2021-05-11, 22:17
Medlem
jennyroozzs avatar
Vad kan jag göra för att motverka att bli illamående på ketamine?
Har testat det två gånger och har båda gångerna blivit illamående efter att få upplevt ett otroligt snabb och härligt rus som fick det att kännas som en out of body experience, dvs att min kropp var ett skal och jag flög iväg uniti mig själv.

Får en spykänsla och därvav spyr relativt kort efter intag.
Är relativt erfaren av en del andra substanser och har varit immun mot låga/nybörjardoser för att få effekt. Menar på så sätt att vid intag av nya substanser så krävs betydligt högre doser för effekt än vad som egentligen rekommenderas. I bakgrund till detta så är jag också en väldigt liten person som i teorin isåfall borde kräva en mindre ”nybörjardos” än den rek. norm stora människan.

Älskar känslan är ketamin när jag fått uppleva ruset tills degraderingen till illamåendet och spykänslan. Kan jag göra något för att motverka detta eller klarar jag helt enkelt inte denna substans trots att jag då både utvinner positiv OCH negativ reaktion vid dos.
Citera
2021-05-12, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennyroozz
Vad kan jag göra för att motverka att bli illamående på ketamine?
Har testat det två gånger och har båda gångerna blivit illamående efter att få upplevt ett otroligt snabb och härligt rus som fick det att kännas som en out of body experience, dvs att min kropp var ett skal och jag flög iväg uniti mig själv.

Får en spykänsla och därvav spyr relativt kort efter intag.
Är relativt erfaren av en del andra substanser och har varit immun mot låga/nybörjardoser för att få effekt. Menar på så sätt att vid intag av nya substanser så krävs betydligt högre doser för effekt än vad som egentligen rekommenderas. I bakgrund till detta så är jag också en väldigt liten person som i teorin isåfall borde kräva en mindre ”nybörjardos” än den rek. norm stora människan.

Älskar känslan är ketamin när jag fått uppleva ruset tills degraderingen till illamåendet och spykänslan. Kan jag göra något för att motverka detta eller klarar jag helt enkelt inte denna substans trots att jag då både utvinner positiv OCH negativ reaktion vid dos.

Testa antihistamin, finns på apoteket. Välj någon som inte gör dig trött, nyare generationens antihistamin. Det funkar ihop med opioider vid illamående, och vanlig illamående utan något givetvis borde funka med ketamin.

DMXE ska vara mycket likt ketamin/MXE, så vill man inte vara olaglig kan man pröva det. Har fått väldigt bra feedback på reddit och här på FB också. Extremt likt MXE och ketamin är det enligt de som har mycket erfarenhet av alla tre. Det är en av de mest unika rus och ämnen rent generellt. Väldigt terapeutiskt är det också, hjälper oerhört mot depression/även ångest som jag säkert tidigare nämt, även i längden, räcker med en gång i månaden på ett ungefär. För många lider i onödan idag, därför jag vill påpeka det lite extra.
Citera
2021-05-12, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Testa antihistamin, finns på apoteket. Välj någon som inte gör dig trött, nyare generationens antihistamin. Det funkar ihop med opioider vid illamående, och vanlig illamående utan något givetvis borde funka med ketamin.

DMXE ska vara mycket likt ketamin/MXE, så vill man inte vara olaglig kan man pröva det. Har fått väldigt bra feedback på reddit och här på FB också. Extremt likt MXE och ketamin är det enligt de som har mycket erfarenhet av alla tre. Det är en av de mest unika rus och ämnen rent generellt. Väldigt terapeutiskt är det också, hjälper oerhört mot depression/även ångest som jag säkert tidigare nämt, även i längden, räcker med en gång i månaden på ett ungefär. För många lider i onödan idag, därför jag vill påpeka det lite extra.

Blir att köpa på sig ett litet lager av detta, som jag gjorde med MXE men var alltför generös med då det fortfarande fanns att tillgå. Bjöd bort 35 gram kors och tvärs utan att ens hinna testa det själv en enda gång.

Ska inte vara lika generös med detta tror jag 🤣
Citera
2021-05-20, 15:54
Medlem
Hur stor skillnad är det att ta det IM (OBS ej I.V) framför nasalt och hur ser doseringen ut då?
Citera
2021-05-31, 08:26
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemizten (old)
Nån som testat Ketamin?
Är det nåt att ha, eller blir man bara medvetslös?

