Citat:
Ursprungligen postat av
katastrofetanken
Det kan være så enkelt som at etter all ringekapasiteten den formiddagen var den gamle Nokiaen tom for strøm. Det tar ikke mange minuttene å kjøre til SV fra Futurum, han kan ha tatt sjansen på å lade telefonen mens han bare 'stakk hjem en snartur' for å sjekke at alt var i orden hjemme. Kanskje telefonen alltid lå på jobben?
TH pleide uansett å legge igjen jobbtelefonen på kontoret i alle år. Litt pga privatlivet og var de hjemme hadde de fasttelefonen. Jeg skal se om jeg kan finne ut om han hadde en mobil i s4 for mer privatbruk.
Rent isolert sett kan dette virke merkelig, men det er vanskelig å sildre hva som er av betydning og hva som ikke er det.
TH er som jeg har sagt før en " original " og det er ekstremt vanskelig om ikke umulig å sette seg inn i andre menneskers tankestrukturer og analysere dette ut i fra eget ståsted.
Det er uendelig mye som det blir gjort et større nummer av fra mange som tror på den elleville konspirasjonsteorien om et samarbeid mellom TH og RU.
Om GM og TH sammen har laget en dekkoperasjon er RU lite aktuell som en tredje MGM da begge visste om dennes styrker og ikke minst svakheter.
Siktelsen mot RU er jeg rimelig sikker på vil frafalle i sommer.