2021-05-11, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Herregud då var TråkMadde i farten igen med att prata om Adrian LÄGG NEEEER!!! Jävla ormelie som triggar igång henne
Så tröttsam
2021-05-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Inte en fest utan att Madde dra upp Adrian..

Hur kan människan va så fast i en person hon knappt varit intim med.
Fattar liksom inte..
Det var Emelie som drog upp det och frågade Madde hur det känns nu utan AD.
2021-05-11, 20:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det var Emelie som drog upp det och frågade Madde hur det känns nu utan AD.
Antagligen för att själv få tillfälle att prata om Dompa löööööööve.
2021-05-11, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Skön intervju med Adrian ändå. Är övertygad om att Kirsty är lite kär i honom också..

Tycker han kändes mer avslappnad i studion lite mer självsäker o snackis, än han va i huset...
han svarar bara att han kommer träffa madde på utsidan, klart de se nån gång men nej inte mer än så
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Han gillar inte Emelie, han vill att de som står han nära ska vinna men tror att Tanja vinner. Närmast i huset var Pedram , Nardos, Madde. Han kan tänka sig att bjuda Madde på en dejt, han är inte kär i henne. Hockye veckan var den roligaste tävlingen .

Han sa att Simon är mest bortskämd där inne oxå... ehhm
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej det tycker jag inte och att man ogillar människors beteende och kanske inte då känner samma empati betyder inte att man är rasist. Vi människor är alla jämlika och alla måste ansvara för sina egna beteenden vilket ursprung man än har. Börjar man tänka så att, trippa på tå för att man är rädd för att anses som en rasist för att man ger objektiv kritik då har det blivit fel. Alla som lever här i Sverige är lika mycket värda och jämlika men det gäller även om man beter sig illa eller bryter mot lagarna. Att särbehandla människor är ingen lösning. Man får ta både positivt och negativt!

Jag som stör mig så mycket på Pedrams beteende gör mig inte till att vara främlingsfientlig och lägger inte några värderingar vart han kommer ifrån då jag bedömer honom efter egenskaper o.sv

Tack så mycket för ditt - i brist på bättre ord, nyktra resonemang.

Jag har inte tänkt på det innan, men igår satte jag satte skrattet i halsen då det slog mig hur huset är uppdelat i "svennar" och "blattar". Fick insikten när Nardos och Pedram satt och grät på utegården. I kontrast till min totala glädje att Adrian äntligen åkte ut kände jag: vad tusan är det här. Men mycket uppstod nog i min i den stunden överbelastade hjärna.
2021-05-11, 20:46
Medlem
Emelie har fattat precis vad vi tycker om Adrian
2021-05-11, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Antagligen för att själv få tillfälle att prata om Dompa löööööööve.
Vad sades då?
2021-05-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Kan då inte känna mig färdig förrän Oljudith och Nardos-helvetet blivit utkastade.

Vilket dom ju borde ha blivit redan dom första veckorna, nu har ju tyvärr dom två så ohyggligt jobbiga stolpskotten redan hunnit förstöra hela den här (värdelösa) säsongen med sina ointressanta jävla hjärndöda evighetsmonologer som aldrig kommer fram till nånting, sina vedervärdiga gorilla-skratt som skulle kunna skära genom 50 cm Titan utan problem och givetvis deras horribla jävla avgrunds-skrikande från helvetetets allra djupaste hålor!! 🤬

Fy Fan, Amilia var ju som en behaglig vårvind i jämförelse!

Men bättre sent än aldrig! 😄 Nu måste dom ut!

One down - two more to go
Meen....du glömde Pedram!

Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Flashback är fantastiskt
JA
Din vän i Etern

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hahahaha det visar ju vilka kompletta stolpskott som huserar på instagram om de tycker en manipulerande robot i mössa är den vettigaste i huset
På flashback är vi väldigt nöjda iallafall. En underbar möss-fri dag idag! <3

Hihi verkligen. Blev mörkrädd när jag läste allt. Några timmar senare hade BB modererat bort alla kommentarer som skrev att det var riggat hahaha. Här på Flashback kan prod. inte moderera någonting ännu en anledn att gilla detta forum

Jag har fått en slags fred. Känner inte behovet att vara någons virtuella morsa längre. Allt är sagt nu.

Peace
2021-05-11, 20:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Tycker han kändes mer avslappnad i studion lite mer självsäker o snackis, än han va i huset...
han svarar bara att han kommer träffa madde på utsidan, klart de se nån gång men nej inte mer än så

Han sa ju ändå att han ville träffa henne för att se om det kan bli något, och att han inte ville säga klart nej till henne i huset eftersom han inte hade varit ärlig mot sina egna känslor då.

Ett diplomatiskt svar kanske, jag skulle ärligt talat bli förvånad om det blir något mellan dem, men ingenting är omöjligt.
2021-05-11, 20:49
Bannlyst
Produktionen vill att dom går och lägger sig 20:50 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
2021-05-11, 20:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Vad sades då?
Jag kom in lite sent i samtalet, vet inte om hon fick chans att prata om Dennis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in