Citat:
Det är nästan enbart SD-politiker som "avslöjas" av skvallerpressen AB och Expressen.
Agendan är tydlig och mycket hycklande trots att man vet att många politiker från olika partier har konton här och skriver saker som inte alltid är rumsrena.
Jag tror du menar torgförde, Preteritum du vet. Nej, det är inte ett problem att han för 10 år sedan och längre tillbaka hade de åsikterna.
Huruvida han fortfarande har dem är ren spekulation, det får han själv svara på.
Agendan är tydlig och mycket hycklande trots att man vet att många politiker från olika partier har konton här och skriver saker som inte alltid är rumsrena.
Jag tror du menar torgförde, Preteritum du vet. Nej, det är inte ett problem att han för 10 år sedan och längre tillbaka hade de åsikterna.
Huruvida han fortfarande har dem är ren spekulation, det får han själv svara på.
Citat:
Om han skulle stå för det idag men detta var ett trams konto för 10 år sen. Jag tycker inte man ska tala illa om människor pga deras hudfärg. Men det är som "grab them by the pussy". Det handlar ju bara om att media vill sätta dit såna de inte gillar. Vänstern får säga vad fan de vill som offentlig åsikt utan att media går igång. Det stora problemet är att SD under ledning av Jimmy Åkesson fortfarande tycker det är en bra strategi att dra ner byxorna och vända röven till när de ser att media har erektion.
Är det inte lite tröttsamt med offerkoftan?
Tror ni på allvar att en vänsterpolitiker kommit undan med att skriva rasistiska och nazistiska uttalanden? Eller vad är det för extremt ni tror medierna döljer om andra politiker?
För övrigt beskrivs Fogelklou redan i början av tråden, som är från 2017, som en vandrande problemmakare som privat har extrema åsikter. Folk som tillhör SD beskriver honom som grovt inkompetent som får stanna för att han är nickedocka åt Karlsson och Åkesson. Medan SD-supporters kör sin "ja men dom andra då".