2021-05-12, 19:39
Medlem
Crapmagics avatar
Det har du rätt i lappen, en riktig man gråter aldrig av glädje, bara av sorg
2021-05-12, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Va ju rykten förra året också om en utpost. Men det stämde såklart inte.
Är inte gränslandet samna sak som utposten?
Eller har det funnits säsonger tidigare där både gränslandet och utposten funnits med?
Kommer inte ihåg och ändå har jag sett alla säsonger.
2021-05-12, 19:51
Medlem
Crapmagics avatar
Vilken pizzeria bakade? & vad heter sorten?, Robinson pizzan, fan va kreativ meny

William paxade ju faktiskt den största biten!...barnsligt Anki!
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-12 kl. 19:57.
2021-05-12, 19:53
Medlem
Och så får de en riktigt stor pizza.
2021-05-12, 19:54
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakeupcall2.0
Är inte gränslandet samna sak som utposten?
Eller har det funnits säsonger tidigare där både gränslandet och utposten funnits med?
Kommer inte ihåg och ändå har jag sett alla säsonger.

2019. Fanns parallellt med Gränslandet. Jannika och Peter hamnade där via Gränslandet, Robert och Mathias hamnade där på annan väg om jag minns rätt.

Konceptet fick mycket kritik, de hade noll mat och satt typ fast kedjade hela tiden.
2021-05-12, 19:59
Medlem
IQpizzasallads avatar
Jahopp då lär väl William vinna immuniteten eftersom trailern insisterar att det går så dåligt för honom...
2021-05-12, 20:03
Medlem
Annkis totala förvandling från ärtig friluftstant till gnällig grogghagga måste vara bland det mest roande som har hänt i tävlingens historia. Jag undrar om det är kreativ klippning, eller om hon verkligen gjort en total omsvängning.

Om Joanna vinner så blir det väl nästa första gången som en "joker" tar hem det? (hon kom ju in senare med Clintis och Wrenkler).
2021-05-12, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vilken pizzeria bakade? & vad heter sorten?, Robinson pizzan, fan va kreativ meny

Jag tycker det var äckligt dåligt av han att ta den största biten. Han har ju nyss varit i maktens boning och ätit upp sig. Annki har ju aldrig fått nån extra mat så jag tycker det var bra att hon gjorde som hon gjorde.
2021-05-12, 20:24
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Annkis totala förvandling från ärtig friluftstant till gnällig grogghagga måste vara bland det mest roande som har hänt i tävlingens historia. Jag undrar om det är kreativ klippning, eller om hon verkligen gjort en total omsvängning.

Känns verkligen som att klipparna gjorde allt för att Annki skulle framstå som riktigt glupsk - zoomade in rejält på henne när hon smaskade i sig den vita såsen, samtidigt som det fanns en tystnad som det gick att ta på.
2021-05-12, 20:34
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
2019. Fanns parallellt med Gränslandet. Jannika och Peter hamnade där via Gränslandet, Robert och Mathias hamnade där på annan väg om jag minns rätt.

Konceptet fick mycket kritik, de hade noll mat och satt typ fast kedjade hela tiden.
Minns det, riktigt obekvämt å flukta på!
2021-05-12, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Brukar kallasför shishkebab.
2021-05-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Om William vinner och blir immun, så har ju William, Rickard och gamla lag Nord övertaget. Både William och Ludde siktar nog på det. Det står att vissa ser fördelar med att inte vinna och det är nog Ludde. Vinner han, så röstas William ut och Ludde nästa gång. Vinner William, så vet William att han kommer vara på tur, så då går han och Rickard ihop med Ludde och Anki.
Senast redigerad av KlartSur 2021-05-12 kl. 20:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in