2021-05-11, 19:40
Medlem
PussyLiquors avatar
En vecka kvar till pensionen, gubbar! Håll ut
2021-05-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Nåt liknande för mig sen 18 tiden, skrattretande

Nåja, det brukar öka på lite senare kring 21 och framåt så får hoppas på det, är främst dom timmarna jag säkrat 400 och €10 i bonus, bra kombination också för jag ökar tempot som fan sista timmarna om jag behöver det för att nå 400
2021-05-11, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
En vecka kvar till pensionen, gubbar! Håll ut

Så det brukar verkligen vara mer när den kommer då eller?

Som sagt, jag har varken visats i denna tråd eller haft någon aning om att det varit "olika perioder" när jag skrivet under årets gång, då jag av någon anledning tidigare haft fullsmockat av meddelanden.
2021-05-11, 19:42
Medlem
Citat:
Nej, det har vi inte. Vi pratar fortfarande om grammatik. Att bygga en mening så att den andre förstår vad du försöker säga är en del av den grammatiken som de flesta chattföretagen eftersträvar. Mitt tidigare inlägg där jag överdrev var ett tydligt, om än lite överdrivet exempel, på just en sådan operatör som härjar på o4u just nu. Denne blev avstängd för att nu vara tillbaka under nytt id.

Sen tycker jag att det är fel att du säger att det inte spelar någon roll vad den förra operatören skrev. Vad gör du om du inte förstår vad target skriver med sina 820 tecken? Skriver du bara någonting eller försöker du sätta dig in i sammanhanget? Alla jobbar ju självklart olika, och du kanske väljer det senare, och det kanske därför du skriver för CW där de inte har lika stor koll på vad deras operatörer skriver.

Ok, jag beklagar att en op på cc skriver så just nu, det låter förfärligt, glöm covid osv detta måste åtgärdas.

Du kommer lära dig så småningom att det går att svara generellt och svävande på precis allt som targets skriver. Oavsett vad så är det inte lönt eller rimligt att läsa igenom 820 tecken om specifika saker som händer i targets liv och sedan skräddarsy ett perfekt svar med punkt och stor bokstav och inlevelse och fantasi som handlar exakt om det som target skriver om, för...en fuckin...krona. Det är inte relaterat till vilka regler som finns eller inte finns på JH.

Nu menade du sannolikt att det långa meddelandet från target anknöt till tokigheter som en annan op skrivit? Isåfall Pussy får du byta samtalsämne, som du gjort med mig hela tiden i denna tråden. Jag föreslår att du skriver om just din pussy, när det gäller targets alltså, eller något annat lättsamt. Man ska inte göra en höna av en fjäder, ni säger att jag gör det svårt för mig när jag klagar på simpla regler eller motsvarande, det är ni som gör det svårt för er när ni tror att det finns ett specifikt rätt eller fel sätt att svara en kåtgubbe. Stirra er inte blind på detaljer. Han skriver till er för att han vill träffas, inte för hur punkter och kommatecken sitter, inte för rättstavningar, inte för att du missade att han bodde i lägenhet med källarförråd inte vindsförråd osv, jag lovar.
2021-05-11, 19:42
Bannlyst
Nån av er som har andra/fler sätt att dra in cash online också eller? Är pengakåt nu.
2021-05-11, 19:45
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Nån av er som har andra/fler sätt att dra in cash online också eller? Är pengakåt nu.

Pinnaclesports. Gick från 1800kr till 6300 kr och tog ut pengarna.
2021-05-11, 19:49
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Så det brukar verkligen vara mer när den kommer då eller?

Som sagt, jag har varken visats i denna tråd eller haft någon aning om att det varit "olika perioder" när jag skrivet under årets gång, då jag av någon anledning tidigare haft fullsmockat av meddelanden.
Känns som att det har en liten effekt åtminstone.
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ok, jag beklagar att en op på cc skriver så just nu, det låter förfärligt, glöm covid osv detta måste åtgärdas.

Du kommer lära dig så småningom att det går att svara generellt och svävande på precis allt som targets skriver. Oavsett vad så är det inte lönt eller rimligt att läsa igenom 820 tecken om specifika saker som händer i targets liv och sedan skräddarsy ett perfekt svar med punkt och stor bokstav och inlevelse och fantasi som handlar exakt om det som target skriver om, för...en fuckin...krona. Det är inte relaterat till vilka regler som finns eller inte finns på JH.

Nu menade du sannolikt att det långa meddelandet från target anknöt till tokigheter som en annan op skrivit? Isåfall Pussy får du byta samtalsämne, som du gjort med mig hela tiden i denna tråden. Jag föreslår att du skriver om just din pussy, när det gäller targets alltså, eller något annat lättsamt. Man ska inte göra en höna av en fjäder, ni säger att jag gör det svårt för mig när jag klagar på simpla regler eller motsvarande, det är ni som gör det svårt för er när ni tror att det finns ett specifikt rätt eller fel sätt att svara en kåtgubbe. Stirra er inte blind på detaljer. Han skriver till er för att han vill träffas, inte för hur punkter och kommatecken sitter, inte för rättstavningar, inte för att du missade att han bodde i lägenhet med källarförråd inte vindsförråd osv, jag lovar.
Glöm inte barnen i Afrika också.

Fortfarande så har jag inte bytt samtalsämne, men vi kan säga så
2021-05-11, 19:49
Medlem
Nu ska gurkan nanna, tack för ikväll det var faktiskt mysigt
2021-05-11, 19:54
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Oper939, gå och dö.

Du är världens bästa target som profilbild, han är så kär med sina fem ljuvliga frågor.
Hur man kan beskriva dennes frågor är nästintill omöjligt.

Puss på tippen.
2021-05-11, 19:59
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Du är världens bästa target som profilbild, han är så kär med sina fem ljuvliga frågor.
Hur man kan beskriva dennes frågor är nästintill omöjligt.

Puss på tippen.
Tur som attan att fanskapet inte syns till så ofta längre.
2021-05-11, 20:01
Medlem
Citat:
Tur som attan att fanskapet inte syns till så ofta längre.

Han är sjuk i huvudet och så jävla krävande, jag har inga som helst problem att ta pengar från äckliga personer som honom som tror att andra är skyldig honom förklaring på exakt allting osv.
2021-05-11, 20:05
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Han är sjuk i huvudet och så jävla krävande, jag har inga som helst problem att ta pengar från äckliga personer som honom som tror att andra är skyldig honom förklaring på exakt allting osv.
Det är faktiskt få personer som jag känner någon empati med när det kommer till detta jobbet. Om det inte är Jörgen, 85, som vill pissa på Sofia, 19, så är det någon annan idiot som vill knulla runt bakom frugans rygg.

Men tro mig: Janne är tillbaka om en vecka när pensionen har trillat in.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in