Ser ljust ut för Emelie framöver.
Exonphspoiler hade en omröstning mellan alla om vem som vinner, Emelie har fått flest röster. Hon lär nog vinna som det ser ut just nu. Jag klagar inte
Det är så skön stämning nu... Alla är glada och dansar. Nardos är ovanligt tyst vilket är ett stort plus.. Fin kväll i BB
Hon är en timma sen till maten som vanligt och det är bara skönt. Det lättar upp stämningen bland de andra. och man slipper tinnitus av hennes gapande.
Fan vad Pedram slickar Maddes röv nu
"Jag tycker om dig..även om vi inte pratat så mycket är du en sjukt fin människa" bla bla blaaaaa
Hoppas inte Madde faller för det och nominerar Simon istället
Då går hon ut ur huset som den mest korkade tjejen i BB historia 😜
Fan vad Pedram slickar Maddes röv nu
"Jag tycker om dig..även om vi inte pratat så mycket är du en sjukt fin människa" bla bla blaaaaa
Hoppas inte Madde faller för det och nominerar Simon istället
Peddot vet att Madde och Emelie är de enda som kommer rösta på honom. Nu försöker han få Madde att inte rösta på honom så jävla genomskinligt.
Hon är en timma sen till maten som vanligt och det är bara skönt. Det lättar upp stämningen bland de andra. och man slipper tinnitus av hennes gapande.
Men exakt! Det blir ett helt annat flow i konversationen när inte hon kommer och crashar allt och håller nardologer! Vore skönt om det var så här jämt