Citat:
Ketamin ger dig en rejäl tripp........
vanligen injeseras det muskelärt , men jag har hört att folk snortat med "framgång" också.

Citat:
Ursprungligen postat av moomin666 (old)
Ketamin är som PCP fast svagare... PCP är bra. Det ger dig pheta hjärnskador...

Ketamin är bra, DM Turner blev beroende av det och dog i badkaret under en Ketamin-tripp. Han kunde inte ens bryta missbruket trots att DMT-andarna sagt åt honom att sluta med skiten.

Ketamin är bra.... ...Förstått?

Ta det ofta och mycket så får du se...

/M
Grattis alla knarkare! Världens mäktigaste tidning, The New York Times har bestämt sig för att sälja in Ketamin. Vi är sedan länge i händerna på galningar som skall störta världen i kaos, men det vet alla redan.

DN och resten brukar bara kopiera vad NYT skriver så snart är det väl fritt fram. Lycka till och kör hårt!
Citat:
I Was Paralyzed By Severe Depression. Then Came Ketamine.

Ketamine has a reputation as a party drug, but it was originally developed as an anesthetic. When administered properly, doctors say it’s safe and shown to treat major depression and severe PTSD.
https://www.nytimes.com/2021/05/30/o...epression.html
Senast redigerad av wwr 2021-05-31 kl. 08:34.
Citera
2021-06-03, 18:57
Medlem
Överlägset bästa drogen och då har jag i princip testat alla droger, men denna resa jag gick på var något av det mäktigaste jag varit med om!
Citera
2021-06-03, 19:25
Medlem
Gnomegirls avatar
Ååh, nu blir jag sugen. Har inte tagit K på över 10 år.

Men akta dojorna! Man får en minst sagt säregen gångstil av K. Jag totalförstörde mina bästa favoritskor under ett K-rus i min ungdom.
Vetefan hur jag bar mig åt, men jag måste ha släpat tårna efter mig på något mysko vis. Skorna var helt sönderrepade på ovansidan.

Så mitt tips är att ta på er oömma skor ni inte är rädd om.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-06-09, 14:26
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Såg att man kan köpa 1st Nässpray med 1g Ketamin i på.FS.

Nån som testat?
Citera
2021-06-09, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Såg att man kan köpa 1st Nässpray med 1g Ketamin i på.FS.

Nån som testat?

Det där är ju bara hemmagjorda grejer som du utan problem kan fixa själv om du köper lite ketamin.
Citera
2021-06-09, 18:36
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jemi0052
Det där är ju bara hemmagjorda grejer som du utan problem kan fixa själv om du köper lite ketamin.

Men vad för flaska får man det i?
Och hur många mg per spray?
Och antal ml etc.
Är 1g Ketamin i, det vet vi
Citera
2021-06-10, 17:41
Medlem
Hej jag ville fråga om det är okej att ta lite ketamin när man går på sub programmet? 16-20mg suboxone dagligen så har tolerans. Tänkte ta väldigt låg dos ketamin för att testa typ under 50mg
Citera
2021-06-24, 15:12
Medlem
whosEHTs avatar
Tänkte slänga iväg ett gäng frågor, förhoppningvis kan någon vänlig själ svara på dom 😁
Kan börja med att jag aldrig tagit Riktigt ketamin, tog MXE några gånger när det va lagligt och gillade det skarpt, sen har jag provat några andra dissos efter det men aldrig fått den där magiska sjuka upplevelsen när man ligger i sängen som jag fick på MXE, så förhoppningsvis kan jag få det på ketamin

Hur stor dos behöver
man? Och vad får man för olika effekter av olika doseringar?

Hur länge håller det i sig? Även hur lång tid effekterna efter trippen sitter i.

Kan jag ta det nasalt? Eller bör jag skaffa verktyg för att få den bästa upplevelsen? Inte använt sprutor på många år, undviker gärna det.

Hur skiljer ruset sig från MXE?

Kan man ta en liten dos ketamin liksom bara för att få välmående, utan att man blir märkbart påverkad? Minns att på mxe vart jag så sjukt trög och förvirrad att jag aldrig kunnat spela nykter. Men tog aldrig några riktigt små doser av det heller.

Sen något jag antagligen inte kommer prova, i alla fall inte inom det närmaste framtiden, hur är det att kombinera Ketamin med LSD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in