2021-05-11, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har nu sett intervjun med Adrian. Självklart var han tvungen att dissa Simon en sista gång

Att Simon skulle vara mer bortskämd än han

Mössan är sjukt pinsam o omogen! Istället för att acceptera o ta till sig kritiken så försöker han rikta om fokus! Är så glad att han är uuute!
2021-05-11, 23:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
men jag håller med kirsty där det är enklare att välja madde för husfridens skull
Exakt
2021-05-11, 23:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ja, Madde är den överlägset mognaste där inne.
Mognaste? En besatt stalker kallar inte jag mogen. Snarare helt hjärndöd. Jag skulle fan låsa dörren om jag var mösshelvetet.
2021-05-11, 23:08
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag undrar hur han resonerade där ?Simon har väl hjälpt till med det han ska
Han tog fel menade nog paktkompisen Pedram 😂
2021-05-11, 23:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Madde säger att mygg känner doften av blod....
De har väl för fan värmesyn eller? Trodde de sökte sina offer med typ värmekameravision.
Haha, du har helt rätt.

Madde blandar nog ihop mygg med Judit.....hajar.
2021-05-11, 23:10
Medlem
1754s avatar
Är det flera som får grön fladderskärm då och då, och ljudet laggar? Jag tittar på datorn.
2021-05-11, 23:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller med. Att Simon skådespelar har jag personligen aldrig trott. Han har många brister (likt oss alla) och jag ser honom helst inte som vinnare av BB men tror han är i grunden en god, kärleksfull snubbe med hjärtat på rätta stället.
Med det sagt ter han sig väldigt omogen (emotionellt) för sin ålder och har mycket han behöver jobba på. Men det löser han med tiden!

Fint skrivet av dig Paladin och jag håller med dig! Vi blir aldrig fulländade och färdigutbildade som människor och speciellt inte när det gäller livets skola för det händer så mycket som vi inte kan kontrollera över. Inte heller kan vi alltid fronta eller acceptera konsekvenserna som blir av de val vi gör under resans gång! .

Det vi "kan" göra dock är att lära oss hantera och våga möta våra innersta rädslor och känslor av ångest, ensamhet, skuldkänslor eller förtvivlan och blicka framåt och låta de som älskar oss hjälpa till. Genom det kan vi få mer kännedom om oss själva för att kunna fortsätta att utvecklas.

Jag hoppas verkligen att Simon kan finna den trygghet som jag tror att han saknar, något slags tomrum som behöver fyllas för att han ska kunna känna sig mer komplett. Vad det kan vara har jag ingen aning om och kanske inte ens Simon vet och det är det han behöver hjälp med. Att minska på alkoholen för den fyller inga tomrum då den bara gör honom mer sårbar. Förstår ju att det är något gripbart för stunden som kanske i början ger ett visst utbyte av lugn och välbehag men inget som är bestående.
2021-05-11, 23:14
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja många klagar ju på att Madde är galen, men samtidigt är hon ju den som tar sånt där med överlägset störst vuxenaura.

Man törs ju inte ens gissa hur dom flesta av dom andra skulle ha reagerat?
Hysteriska gråtattacker, super-surhet eller kolsvarta maffia döds-blickar. 😁

Tanja hade ju iofs säkert tagit rösterna på samma lungna sätt som Madde.

Exakt det hade blivit upplopp Hahaha

Ja Tanja hade tagit det med en klackspark!
2021-05-11, 23:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Mognaste? En besatt stalker kallar inte jag mogen. Snarare helt hjärndöd. Jag skulle fan låsa dörren om jag var mösshelvetet.
Vem tycker du är den mognaste? Tanja?
2021-05-11, 23:17
Avslutad
Kom av en händelse över ett klipp ”Jag är med i Big brother 2021” på youtube. Sebastian Tardos som var med i fem sek som överste löjtnant har filmat i kontrollrummet. Känner igen den av nissarna han pratar med som sitter vid skärmarna men kommer inte ihåg vartifrån.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-11 kl. 23:19.
2021-05-11, 23:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, du har helt rätt.

Madde blandar nog ihop mygg med Judit.....hajar.

HAHA ja just det.. Blodtörstige Juddan, poolens skräck
2021-05-11, 23:21
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Vem tycker du är den mognaste? Tanja?
Jag ser ingen som är mogen. I så fall skulle dom inte sökt till denna föreställning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in