2021-05-11, 20:27
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Du i din ensamhet?
Om det vore så väl.😀
2021-05-11, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
På sin höjd Samhall.
ersättare för Hesa Fredrik?
2021-05-11, 20:29
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De som inte orkar läsa detta kan scrolla vidare!

Det jag irriterar mig mest på just nu och som jag inte kan smälta är att Pedram nominerade Simon förra veckan och att han är så jäkla feg att inte har bollar att berätta det för Simon. Jag kan ju bara föreställa mig hur Pedram hade gått berserk om det hade varit tvärtom!

Att han nu fortsätter att köra sitt moralspel för att hålla vissa i schack är så jävla fult. Speciellt när det handlar om känslor och att utnyttja det är nog rätt typiskt för Pedram och att manipulera verkar vara hans signum! Han är så otroligt lättstött när det gäller honom själv kring nomineringar men har inga problem eller samvetskval att vara den som själv hugger någon i ryggen.

Detta är det jag inte klarar av med Pedrams beteende, hans enorma ego och hyckleri då han orerar om moraliska regler och principer som ska följas av alla utom han själv. Han kan vara bra stundtals när allt flyter på för honom men att han noga tänker ut och smider ränker är jag helt övertygad om!

Mina egna värderingar och moraliska principer krockar så hårt mot Pedrams som inte verkar fatta att hans eviga predikan om hur det ska vara, inte betyder ett smack om han inte själv lever upp till dessa! Så man kan då undra om det han säger kommer från andra källor än från sina egna livserfarenheter då han säger en sak men gör något helt annat.

Hans rättigheter går före alla andra då han själv verkar tro att han är mer betydelsefull än någon annan! Detta är den bild jag fått under tiden som har gått av hans vistelse i BB- huset. Han har såklart positiva sidor också men eftersom jag gör en personlig bedömning av deltagarna där just dessa negativa egenskaper genomsyrat rätt mycket av hans beteende så anser jag inte att Pedram förtjänar att vinna detta!

Han har också påverkat andra genom att få dem att tro att de man står nära ska man visa lojalitet till, vilket han själv inte anammar och för mig personligen går ett sånt beteende fet bort. Jag förstår ju hur han har kunnat hålla sig kvar så här länge!
Denna vecka åker han 2 månader för sent😃
2021-05-11, 20:31
Medlem
Älskar Nardos energi skulle lätt gå ut och festa med henne , dessutom kan hon röra sig på dansgolvet vilket är ett stort plus i min bok😘👌
2021-05-11, 20:31
Medlem
xrlpyts avatar
Skön intervju med Adrian ändå. Är övertygad om att Kirsty är lite kär i honom också..
2021-05-11, 20:32
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
😀😀😀😀😀😀😀
2021-05-11, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
Det hade passat.
Ett skrik till nu och jag stänger av liven för ikväll.
2021-05-11, 20:36
Medlem
någon som kan/vill sammanfatta vad adrian sa i studion idag?
2021-05-11, 20:38
Medlem
Herregud då var TråkMadde i farten igen med att prata om Adrian LÄGG NEEEER!!! Jävla ormelie som triggar igång henne
2021-05-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vamos538

Han gillar inte Emelie, han vill att de som står han nära ska vinna men tror att Tanja vinner. Närmast i huset var Pedram , Nardos, Madde. Han kan tänka sig att bjuda Madde på en dejt, han är inte kär i henne. Hockye veckan var den roligaste tävlingen .
2021-05-11, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vamos538

Exakt samma som han sagt i huset 🤷🏻‍♂️🦜
2021-05-11, 20:39
Medlem
Inte en fest utan att Madde dra upp Adrian..

Hur kan människan va så fast i en person hon knappt varit intim med.
Fattar liksom inte..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in