2021-05-13, 09:37
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Förra året var första gången jag såg programmet men då var det kul, mer action.
Visst bråkade folk mer men när man inte sett mer än dessa 2 gånger så har man inte något att jämföra med.

Nåja vi umgås i olika kretsar och de som jag umgås med klarar av att diskutera saker och ting mer sakligt.

Ordet PK-taliban finns inte längre.

Mormor brukar säga att gammal inte alltid är vis och det har hon uppenbarligen rätt i.

Tycker du på riktigt att Simons uppförande är okej??
Bara nyfiken på din åsikt.
Hahaha, "ordet PK-taliban finns inte längre". Så du inbillar dig alltså att du sitter i Svenska Akademin eller?
FYI är det vi själva som "godkänner" vilka ord som "finns" genom att använda dom, din lilla hysteriska PK-taliban, PK-taliban, PK-taliban!

Och Simon är ju Simon helt enkelt, man kan ju inte döma honom efter samma kriterier som "vanligt" folk helt enkelt. 😉
Visst, tycker också han kan vara så pinsam att man knappt klarar av att se på det hela när han fulgråter tex, men har (äntligen) insett att det bara beror på att han är totalt direktkopplad, och har inget som helst relä mellan den lite trasiga ECM-styrenheten och munnen.

Men det är klart, det kan man ju inte kräva att en fanatisk PK-taliban som du ska förstå. 😁

Utan Simon hade denna säsong varit dödare än Mr Big Brother himself, Adam Alsing. (RIP)
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-13 kl. 09:48.
2021-05-13, 09:40
Medlem
Mysiga tänder Peddot måste ha. Han tar sin eltandborste och borstar som en vanlig tandborste i 10 sekunder och är sedan klar. Många hål och karies där.
2021-05-13, 09:45
Medlem
JAG DÖÖÖR FÖR SIMON
Judith ”vi ska nog till Australien”
Simon ”Australien åker ju alla som ska hitta sig själva.... och sen kommer dem hem med haremsbyxor och skit”
Hahahahahaha
2021-05-13, 09:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
JAG DÖÖÖR FÖR SIMON
Simon ”Australien åker ju alla som ska hitta sig själva.... och sen kommer dem hem med haremsbyxor och skit”
Hahahahahaha
😂😂😂
2021-05-13, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
tänkte på en sak om man ska räkna lite på röster o sociala medier.
Nardos hade 35.000 följare när hon gick in vad jag kan minnas. nu 42.000.
Många av de andra deltagarna har ökat 15-20.000 följare. Tex Emelie, Joel, Steph, therese, Adrian. Så frågan är hur många ”bb-fans” Nardos har egentligen.

Jag älskar Nardos och har följt henne sen 1 år tillbaka så jag tror fkt inte de har något med följare att göra! Adrian har 20 k och åkte ut
2021-05-13, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag älskar Nardos och har följt henne sen 1 år tillbaka så jag tror fkt inte de har något med följare att göra! Adrian har 20 k och åkte ut
va bra då kan jag ju fråga dig när gick hon ut med en ursäkt om att hon var homofob? Kan inte hitta det någonstans. Efter jag såg videon när hon säger ”Föräldrar, kommer din son eller dotter hem o säger ”mamma jag är bög eller lebb, då är de du som misslyckats med uppfostran” så kan inte jag tycka om henne. Hoppas verkligen hon gått ut flertal gånger om ursäkt o ånger på sina sociala medier.
2021-05-13, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hon kommer aldrig ligga med dig hur mycket du än simpar.
2021-05-13, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
JAG DÖÖÖR FÖR SIMON
Hahahahahaha

så får alla haremsbyxor nu bara för det

jag dööör
2021-05-13, 09:55
Medlem
Poolfest ikväll och produktionen tar bort poolkameran och byter till utegården🤔
2021-05-13, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Poolfest ikväll och produktionen tar bort poolkameran och byter till utegården🤔
Det står surf fest.
2021-05-13, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Det står surf fest.

Surf-fest i poolrummet
2021-05-13, 09:59
Medlem
amiliasharborstes avatar
Är det någon som vet hur många följare Nardos hade innan BB?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in