2021-05-13, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Är det någon som vet hur många följare Nardos hade innan BB?
ca 35.000
2021-05-13, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Surf-fest i poolrummet

Varför läste jag "sur-fest"? Känns som ett rimligt tema ändå.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahaha, "ordet PK-taliban finns inte längre". Så du inbillar dig alltså att du sitter i Svenska Akademin eller?
FYI är det vi själva som "godkänner" vilka ord som "finns" genom att använda dom, din lilla hysteriska PK-taliban, PK-taliban, PK-taliban!

Och Simon är ju Simon helt enkelt, man kan ju inte döma honom efter samma kriterier som "vanligt" folk helt enkelt. 😉
Visst, tycker också han kan vara så pinsam att man knappt klarar av att se på det hela när han fulgråter tex, men har (äntligen) insett att det bara beror på att han är totalt direktkopplad, och har inget som helst relä mellan den lite trasiga ECM-styrenheten och munnen.

Men det är klart, det kan man ju inte kräva att en fanatisk PK-taliban som du ska förstå. 😁

Utan Simon hade denna säsong varit dödare än Mr Big Brother himself, Adam Alsing. (RIP)

Och RIP!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag älskar Nardos och har följt henne sen 1 år tillbaka så jag tror fkt inte de har något med följare att göra! Adrian har 20 k och åkte ut
När dem åker ut verkar dem få tusentals mera pers på sina Insta.
Ta AD han hade några hundra mindre än Emelie på insta när han lämna nu tusentals mera
Emelie tror jag är den som ökat mest i antal på insta senaste månaden"bara en reflektion"
2021-05-13, 10:04
Medlem
Missade man någonting igår eller?

verkar som att jag skonade min arma hörsel (och mina få hjärnceller som finns kvar efter den här säsongen) genom att missa Nardos besök i alla fall så det känns ju gött

såg också att de la sig typ 23:30, så jag gissar på... nej... på min egen fråga?
2021-05-13, 10:04
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Poolfest ikväll och produktionen tar bort poolkameran och byter till utegården🤔
Fest fest fest.Har tröttnat på deras extremt tråkiga fester hade hellre varit utan dem
2021-05-13, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Fest fest fest.Har tröttnat på deras extremt tråkiga fester hade hellre varit utan dem

Håller med....varför fest varje kväll? sjukt tråkigt att se på...
2021-05-13, 10:11
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Det är redan konstaterat att de styr finalisterna till minoriteter och LGBTQ+-skaran, dvs Våldtäktsmannen, Feta Flatan och Eritrea. Krävs ingen raketforskare för att se det.
Nä, helt uppenbart.
Så jävla sjukt egentligen, tycker det borde vara lag på att Tv4 som producerar sånt här ska vara opartiska
?
Inte minst då det finns folk som spelar på eländet!

Men dom har ju numera en tydlig agenda som ska fram, till varje pris.
2021-05-13, 10:11
Medlem
Ska bli intressant att se om Madde lägger sina 2p på Pedram eller om han har lyckats med sitt smöreri i veckan. Om Madde vill vara garanterad att stanna till finalveckan måste hon ju lägga dom på honom annars är det hon själv som kommer ryka.
Senast redigerad av robcore 2021-05-13 kl. 10:14.
2021-05-13, 10:12
Medlem
Citat:
Håller med....varför fest varje kväll? sjukt tråkigt att se på...
Det är enklast. Släng in några baljor med alkohol och hoppas på det bästa. Funkar inte när man har världens tristaste individer i huset.
2021-05-13, 10:12
Medlem
pukkas avatar
Otroligt tröttsamt att kolla på tanja. Visar bara en sida där hon är överdrivet positiv hela tiden. Smart drag för att försöka vinna miljonen.
2021-05-13, 10:14
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Och RIP!
😁🍺🍺

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem