du förstår det väl?
Det är samma radikala islamister som skjuter raketer mot Israel, som halshugger fransmän i Frankrike och förde inbördeskrig i Syrien. De tror att våld är lösningen på alla problem och det slutar oftast med att de själva blir dödade.

Den enda motsvarigheten vi har haft till det i Europa är Hitlers nazistregim. De drevs av samma judehat och förblindande galenskap. Det slutade med att de flesta av dem dog.
Citera
2021-05-13, 17:15
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Det är samma radikala islamister som skjuter raketer mot Israel, som halshugger fransmän i Frankrike och förde inbördeskrig i Syrien. De tror att våld är lösningen på alla problem och det slutar oftast med att de själva blir dödade.

Den enda motsvarigheten vi har haft till det i Europa är Hitlers nazistregim. De drevs av samma judehat och förblindande galenskap. Det slutade med att de flesta av dem dog.

Då gäller det för sådana som mig att arbeta hårdare med att se till att obildade araber (och Vita) förstår att araber hade inte satt sin fot i Europa om det inte vore för judar såsom Georg Soros och många fler, så dessa våldsamma araber riktar sin ilska och fokus där den hör hemma, i Israel (vilket den iofs verkar göra redan med tanke på alla arabländer som vill spränga Israel åt helvete om USA inte fanns )
Citera
2021-05-13, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caribe
Ska jag svara behöver jag beta om detta är något du genuint undrar på grund av att du är dåligt påläst, eller om du bara ägnar dig åt sealioning.
Svara bara istället.
Citera
Medlem
Citat:
Eftersom det inte nämns i media så måste man förstå att terrorstaten Israel anställer individer som skriver bra om Israel (medans de mördar bl a Palestinier, bombar skolor och sjukhus) på internet;

https://files.catbox.moe/n6gkv3.mp4

https://files.catbox.moe/5io6ud.mp4
Okej har du läst det på Nordfront eller?
Innan du fick lära dig hur man tillverkade en sköld eller gjorde eget snus?..
Citera
Medlem
Är det någon som kan förklara för mig varför man föredrar Palestina framför Israel?

Har ganska lite kunskap om konflikten. Men jag fattar inte hur man kan ställa sig på Palestinas sida. Aldrig träffat en skön muslim. Riktiga jävla tjurpuppor som ska hävda sig till höger och vänster med sin diebetesfyllda kebab och leasade BMW-bilar. Medan judarna är sköna och trevliga för det mesta. De har förmåga att anpassa sig. Tjänar sina egna pengar. Kanske en smula hala om man ska kritisera, men inte aggressiva och hotfulla. Har aldrig besökt Israel men hört mycket gott om stället. Bra fester, bra musik, trevliga restauranger och brudarna är fria och bestämmer över sig själva. Att besöka Palestina låter som en mardröm. Behöver det vara mer komplicerat än så?
Citera
2021-05-13, 17:17
Medlem
Citat:
Svara bara istället.

Du får googla innan du uttalar dig om du ej har någon grundläggande koll på konflikten.
Citera
2021-05-13, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caribe
Du får googla innan du uttalar dig om du ej har någon grundläggande koll på konflikten.
Du kan alltså inte svaret. Det tolkar jag som att ockupationen inte är olaglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in