2021-05-12, 14:49
Medlem
frekkinheads avatar
Rätt intressant att ingen jävel har koll på de från Oper4U. Har haft stavfel i varenda mess, orelevanta frågor och meningar, samt under 100 tecken varje mess flera veckor i rad. Ingen jävel bryr sig

Ex. mitt senaste mess till Bertil 78 var "Ingen ville se oss skina in the ghetto, the ghetto... the ghetto..." och han bara "Oj bor du i ghettot det var inte så roligt att höra, Anna-Karin!" och jag svarade "du vet hur det är i orten baby"
Senast redigerad av frekkinhead 2021-05-12 kl. 14:54.
2021-05-12, 14:54
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Rätt intressant att ingen jävel har koll på de från Oper4U. Har haft stavfel i varenda mess, orelevanta frågor och meningar, samt under 100 tecken varje mess flera veckor i rad. Ingen jävel bryr sig
Olika företag har olika policy. Då är det ju mer eller mindre bara gilla läget tuta och köra.
Ingen som bryr sig så länge cashen kommer in och messen kommer så är alla glada.
Men lite knasigt att det verkar finnas lagom regler.
2021-05-12, 16:10
Medlem
Citat:

Ex. mitt senaste mess till Bertil 78 var "Ingen ville se oss skina in the ghetto, the ghetto... the ghetto..." och han bara "Oj bor du i ghettot det var inte så roligt att höra, Anna-Karin!" och jag svarade "du vet hur det är i orten baby"

Klart dom inte gör, hur många coacher är det per hundra pers typ 1? Tror du han/hon ska läsa igenom och skicka feedback till dig? CC har folk som håller koll dock på alla aktörer på plattformen, nu är det väl lite backlog kanske med kommatecken och stora bokstäver och tusen ops som skrivit "god morgon" en gång för mycket, men dom kommer nog till dig med snart lita på det.
2021-05-12, 17:05
Medlem
dANiis avatar
På tal om Oper4U, någon jävel som betalt för förra veckan? Skulle kommit igår men nada.
2021-05-12, 18:35
Medlem
artigass avatar
Citat:

Hur kan man ens jobba där. Du får 1 meddelande var 5:e minut typ haha.
2021-05-12, 19:00
Medlem
Lol

Vad ska man tycka om dessa meddelanden som dom skickar ut från players?

"Ja, den här sidan? Så vi kan lära känna varandra utanför tekniken? Och inte sitta bakom en datorskärm eller mobilen? Så trött på att spendera pengar här, spenderar ju dom hellre på dig Har jag rätt eller har jag rätt? Puss"

Ställer skyhöga krav på oss och så inleds konversationer med meddelanden som detta 🤪
2021-05-12, 19:04
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Lol

"Ja, den här sidan? Så vi kan lära känna varandra utanför tekniken? Och inte sitta bakom en datorskärm eller mobilen? Så trött på att spendera pengar här, spenderar ju dom hellre på dig Har jag rätt eller har jag rätt? Puss"

Ställer skyhöga krav på oss och så inleds konversationer med meddelanden som detta 🤪
To be fair. Vi ser ju de meddelanden som de skickar ut som target svarar på. De kanske har en drös med meddelanden där de skriver något annat där man inte pratar om att ses men target aldrig svarar på dem.
2021-05-12, 19:04
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Lol

Har jag rätt eller har jag rätt 11/10
2021-05-12, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
To be fair. Vi ser ju de meddelanden som de skickar ut som target svarar på. De kanske har en drös med meddelanden där de skriver något annat där man inte pratar om att ses men target aldrig svarar på dem.

Bra poäng faktiskt
2021-05-12, 21:12
Bannlyst
Loggar in nu ikväll för att se om det är något snabbare.

Not really.

Haha WORTHLESS
2021-05-12, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Loggar in nu ikväll för att se om det är något snabbare.

Not really.

Haha WORTHLESS

Mannen det har varit bättre tryck idag
2021-05-12, 21:18
Bannlyst
Citat:
Mannen det har varit bättre tryck idag

Typiskt när jag var borta hela eftermiddagen.

Är det kasst för dig nu också?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in