2021-05-13, 12:46
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Njifa93
Nej, vart är våra stålar?!

Håller nån pistol mot erat huvud i väntan på kukpengarna eller vad är det för fel att vänta lite?

Är väl inte direkt ovanligt att det inte kommit in än.
2021-05-13, 12:50
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Håller nån pistol mot erat huvud i väntan på kukpengarna eller vad är det för fel att vänta lite?

Är väl inte direkt ovanligt att det inte kommit in än.

Flabben, ska träffa Kenneth i Nyköping på en fika strax, behöver dom.
2021-05-13, 12:51
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Inga deg än här heller. Har hänt att man får in senare under dagen. Kanske är en sådan dag idag. Love&Kisses
Det är röd dag. Lär inte komma något
2021-05-13, 12:57
Medlem
Vad kan jag säga, Amirs otålighet har väl smittat av sig
2021-05-13, 13:34
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det är röd dag. Lär inte komma något

Nätbankerna följer väl inte Svenska röda dagar men jag har fått in lönen senare än såhär förut.
2021-05-13, 13:51
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Sötis på dig. Det där med att binda händerna var något nytt för mig, och skulle du gilla att bli bunden på samma sätt, kanske med en dildo i rumpan? Menar du att man faktiskt kan knulla ergonomiskt? Längtar

Alltså ska vi ergonomera eller inte? Är så jävla trött på att kvinnor ska säga att de vill ses och sen backa backar du nu eller? Jag är inte här för att chatta skulle vi inte ses nu på en gång och evaluera varandra??du är förmodligen fejk och anställd på en annan ergonomisalong, vad heter du i efternamn då skicka en selfie eller foto vart du befinner dig just nu annars hejdå lögnerska ha ha kommer aldrig vilja knulla med någon som inte kan stå för de som de säger säg ett efternamn din lögnerska annars är du historia Love&Kisses
2021-05-13, 13:52
Medlem
fanvaslitets avatar
Fick in min lön på Bitsafe nu älsklingar +
2021-05-13, 13:56
Medlem
se8035s avatar
Fick in 700 eur för 2h sen.
2021-05-13, 14:14
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Fick in 700 eur för 2h sen.

same same men 2h senare, prio på dig för att du suger Smulles totempåle bättre än jag.. ge mig tips på Discord bubbis? puss
2021-05-13, 14:38
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Nätbankerna följer väl inte Svenska röda dagar men jag har fått in lönen senare än såhär förut.
Tänkte inte på det Nu kom dom här med. Sol, lön och Mid Season Sale. Livet kan fan inte bli bättre än så här. Känner kärlek i luften.
2021-05-13, 14:45
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
same same men 2h senare, prio på dig för att du suger Smulles totempåle bättre än jag.. ge mig tips på Discord bubbis? puss
Haha hur mycket drog du in?
2021-05-13, 15:01
Medlem
Citat:
Tycker dom där är enkla faktiskt.

Uttryck hur glad du är att ha hittat target som tycker likadant så att det kan bli något av det här på riktigt, att ni ju då kan chatta vidare lite då ni med säkerhet vet att det kommer leda till något bra och ställ en fråga för att låta det rulla vidare.

Så kanske du får tillbaks konversationen om ett år och ser hur det går för dom.

Ah jo absolut jag har inget problem med att bara svamla något och så hehe, men tycker ändå det är lite väl hårt på att skicka det där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in