2021-05-11, 21:40
Bannlyst
Det är Så Jävla Segt Vad Fan Pågår
2021-05-11, 21:49
Medlem
Men det var helvete vad fula alla jävla kukar är då. Vad är det med män och deras kukar. Blir ni kåta av att ta kort på dem? Lite som blottning? Jag tror inte att en enda kvinna går igång på random mans kukbild.
2021-05-11, 21:53
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Vet du hur det är i Thailand? Har googlat lite men inte hittat ännu, tänker att jag droppar den frågan här också

Skulle kunna tänka mig att dra dit faktiskt om det är skattefritt med inkomster likt detta

Tvivlar och du måste tänka på visum också. Finns bättre alternativ än Thailand.

Jag hostar upp lite pengar för ett årsvisum i taget bara. Egentligen fyller jag inte kriterierna men det kostar mig ett par hundra kronor extra så får jag det ändå. Inget jag kan få problem för heller utan ett utfärdat visum är giltigt tills det går ut.
2021-05-11, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Det är Så Jävla Segt Vad Fan Pågår

Hur går det, vad ligger du på sedan 18? Sämsta peakhour sedan jag började med detta
2021-05-11, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slynan.Britt
Men det var helvete vad fula alla jävla kukar är då. Vad är det med män och deras kukar. Blir ni kåta av att ta kort på dem? Lite som blottning? Jag tror inte att en enda kvinna går igång på random mans kukbild.

IQ Befriade män tror det, och 99% av alla som söker sig till sådana här sidor är ju IQ befriade också
2021-05-11, 21:59
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi

Jag hostar upp lite pengar för ett årsvisum i taget bara. Egentligen fyller jag inte kriterierna men det kostar mig ett par hundra kronor extra så får jag det ändå. Inget jag kan få problem för heller utan ett utfärdat visum är giltigt tills det går ut.
Är väl helt stängt i landet du är nu? Skulle också vilja åka dit.
2021-05-11, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi

Fair, tack för svar mannen!
2021-05-11, 22:03
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Hur går det, vad ligger du på sedan 18? Sämsta peakhour sedan jag började med detta
Nu får jag mess hela tiden. Någon mer?
2021-05-11, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor

Jo det började komma nu men lite sent för att nå 400 tror jag, är bara strax över 200
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Jo det började komma nu men lite sent för att nå 400 tror jag, är bara strax över 200
Då ligger vi typ lika. Lär väl hinna till 300 åtminstone.
Bannlyst
Citat:

Nada här, ett mess senaste 8 minuterna.
2021-05-11, 22:05
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Är väl helt stängt i landet du är nu? Skulle också vilja åka dit.

Turism är stängt men du kan komma in om ett företag bjuder in dig samt att du kommer förlora 15k sek i karantänskostnader så det är bäst att vänta lite.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in