2021-05-12, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker att Emelie känns gladare och lugnare nu när de är färre i gruppen!
Tror hon är lättad att AD är borta. Sedan är det väl härligt att de umgås mer som grupp och det inte är lika mkt hets. Tanja verkar ju ty sig lite åt Emelie
2021-05-12, 14:27
Bannlyst
Nardos är rädd för allt, mat, insekter, uppdrag dom gör, ja allt.
Måste va skönt för henne när hon är i Eritrea där allt fungerar till 100% och inga farligheter och problem finns 👮🏽‍♀️✊🏿
2021-05-12, 14:27
Medlem
Nardos förstör ALLT med sitt jävla skrik.
2021-05-12, 14:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag såg också Emelies bikt nyss när hon säger att hon misstänker att det är taktik från Pedrams sida att komma nära Madde. Precis som många här också tänkt och sett.

Emelie är så jävla observant jämfört med andra där inne. Det är inte första gången hon nämner saker vi skriver om. Hon säger också att hon hoppas på att det inte är taktik och att han inte gör saker själv som han säger att andra inte ska/får göra.

Men Pedram vet precis vad fan han håller på med mot Madde. Han använder hennes svaga punkt, Adrian, att komma nära henne för att inte få hennes 2 poäng i nomineringen. Han är så jävla HAL och jag hoppas fan alla kan se detta.

Hoppas innerligt att Emelie pratat med Madde om detta för det är hans enda chans att sitta säkert! AD sa ju dessutom till Madde att ta hand om Pedram men det är ju inte hennes uppgift att vårda AD:s relation med Pedram. Det var väntat att Pedram skulle ringla sig runt Madde!
2021-05-12, 14:28
Medlem
Nardos kan fan aldrig hålla käften med sitt jävla skrik

peddi är turistledare i usa nu också grym på engelska
2021-05-12, 14:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Narnia ska twerka, Simon är bakom, hon ser detta och ber han titta bort. Simon säger att han ska titta bort.

Den tjejen är så jävla sjuk i sin prydhet och hyckleri.

Ja där håller jag med dig och om hon inte vill att någon ska se men hon ändå vill twerka så får hon väl ställa sig inne på rummet och göra det. Blir dubbla budskap och varför ska då Simon titta bort, alla är ju på utegården?
2021-05-12, 14:33
Medlem
Varför säger ingen till Nardos att hålla käften? Blir galen på hennes jävla skrik!
2021-05-12, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Håller med. Få se hur det blir efter Nardos besök, hennes kompisar gillar inte Emelie. Om de nu kommer säga något.
hon kanske tycker det är skönt att alla som ogillar henne åker, hade jag ocksp tyckt. hon har inte gjort mycket illa för att alla ska hata henne som dem gör. Deltagare som åkt ut har slutat följa henne o klipper bort henne från bilder dem lägger ut osv. endast svartsjuka kränkta människor. Hoppas dem tänker till innan hon kommer ut, hon lär ha de tufft ändå. precis som alla andra.
Medlem
Mouchinos avatar
Snälla fina älskade ni, om någon ville länka Emelies bikt så vore jag så tacksam! 🎔🎔
Medlem
varenda gång jag gått in i liven är det nån som gapskriiiiiiiiiiiiiiiker ok om man har något att säga men att bara ställa sig och vrååla rakt ut ....nardos och judith går ju fan skift på skrikandet
2021-05-12, 14:36
Medlem
Det är bara en sak som oskulden är "bra" på/kan och det är att gallskrika som en jävla idiot!
Håll käft för helvete,du förstör hela programmet!
Mycket roligt att försöka se programmet på kvällen eller natten när man har grannar och så får hon ett av sina 5000 dagliga psykbryt.
2021-05-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Varför säger ingen till Nardos att hålla käften? Blir galen på hennes jävla skrik!

ingen vågar för då kommer dem precis som judith bli uthängd som RASIST

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in