2021-05-11, 22:54
Medlem
1754s avatar
Vadfan. Ska Simon börja gråta nu igen.
2021-05-11, 22:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Har nu sett intervjun med Adrian. Självklart var han tvungen att dissa Simon en sista gång

Att Simon skulle vara mer bortskämd än han
2021-05-11, 22:55
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag känner inte att Madde är konflikträdd utan hon accepterar det och att hon hanterar det så bra är för att hon är så pass trygg i sig själv!

Hon har också förmågan att förstå att det inte hjälper att ställa sig upp och göra värsta scenen och därför sätter hon sitt egna jag åt sidan för att också behålla sin värdighet istället för att söka hämd eller skapa skuldkänslor hos sina vänner. Det i sin tur skapar dålig stämning.

Det som sker, sker och att de måste nominera varandra förstår hon men att det är tittarna som sen avgör! Jag tycker det tyder på styrka att inte ta saker för givet och att hon visade det genom att inte göra värsta grejen av det, som vissa andra gör!

Madde verkar inte vara den personen och jag skulle nog blivit chockad om hon hade blivit förbannad och börjat med konspirationsteorier för det känns långt borta för henne.
Ja många klagar ju på att Madde är galen, men samtidigt är hon ju den som tar sånt där med överlägset störst vuxenaura.

Man törs ju inte ens gissa hur dom flesta av dom andra skulle ha reagerat?
Hysteriska gråtattacker, super-surhet eller kolsvarta maffia döds-blickar. 😁

Tanja hade ju iofs säkert tagit rösterna på samma lungna sätt som Madde.
2021-05-11, 22:56
Medlem
pukkas avatar
Produktionen dödar festen 21:00. Sug min dase.
2021-05-11, 22:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag känner inte att Madde är konflikträdd utan hon accepterar det och att hon hanterar det så bra är för att hon är så pass trygg i sig själv!

Hon har också förmågan att förstå att det inte hjälper att ställa sig upp och göra värsta scenen och därför sätter hon sitt egna jag åt sidan för att också behålla sin värdighet istället för att söka hämd eller skapa skuldkänslor hos sina vänner. Det i sin tur skapar dålig stämning.

Det som sker, sker och att de måste nominera varandra förstår hon men att det är tittarna som sen avgör! Jag tycker det tyder på styrka att inte ta saker för givet och att hon visade det genom att inte göra värsta grejen av det, som vissa andra gör!

Madde verkar inte vara den personen och jag skulle nog blivit chockad om hon hade blivit förbannad och börjat med konspirationsteorier för det känns långt borta för henne.
Ja, Madde är den överlägset mognaste där inne.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Exonphspoilerse la ut på sin insta att hon pratat med en massa som säger att Judiths är satt som vinnare av BB
Nej tror inte ett skit på det o hon kan aldrig vinna. glöm inte att flertalet spelsidor har spel på vinnaren. Snacka om granskningar o TV4 ryckte om det stämde . Så nej bara skitsnack !!!!
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Produktionen dödar festen 21:00. Sug min dase.
Är du förvånad? Det är så det ser ut när tv4 har hand om det. Det är ju bara tisdag tänker dom.
2021-05-11, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Precis som jag skrivit så är inte alls Adrian så anti Madde som ni hävdat. Han säger ju klart och tydligt att han gett henne mycket, men sen även sagt han vill vänta till utsidan och se. Han gillar verkligen henne. Nu kommer han ut och ser hur stor/känd/omtyckt hon är och vet ju vilken fin tjej hon är. Han kommer nog hinna börja sakna henne. Jag skulle då inte alls bli förvånad om de kommer träffas och se hur det skulle gå sen. 👍

exakt! Det jag också sagt hela tiden!
2021-05-11, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har nu sett intervjun med Adrian. Självklart var han tvungen att dissa Simon en sista gång

Att Simon skulle vara mer bortskämd än han
jag undrar hur han resonerade där ?Simon har väl hjälpt till med det han ska
2021-05-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja många klagar ju på att Madde är galen, men samtidigt är hon ju den som tar sånt där med överlägset störst vuxenaura.

men jag håller med kirsty där det är enklare att välja madde för husfridens skull
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Madde är inte orolig för att åka ut då hon längtar hem till Mössan.
Medlem
Ridnes avatar
Madde säger att mygg känner doften av blod....
De har väl för fan värmesyn eller? Trodde de sökte sina offer med typ värmekameravision.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in